papertiger Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 Hvor har du fått tak i de oljeveskene fra BMW? Skulle hatt et par slike magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2018 (endret) 1 time siden, papertiger skrev: Hvor har du fått tak i de oljeveskene fra BMW? Skulle hatt et par slike Kjøper de hos Bavaria De har gått over til å skrive "Bavaria" på veskene nå, men hun fant en gammel nederst i hauen til meg Pakken kom! Så vi kjører på Batteriet er fremdeles frakoblet Knepper inn to fjærer på baksiden av rattet og fjomper ut airbagen! Skrur løs SMG-skifterene. Prøver å skru ut rattbolten med en vanlig skralle. Håpløst. Her har supermann vært med "Jeg trenger ikke momentnøkkel!"-musklene sine Måtte litt kraftigere saker til Derja, ferdig!? Liker forpakningen Glass du liksom Ooohoohoho!! Med særdeles nydelige M-sømmer Og en frekk gul stripe Smack! Beint nok! Etter litt kjapp googling fant jeg ut at 62.5 nm skulle være korrekt. Det kjentes bra ut også Inn med spaghettien. Skrur på SMG-bryterene. Bak kulissene på en SMG-bryter Ready for airbag Åååå!!! Det er nice! Ut i solen Den gule stripa er i alle fall i samme farge-familie som det oransje på turtelleren Se der du! Matchy match med bremsecalipperene! Håhå! Synes det ble skambra jeg Endret Juni 22, 2018 av magneten Runey, fxslin, uglefossen og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 Sjukt flott den bilen din har samme farge på 330ci en, synest den fargen passer e46 rimelig godt, spesielt med litt svarte detaljer magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2018 4 minutter siden, Hefre auto skrev: Sjukt flott den bilen din har samme farge på 330ci en, synest den fargen passer e46 rimelig godt, spesielt med litt svarte detaljer Takk Ja, jeg er helt enig. Digg å være medlem i sølvklubben! (Blinklysene fremme, som ellers er så skrikende på E46, sniker seg inn i denne fargen ) Også blir den aldri skitten! Hefre auto og Gorg reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 7 timer siden, magneten skrev: Takk Ja, jeg er helt enig. Digg å være medlem i sølvklubben! (Blinklysene fremme, som ellers er så skrikende på E46, sniker seg inn i denne fargen ) Også blir den aldri skitten! stemmer det, greit å ikkje ha svart bil då Har du vurdert ESS presse? sitter å vurderer det, men igjen så har du 340 kjekke hester og eg pines med mine ca 260, sjø lom eg merker at 330 er et økonomi kompromiss sjå meg men må nok bli s54 en dag her også magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2018 10 timer siden, Hefre auto skrev: stemmer det, greit å ikkje ha svart bil då Har du vurdert ESS presse? sitter å vurderer det, men igjen så har du 340 kjekke hester og eg pines med mine ca 260, sjø lom eg merker at 330 er et økonomi kompromiss sjå meg men må nok bli s54 en dag her også Jeg er veldig fornøyd med mine 343 kjekke hester Det er nok krefter til at man får tyne bilen litt, uten at lappen ryker øyeblikkelig, selv om det er farlig nære S54 er helt syk altså, og den raspete lyden i eksosen treffer meg rett i hjertet Blir nok ikke noe ESS-presse med det første. Nå har jeg nettopp investert gode penger i denne kompisen her Den skal visstnok gi meg 360 sinnsyke ponnier etter tuning, og et latterlig deilig lydbilde Den innsugslyden har jeg siklet etter siden TopGear sin test av M3 CSL på Isle of Man, fy søren så rå lyd! Gorg, fupsaker, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet Juni 23, 2018 Share Skrevet Juni 23, 2018 5 minutter siden, magneten skrev: Jeg er veldig fornøyd med mine 343 kjekke hester Det er nok krefter til at man får tyne bilen litt, uten at lappen ryker øyeblikkelig, selv om det er farlig nære S54 er helt syk altså, og den raspete lyden i eksosen treffer meg rett i hjertet Blir nok ikke noe ESS-presse med det første. Nå har jeg nettopp investert gode penger i denne kompisen her Den skal visstnok gi meg 360 sinnsyke ponnier etter tuning, og et latterlig deilig lydbilde Den innsugslyden har jeg siklet etter siden TopGear sin test av M3 CSL på Isle of Man, fy søren så rå lyd! Gratulerer da med rått carbon innsug den TopGear episoden er helt magisk. Bare å glede seg til å få det montert vil tro at 360 spreke ponnier er mer en nok også. så er det noke med den følelsen å få presset bilen litt men ikkje for mye, du merker den vil litt mer men holder igjen vist du kjønner Lappen ja, den henger bare på en silketråd sjå meg med min dayli corolla 94. med "race tennplugger, å tenn plugg ledninger" Lykke til med flott bil, følger med her iallefall magneten og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 23, 2018 Share Skrevet Juni 23, 2018 3 timer siden, magneten skrev: Jeg er veldig fornøyd med mine 343 kjekke hester Det er nok krefter til at man får tyne bilen litt, uten at lappen ryker øyeblikkelig, selv om det er farlig nære S54 er helt syk altså, og den raspete lyden i eksosen treffer meg rett i hjertet Blir nok ikke noe ESS-presse med det første. Nå har jeg nettopp investert gode penger i denne kompisen her Den skal visstnok gi meg 360 sinnsyke ponnier etter tuning, og et latterlig deilig lydbilde Den innsugslyden har jeg siklet etter siden TopGear sin test av M3 CSL på Isle of Man, fy søren så rå lyd! Enda en i rekken syke og legendariske oppgraderinger 😃 Lydklipp før og etter montering?? 😃😃 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2018 4 minutter siden, Gorg skrev: Enda en i rekken syke og legendariske oppgraderinger 😃 Lydklipp før og etter montering?? 😃😃 Hehe, det må vi få til Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 23, 2018 Share Skrevet Juni 23, 2018 On 21.6.2018 at 23.18, magneten skrev: @awt, vel hjemme fra Gibraltar, fikk luftet M3en i kveld! Han har plutselig en uhyre ny campingvogn til salgs, tilfeldigvis Rett fra skulder til førersetet er litt av et hopp. Takk for turen! Særedeles rå bil! Nå er dette riktignok min første erfaring med en M-bil, men det frister veldig til gjentagelse! ...så er det noen som trenger campingvogn ja? 😳 magneten, Gorg, Designer og 4 andre reagerte på dette 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 24, 2018 Share Skrevet Juni 24, 2018 (endret) On 23.6.2018 at 14.58, Gorg skrev: Lydklipp før og etter montering?? 😃😃 Vi forlanger før og etter lydklipp.... Dette er en mod jeg vurderer på S50 min selv.... Endret Juni 25, 2018 av fxslin Gorg, magneten og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 25, 2018 Share Skrevet Juni 25, 2018 Blir rått! Spent 😎 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2018 (endret) Fikk en liten buttplug i posten i dag! Med Alcantara, rett fra CSL Shiny! Men hva i alle dager er dette her? N for Nøytral? Har du hørt noe så teit? Hahaha! Idiotisk. Her skal vi ha 0 for Nøytral (0. gir!) Pre-facelift-modeller har 0 som Nøytral Som dere ser er knotten min ganske slitt! Men det "N-for-Nøytral"-problemet fikser vi lett! Med en liten stickers! Så var det å få av emblemet som var på først da. Noe som var veldig lett! Men det gikk til slutt! Gikk ut i bilen og smacka den ned, for å kunne line det opp rett! Sånn! Veldig pent med alcantara Og så blank og fin! Ny og gammel. Jeg fikk noe annet i posten også! Men først og fremst. Se på alle disse teite knappene. Pluss? Minus? Re-Tweet? Opp? Ned? Snakkemann? Nei, fysj! Pluss igjen?! Minus igjen?! Speedometer? Cruisecontrol?! Av/på? (Akuratt den knappen var litt tøff, da!) Cruisecontrol er jo helt meningsløst uten Adaptive Cruise, ikke sant @awt? Jeg vet du er enig. Du har det på X4en din, vel? Så ny og dyr bil? Nei, knapper på rattet må bort! Jeg vil kun ha én knapp. The sex button fra CSL/CS/ZHP/Competition Pack. Den setter DSC-en i Track Mode og tillater litt "drifting". Den kan i teorien kodes inn på min også, men de utgavene har en annen styreutveksling, så det blir kanskje litt kødd. Denne fikk jeg kjøpt av en i statene som byttet til multifunksjonsratt i en Competition Pack (For en løk! Det er jo feil vei!) Det var bare en ting som var galt, et knekt feste. Men det stjeler vi fra min gamle Min gamle var jo full av kretskort og greier. Huff! Hva gjør dette i en M3? Litt enklere i CSL-utgaven Perfect fit! Plugges inn! Og vipps, så hadde jeg CSL-ratt til (nesten bare) 0,2% av prisen! Mens jeg var så godt i gang så tok jeg girpungen også (Dekselet med hullene for SMG-bokstevene skal byttes ut.) Her er den gamle skinnpungen! Bare til å nappe rett av! Ny pung med M-sømmene på plass vettu UFOen må på! Oh yes! Her er den i Reverse for å vise max M-sømmer! CSL-ratt, CSL-buttplug, CSL-håndbrekk! Snadder! Smådigg Endret Juni 25, 2018 av magneten awt, Runey, Erlandhaugen og 10 andre reagerte på dette 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 25, 2018 Share Skrevet Juni 25, 2018 (endret) artig tråd å følge med på blir det CSL kammer og resterende hardware slik du får utnytta boksen fullt også? Endret Juni 25, 2018 av hsd magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå