magneten Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 Nå har jeg offisielt nådd tusen(!) læks på et bilde på Instagram! Dette fantastisk nydelige læks-troféet er på vei i posten fra Instagram Norge. Jeg vil gjerne takke Konge og fedreland for denne prisen, og deler all heder og ære med alle medlemer på Bimmers.no! Designer, BimmerFan!, mslello og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 14, 2018 Share Skrevet August 14, 2018 (endret) Med så mange hashtags er det rart du ikke har det doble Endret August 14, 2018 av Marius2002 Skulebollen, magneten, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 (endret) Da er turen til #Nürburgring endelig booket! Vi er fremme på Nürburgring på Torsdag kveld, 23. August. Og vi kjører hjemover Søndag ettermiddag, 26. August. Vi skal sove på Lindner Motorsport Hotel Nå blir det kun meg og @sjogal i min bil, men vi møter et annet reiselag på Ringen. De skal innom Stuttgart, München og noe greier først Vi kjører direkte! Det er bare til å slenge seg på, folkens Endret August 14, 2018 av magneten fxslin, Skulebollen, mslello og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 14, 2018 Share Skrevet August 14, 2018 Helsiken, kunne godt tenkt meg ein tur til Ringen, men stola ikkje nok på E30'en til at eg tør å legga ut på ein sopass lang tur 😂 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 13 minutter siden, RF91 skrev: Helsiken, kunne godt tenkt meg ein tur til Ringen, men stola ikkje nok på E30'en til at eg tør å legga ut på ein sopass lang tur 😂 Med Thune Biltransport koster det 2.500,- (én vei) til Nürburgring fra Hirtshals. Det koster 5.000,- (én vei) til Nürburgring fra parkeringsplassen min (Jeg skal kjøre selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 14, 2018 Share Skrevet August 14, 2018 59 minutter siden, magneten skrev: Det er bare til å slenge seg på, folkens Neste år satser jeg på være med!!! andreaskarm og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 (endret) Som @Eystein Ose sier, så kommer vi alle til å savne Myntholderen. La oss mimre tilbake til dagen jeg fikk den. 4. Juni 2018. Det var en Gledens Dag. On 4.6.2018 at 8.15, magneten skrev: Jeg venter på gaaanske mye rart I dag vant jeg virkelig i lotto og fikk koppholdere og myntholder! Så nå har jeg alltid cash monitas tilgjengelig til selvvasken Myntholderen levde et godt liv, og vil bli savnet. Endret August 14, 2018 av magneten Designer, Eystein Ose og Erlandhaugen reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 Denne dukket opp på Instagram, regner med du har sånn?? magneten og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 15, 2018 Forfatter Share Skrevet August 15, 2018 2 minutter siden, mslello skrev: Denne dukket opp på Instagram, regner med du har sånn?? Pffft! @andreaskarm, på tide for deg å vise hvem som er sjef. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 (endret) Min lommebok Endret August 15, 2018 av andreaskarm magneten, Marius2002, Runey og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 Litt misunnelig på turen, men det blir bra å få øvd litt på banen Kanskje du klarer å slå min tid nå Designer og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 15, 2018 Forfatter Share Skrevet August 15, 2018 Lover ingenting! Noe jeg synes er litt kult er at det øvre rattdekselet mitt, med The Sex-Button, er fra Lloyd Coons sin turbomata M3 med 714 hest Bilen min gikk faktisk noe kjappere med det nye dekselet! Noen har kanskje sett denne tegningen av Nicola Culjic på nettet? Det er bilen Men han var jo heeelt på bærtur å satt inn multifunksjonsknapper Men da ble det jo knapp på meg Link til tegninga mslello og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 15, 2018 Forfatter Share Skrevet August 15, 2018 Fikk justert litt på bakluken i dag. Den var en smule skeivt montert. Noe som egentlig ikke har plagt meg. Men @awt er veldig flink til å nevne og påpeke det hver gang han ser bilen! Så da får man vel bare fikse det, da! Her er noen bilder av rumpestumpen før. Man ser det faktisk ganske godt på dette bildet. Og etter (Du er god visst du ser forskjell!) Det er linjen der bakluken lukkes som var problemet til @awt Fikk juster baklysene også, så nå er det ekstremt likt på høyre- og venstreside! Kule lys! Heeekkan for en booty! Og hva er vel livet uten et bilde av det nye interiøret?! lagunilla, Marius2002, flobben og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 Vi er også en gjeng på 8 biler og 13 pers som skal nedover den helga.. skal ta ferja fra kr.sand kl 0800 torsdag morra.. magneten og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 15, 2018 Forfatter Share Skrevet August 15, 2018 Dæææven @paukri! Høres gøy ut Da snakkes vi jo der Hvilke biler er dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå