Eystein Ose Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Nok en kanonbra tråd fra deg! Her har du en fast leser😃 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Dette bare forsetter og forsetter! Skal du over til "riktig" (eller feil side blir for din del) side av landet i løpet av sesongen? Denne bilen må jeg bare få sett/oppleve med egne øyer! Liker de små modsene dine! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 15 minutter siden, Eystein Ose skrev: Nok en kanonbra tråd fra deg! Her har du en fast leser😃 Takker for det 5 minutter siden, fxslin skrev: Dette bare forsetter og forsetter! Skal du over til "riktig" (eller feil side blir for din del) side av landet i løpet av sesongen? Denne bilen må jeg bare få sett/oppleve med egne øyer! Liker de små modsene dine! Bånn fis! Jeg skal nok innom Valsemesteren i Sarpsborg i Juli dersom alt klaffer! (Han tok ikke reiseoppdrag lengre ) Då må vi få ordnet en liten sammenkomst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 21, 2018 Share Skrevet Juni 21, 2018 12 timer siden, magneten skrev: Jeg skal nok innom Valsemesteren i Sarpsborg i Juli dersom alt klaffer! Det er ganske bra timing, da er jeg på hytta. 15 min unna Sarpsborg. Du får PM'e detaljer når du vet mer! Stor sjanse for at du kan møte på flere av oss i Z gruppen da:-) magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 21, 2018 Share Skrevet Juni 21, 2018 12 timer siden, magneten skrev: Takker for det Bånn fis! Jeg skal nok innom Valsemesteren i Sarpsborg i Juli dersom alt klaffer! (Han tok ikke reiseoppdrag lengre ) Då må vi få ordnet en liten sammenkomst! Kanskje hatt et lite bimmers treff hadde vært fett fxslin, And-reas og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 21, 2018 Share Skrevet Juni 21, 2018 I'm down, om jeg fortsatt har m5'en fxslin og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2018 Da har vi (snart) en date @fxslin, @ahj, @Slavearbeider'n! Kult Jeg venter bare på noe som blir forsinket hele veien, men jeg får holde dere oppdatert Storhandel på Bavaria i dag! Måtte bare vente en dag, så vipps var parklyspærer og parklyspæreholdere på plass. Stakkars bilen skriker etter hjelp! Mangler parklys! (Eller Angel-Eyes som var koblet i parklyskontakten) Mangler blinklys også da Titt-tei! Der var den pigade på plass Gjør litt forsiktig rent i lampeskjermen! Shiny! Å så fint! Digg! Gnikket over lykteglasset også, men det var ganske slitt. Look deep into my OEM-Eyes Da var bilen plutselig friskmeldt Man må heller ikke glemme den klassiske olje-reservetanken Nå er bilen kjørbar og skal ut på et lite ærend i dag fxslin, MGunders, andreaskarm og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2018 I dag var vi og fikk pris på lakk av diverse skavanker og steinsprut hos Lakkhallen i Kopervik Målet er å få den very stroken in the lakk, så vi satser på det blir bra På vei hjem så tenkte jeg meg en tur innom selvvasken. "Men jeg har jo ikke cash monitas... Jo! Det har jeg!" For en vidunderlig dings! Rett i kroneautomaten! Blir så ren og pen! Tok meg en tur inn på stasjonen og skaffet litt påfull til kronerulleren! Fullt magasin! Clean! Nå har jeg montert alt jeg kan av deler jeg har fått. Jeg har deler som venter på deler, og jeg venter også på hele deler Så M3en får bo utendørs litt sammen med MINIen, mens i3sen skal få lade litt i garasjen mslello, Fahad, Runey og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2018 Skulle veldig gjerne hatt mer plass! Men det går jo på et vis fxslin, fupsaker, hsd og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 21, 2018 Share Skrevet Juni 21, 2018 haha magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Juni 21, 2018 Share Skrevet Juni 21, 2018 Meget flott bil veldig riktig alt du har gjort. Har du vurdert facelift-baklyktene? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2018 32 minutter siden, TIF skrev: Meget flott bil veldig riktig alt du har gjort. Har du vurdert facelift-baklyktene? Takk takk! Ja, jeg flørter med tanken, men jeg liker preface-baklyktene mine også. De er så enkle, og de matcher jo blinklysene fremme så godt Facelift-lyktene er jo klart freshere, men passer ikke helt perfekt inn på resten av bilen, synes jeg. Jeg ville jo aldri ha byttet til preface om jeg hadde facelift, da Så aldri si aldri TIF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 21, 2018 Share Skrevet Juni 21, 2018 10 timer siden, magneten skrev: Da har vi (snart) en date @fxslin, @ahj, @Slavearbeider'n! Kult Jeg venter bare på noe som blir forsinket hele veien, men jeg får holde dere oppdatert Dette blir bra! Hadde vært kult med litt fotoshots også, spesielt mtp på at @Slavearbeider'n sin kanskje forsvinner snart @magneten Det er jo trackday den 15.juli på Rudskogen, men da jeg planlegger å piske Hellrat'en litt og har nok ikke med Z3M'en. Jeg vil helst møte bimmers flokken i Z3M'en Men jeg er fleksbiel på dato i Juli og stikker gjerne unna familielivet i et par timer for litt skikkelig råning!!! Tilbake til topic: digger at du går helt orgamsepolizei ehm orginalpolizei med en liten OEM+ touch (les personlig smak). Dette må vel være en løsning til deg når I3'en må lade! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2018 18 minutter siden, fxslin skrev: Dette blir bra! Hadde vært kult med litt fotoshots også, spesielt mtp på at @Slavearbeider'n sin kanskje forsvinner snart @magneten Det er jo trackday den 15.juli på Rudskogen, men da jeg planlegger å piske Hellrat'en litt og har nok ikke med Z3M'en. Jeg vil helst møte bimmers flokken i Z3M'en Men jeg er fleksbiel på dato i Juli og stikker gjerne unna familielivet i et par timer for litt skikkelig råning!!! Tilbake til topic: digger at du går helt orgamsepolizei ehm orginalpolizei med en liten OEM+ touch (les personlig smak). Dette må vel være en løsning til deg når I3'en må lade! Jeg vet mer 26. juni Trackday hadde vært fett, kan du ikke piske Z3M´en litt? Godt du er enig i politikken! Den der tanks-garasjen var temmelig ekstremt frekk, gitt! Jeg kunne i det minste tenkt meg en frekk liten boble til bilen @awt, vel hjemme fra Gibraltar, fikk luftet M3en i kveld! Han har plutselig en uhyre ny campingvogn til salgs, tilfeldigvis Alltid gøy å tømme noen gir med gode kompiser fxslin, mslello, And-reas og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2018 I dag driver jeg med en inngrep som krever frakobling av batteriet Men dere må ikke ta tiden på meg, jeg venter nemlig på en pakke som skal/må komme i dag Pluss at madammen fyller året i dag, så jeg har bilskruing-forbud etter kl. 15:00 når hun er ferdig på jobb Stresset har allerede tatt meg, jeg knakk en liten plast-del. Jeg visste til og med det var 4 skruer, men etter 2 så tenkte jeg "Jaja, av og til må man jo ta litt i" Knekk! Så IQ-prisens vandrepokal går elegant forbi meg i år. Jeg tror den knekken var en gave fra Gud, for den biten var ganske slitt Christer B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå