magneten Skrevet September 21, 2018 Share Skrevet September 21, 2018 Jeg har en inni meg selv Kom å hent meg, @Designer! Jeg har drukket. danskiii og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 22, 2018 Forfatter Share Skrevet September 22, 2018 (endret) @danskiii @Frode D Det kommer 😅👍🏼 @magneten klar søndag kl. 4.00? 🤔 Har veldig lyst til å lage slike bil montasjer, men uten en gimball så blir det bare kål. 🙈 Denne skal dukke opp vært øyeblikk, håper den kommer før jeg vinterlagrer bil. 🙄 Endret September 22, 2018 av Designer danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2018 (endret) Har jo helt glemt å legge ut bildene fra min siste shoot nå i september. 😮 Endret Oktober 12, 2018 av Designer magneten, Walkabout, MagnusHN og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Som vanlig perfekt .:) Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Vurdert å lakke intercooleren svart? systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2018 (endret) 2 timer siden, sveigis skrev: Som vanlig perfekt .:) Takk Jan 1 time siden, Gabz skrev: Vurdert å lakke intercooleren svart? Ja noe av du første jeg tenkte på før montering, men samtidig er den jo så svær at den nesten fortjener rampelyset...er i tvil 😮 Kunne alternativt lakket den mørk grå... Endret Oktober 12, 2018 av Designer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Ikke lakke svsrt !! Denne fortjener å vises i all sin glans .:) Dette er jo good shit ,ikke noe sånt Kina shait Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 Lakkerer du intercooleren reduseres effektiviteten. Jeg ville i hvert fall ikke gjort det. Er Tial ventilen ekte? Hadde nemlig en skummel opplevelse med en ”Kina Tial” 🤔 Ellers, meget flott bil!👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2018 16 timer siden, M-Tech skrev: Lakkerer du intercooleren reduseres effektiviteten. Jeg ville i hvert fall ikke gjort det. Er Tial ventilen ekte? Hadde nemlig en skummel opplevelse med en ”Kina Tial” 🤔 Ellers, meget flott bil!👍 Det gjør det å ja. Ja nei da blir den slik. 😉 Tial er ekte, handla alt hos VRSF. 👌🏼 Takker 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2018 Nå vet jeg at engang oppi her så har jeg nevnt at JR felger skulle jeg ikke ha for det er dårlig lakk. Men så er jeg av den typen som ikke klarer å legge mye penger i felger. Kommer til å bli alt for redd for de, og ja vil bruke på penger på andre ting egentlig. Ooops shots fired! 😳 Så sett borti fra de små lakkproblene JR har, som jeg har sett mine venner erfare. Så har de jo veldig mye tøffe felger! Nå vil ikke jeg gå helt mainstream med JR11, JR20 eller JR21. Men har sett på JR25 og Jr28... hva tror dere? Heller litt mot JR28 i Gunmetal 😏 JR25 JR28 magneten og systom reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 19, 2018 Share Skrevet Oktober 19, 2018 Av de to så holder jeg en knapp på JR28 i gunmetal jeg også. GCen på nederste bildet var jo lekker. Designer og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet Oktober 19, 2018 Share Skrevet Oktober 19, 2018 25 minutter siden, Designer skrev: Nå vet jeg at engang oppi her så har jeg nevnt at JR felger skulle jeg ikke ha for det er dårlig lakk. Men så er jeg av den typen som ikke klarer å legge mye penger i felger. Kommer til å bli alt for redd for de, og ja vil bruke på penger på andre ting egentlig. Ooops shots fired! 😳 Så sett borti fra de små lakkproblene JR har, som jeg har sett mine venner erfare. Så har de jo veldig mye tøffe felger! Nå vil ikke jeg gå helt mainstream med JR11, JR20 eller JR21. Men har sett på JR25 og Jr28... hva tror dere? Heller litt mot JR28 i Gunmetal 😏 JR25 JR28 Denne fortjener noe råe ekte felger noe mener jeg, men det er meg. Skulle jeg valgt mellom JR25 og JR28, hadde jeg nok gått for JR28 her Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2018 28 minutter siden, systom skrev: Denne fortjener noe råe ekte felger noe mener jeg, men det er meg. Skulle jeg valgt mellom JR25 og JR28, hadde jeg nok gått for JR28 her Selvfølgelig, men da må jeg evt. finne noe brukt jeg liker. Er det som er at denne her fortjener skikkelige saker og headturner hos folk mer enn Ola Nordmann, men så er det disse pengene da. Skal fordeles riktig og det er bl.a. her det stopper opp ang. felger hos meg, klarer ikke å bruke så mye penger på felger. Glad dere er enig i JR28, som du sier @StigJ de på GCn ser helt innafor ut! Blir nok den fargen i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 19, 2018 Share Skrevet Oktober 19, 2018 Jr25 😊 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 19, 2018 Share Skrevet Oktober 19, 2018 18 eller 19"? Får ikke brukt mine neste sesong, låne de, hehe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå