volvobrage Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 Kor tjukke rør tar dei klammera? Orginale BMW deler?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 helt rå farge ! hadde bilen hatt svart taktrekk så hadde den vært perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mars 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2018 Et kjapt bilde av interiøret som ble montert ferdig idag. Syns det ser bra ut! Veldig imponert over kvaliteten på det opptrekte rattet, skikkelig fin finish. Ivrig86 og Mathiseen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 27, 2018 Share Skrevet Mars 27, 2018 Tøft med S50 motor i E39! Hadde samme ratt i den gamle E46'en min, ufattelige godt å holde i og helt annen finish enn org rattet. Bestiller ratt til min i disse dager, men ender nok opp med alcantara trekk for at matche girkule, håndbrekk og taktrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet April 1, 2018 Forfatter Share Skrevet April 1, 2018 (endret) Har fått gjort en del denne uka Først og fremst noen bedre bilder av interiør og motorrom: Har også fått montert det meste under bilen. Bakstilling er gått gjennom med montering av powerflex foringer osv. Differensial ble gjennomgått ifjord. Oppgraderte til flere lameller osv. Fikk kun en rengjøring og ny simmering på h. utgående aksel nå Laget til nye bremserør under hele bilen, montert bensinrør osv. igjen. Tanken har også blitt rengjort grundig og hengt opp med nye bånd og skruer. Videre blir custom mellomaksel og bakaksel montert. Eksosanlegget er en kombinasjon av original Alpina 4,6 bakre del og hjemmelaget 2x2,5'' rustfritt fremre del. Fått seg en rengjøring, nye pakninger og nye bolter/kobbermuttere. Bilen er nesten ferdig under, monterer kanaldeksler, innerskjermer osv. når den kommer tilbake fra lakkering. Hadde litt dårlige synk.ringer på 3. gir. Siden disse girkassen er forferdelig knotete å reparere og vanskelig å få tak i deler til fikk jeg tak i en pent brukt SMG girkasse. Flyttet over fremre huset og fra girkassen som stod i bilen. Kjøpte noen originale 17x8'' og 17x9'' M-sport felger. Tilslutt noen bilder av hele bilen. Håper på oppstart og kanskje en prøvetur imorgen Mvh Thomas Endret April 1, 2018 av Clipictrial lagunilla, Werther, BjornarHS og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 1, 2018 Share Skrevet April 1, 2018 Flott bil og mye godt arbeid. Greit med s50. Holdbare greier Netlandet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 ufattelig lekkert arbeid her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 Er egentlig ikke noe fan av e39 men dette var rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 11, 2018 Share Skrevet April 11, 2018 Det er seriøst høy kvalitet over dette prosjektet, godt jobba! ( godt motorvalg, forresten! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet April 11, 2018 Forfatter Share Skrevet April 11, 2018 Takk for hyggelige kommentarer Mye av arbeidet som har blitt gjort vil jo ikke være synlig og det er i tillegg gjort for å se mest mulig originalt ut, så WOW faktoren er kanskje ikke så voldsom. Slik jeg liker det! Bilen er forøvrig ferdig på lakkering (kanaler, bakfanger, speil osv.) og er montert sammen. Skal på firehjulskontroll idag, knipser noen bilder av bilen da Mangler bare ettergodkjenning hos Statens Vegvesen på et par mangler jeg fikk i forbindelse med første kontroll + EU kontroll så er den klar for veien. Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 11, 2018 Share Skrevet April 11, 2018 (endret) Rå vogn. Det er leit å se E39 bli brukt som wannabe-stance kjørt av ungdommer som ikke vet hva disse bilene betyr for oss som er eldre. Ser fram til å jobbe på Skøyen sammen snart😊 Endret April 11, 2018 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 Tok noen kjappe bilder av ferdig bil inne på verkstedet igår Er så støvete på veiene så det nytter ikke å holde den ren, skal knipse noen flere bilder med ordentlig kamera etterhvert Mvh Thomas ///M-ini95, JE og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46eier Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 strøken bil! Men er litt i tvil om baklyktene :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 54 minutter siden, bmwe46eier skrev: strøken bil! Men er litt i tvil om baklyktene :S Det er originalsotede Hella facelift lykter faktisk, men jeg er litt usikker på de selv. Har tilsvarende med hvite blinklys liggende, kanskje jeg skulle prøvd de isteden. On 11.4.2018 at 19.32, lagunilla skrev: Rå vogn. Det er leit å se E39 bli brukt som wannabe-stance kjørt av ungdommer som ikke vet hva disse bilene betyr for oss som er eldre. Ser fram til å jobbe på Skøyen sammen snart😊 Ja, men det begynner jo å bli en gammel bil, så det må man vel regne med Takk det samme, jeg er spent på å se den M4en din live! 328en så også utrolig bra ut 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 Flott bil Deilig at nåken går ein anna veg enn S62, sjøl om da e ein grom veg å gå óg Ser ut so at da blir gjort skikkelig og. Blir bilen å sjå på E30Meet i sommar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå