Designer Skrevet November 27, 2018 Forfatter Share Skrevet November 27, 2018 4 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Vurdert short shift da? E60 545i shifter er helt kanon med zhp kula Nei, giroverføringa per idag er så utrolig god at den har jeg tenkt tanken på å bytte 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 28, 2018 Share Skrevet November 28, 2018 9 timer siden, Designer skrev: Nei, giroverføringa per idag er så utrolig god at den har jeg tenkt tanken på å bytte 🤔 Slavearbeider'n og mowz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 28, 2018 Forfatter Share Skrevet November 28, 2018 (endret) Beholder heller den gode original spaken som knapt er brukt og føles som en drøm. Har nok andre ting å bruke penger på. 😂 Den er jo ikke i nærheten av å være pen estetisk engang! Vi får se ang. diffen @ahj, men denne blir ikke å se i 335n min. 😅 Endret November 28, 2018 av Designer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 28, 2018 Forfatter Share Skrevet November 28, 2018 Mimrer tilbake til varmere tider 🤗 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 29, 2018 Forfatter Share Skrevet November 29, 2018 (endret) Har fått høre av et par stykker at spoilern min er for liten, må ha noe grovere. Har sett på Mashimarho sin V2 flip. Men blir ikke helt komfortabel med den, synes den jeg i dag er clean og fin og følger karosserilinjene veldig fint når man står fra siden å ser på bilen. Samtidig gir den bilen et røffere utrykk, litt mer sinna. Pris: 3500,- + MVA og frakt Hva synes dere? Endret November 29, 2018 av Designer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 29, 2018 Share Skrevet November 29, 2018 Aaaalt for stor! awt, Marius2002, HenrikSolberg og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 29, 2018 Share Skrevet November 29, 2018 ...og alt annet enn pent. Walkabout, Designer, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 29, 2018 Share Skrevet November 29, 2018 ^Enig med @StigJ og @awt. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 29, 2018 Share Skrevet November 29, 2018 Må si meg enig med de over. Den knekken som er på midten syns jeg ikke er pent på noen biler. Ikke en gang M4. Hva med den high-kick spoileren i plast som GS har? Jeg hadde den på min. Tror den er litt høyere. Walkabout, StigJ og Designer reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 29, 2018 Share Skrevet November 29, 2018 Helt enig med de over. Overkill. Finnes det data på hva noe slikt gjør med kjøreegenskaper i form av marktrykk i positiv eller negativ forstand? Den som Frode D over her viser til passer imidlertid svært bra med linjene på bilen sett bakfra. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 29, 2018 Forfatter Share Skrevet November 29, 2018 Godt dere er samstemte! Jeg har ikke sett noen data på de jeg har kikket på i hvertfall. Vet ikke om jeg skal gidde å bytte da, er egentlig fornøyd med den jeg har. Men for ordensskyld, er det denne du mener @Frode D ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 29, 2018 Share Skrevet November 29, 2018 Det ser ut som den ja 😊 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 29, 2018 Forfatter Share Skrevet November 29, 2018 (endret) 3 minutter siden, Frode D skrev: Det ser ut som den ja 😊 👍 Får vurdere litt, heller nok mot å roe ned den ideen heller spare de pengene Endret November 29, 2018 av Designer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Desember 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2018 Gikk tom for materiell å måke ut på Instagram så da begynner man å gå igjennom bildene man har, og pusse litt på de man ikke har publisert. StigJ, Erlandhaugen og Runey reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 3, 2018 Share Skrevet Desember 3, 2018 Helt lekkert! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå