Daniel. Skrevet August 30, 2018 Share Skrevet August 30, 2018 (endret) 2 timer siden, mcelg skrev: Snedig trykkmåler! Apropos amaroken, snublet over klipp av krasjen i stad Dro i håndbrekket gjorde han også. Ser noen i kommentarene og klagde på kjøringen hans. Endret August 30, 2018 av Daniel. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 30, 2018 Share Skrevet August 30, 2018 3 timer siden, Daniel. skrev: Dro i håndbrekket gjorde han også. Ser noen i kommentarene og klagde på kjøringen hans. If everything else fails, drift it Daniel., magneten og mcelg reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 30, 2018 Forfatter Share Skrevet August 30, 2018 (endret) Nå om dagen kjører jeg rundtom i i3s'en med anlegget på absolutt maksimalt volum, og blaster House-musikk inspirert av New Horizons-festivalen Får frysninger! Kjempekjekke bilen Får litt update-bilder fra Førre Bilpleie også Blir meeget bra dette her! "Rust"-renningene blir bortevekk (Det er tectyl.) Grundig vask a kalippere Fyller inn noe steinsprut på kalipperene og coater dem Coater felgene også Så shiny! Buret har fått et par smell, som også blir fylt inn Det savnes! i3s’en får stå litt på M3-plassen mens jeg gjør "hovedplassen" min litt mer praktisk! Den er laaangt fra ferdig Nå har jeg lakkert bort rus-parkeringsstripa på bakken Håper du blir fornøyd, @Slavearbeider'n! @ahj, nå vil jeg komme deg i forkjøpet! Nå har jeg bestilt oppgradert ECU med OEM CSL-software + spice, som skal gi meg 380 sugedyktige hester, samt 400 nm I samme slengen ble det ny TCU med OEM CSL SMG-software. Kjappere giring og automatisk mellomgass ved nedgiring Rekner med dette er på plass etter Motorama 8.-9. September Endret August 31, 2018 av magneten uglefossen, Designer, Skulebollen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 31, 2018 Share Skrevet August 31, 2018 Her kom du meg virkelig i forkjøpet ja magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 31, 2018 Forfatter Share Skrevet August 31, 2018 Har fått ryddet litt i dag! Slik var det før siste økten Litt underveis! Men nå begynner det å ligne noe Noen tips til hva jeg kan ha oppå hylla? Har jo fått plass til alt Endelig fått meg skrot-hylle! Aka magnetens BMW-Museum Venter på M Drei! Mangler noe på dette bilde.. Rimelig ultra-packed i boden nå, da Men det er hvertfall ikke rotete Klarer noen å finne magneten på dette bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet August 31, 2018 Share Skrevet August 31, 2018 Får jeg premie nå? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 31, 2018 Forfatter Share Skrevet August 31, 2018 52 minutter siden, laffe skrev: Får jeg premie nå? GRATULERER, @laffe! Du er den utrolig heldige vinneren av et nydelige eksemplar massasjekuler, til hvilket som helst kjøretøy! Opplev en sjelden rus av luksus, komfort og terapi. Kulene kan også brukes som analkuler! (Kulene er pent brukt) Lekre detaljer! Send PM med addressen, så får vi sendt vidunderet til deg! laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet August 31, 2018 Share Skrevet August 31, 2018 Magisk😅 Har sikla på de kulene siden de dukket opp i tråden. Litt kjedelig å må ta de med inn fra bilen når man skal ha kveldskosen, du har ikke et ekstra sett så jeg kan ha et sett i bilen og et på soverommet? Erlandhaugen og magneten reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 1, 2018 Forfatter Share Skrevet September 1, 2018 Disse ble kun produsert i ett eksemplar. Etter inspirasjon fra @awt sin ringeklokke, som han gjerne kan få poste selv Så fikk min egen en oppgradering i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 1, 2018 Share Skrevet September 1, 2018 Copycat! Utrolig nok har jeg ikke bilde av min, men i motsetning til alle Friedlandene der ute står det altså Ding-dong på min. Min har i tillegg wobbly eyes, så @magneten sin når dessverre ikke helt opp. MGunders, Marius2002, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 1, 2018 Share Skrevet September 1, 2018 53 minutter siden, awt skrev: Copycat! Utrolig nok har jeg ikke bilde av min, men i motsetning til alle Friedlandene der ute står det altså Ding-dong på min. Min har i tillegg wobbly eyes, så @magneten sin når dessverre ikke helt opp. Her trengs da bildebevis 😅 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 1, 2018 Forfatter Share Skrevet September 1, 2018 1 time siden, awt skrev: @magneten sin når dessverre ikke helt opp. Nå har jeg pimpa den litt! Designer, Marius2002, sandersander og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 1, 2018 Share Skrevet September 1, 2018 Nå begynner det å komme seg! @RF91, skal få når jeg kommer hjem i morgen! 💩 Marius2002, RF91 og magneten reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 1, 2018 Forfatter Share Skrevet September 1, 2018 (endret) Første batch av fotografbilder er klare Ser neesten bittelitt gøy ut Noen ser kanskje en Porsche her, men jeg ser bare Valsemesteren.no sitt nydelige arbeid! Null subbing hele turen!! Endret September 1, 2018 av magneten BjornarHS, mcelg, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 1, 2018 Forfatter Share Skrevet September 1, 2018 I kveld er det fest! i3s'en er klar 30 årsdag med 50-tallstema fxslin, mcelg, Dieselkongen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå