magneten Skrevet September 2, 2018 Forfatter Skrevet September 2, 2018 Et par nye bilder Neste runde hadde fotografen fått i seg et par Underberg Eystein Ose, mslello, AlexHD og 6 andre reagerte på dette 9
magneten Skrevet September 4, 2018 Forfatter Skrevet September 4, 2018 En liten rapport fra Førre Bilpleie! Litt småskader i lakken Men ikke noe Førre Bilpleie ikke kan fikse Blankt! Se her, ja! Philips Lysstoffrør, 2x36 W, 965 Dagslys 6800 Kelvin faktisk. Montert i Glamox Lysarmatur IP65. Pianolakklistene rundt siderutene har fått kjørt seg med Nerta Active Diamond-avfetting som er full av lut, og da skjer slike ting, som @Tollefsen informerte meg om! Ordnet seg visst glimrende med en runde polering Nano-Polisher for M Drei-merket Sweet Jeg lurte litt på om lyktene var helt greie! Tydeligvis ikke Den luringen har ikke fått beskjed om å ta interiøret! (Men jeg hintet frampå om det, da ) Saftig forskjell! Skinn skal være matt! Karbonlistene har fått seg et lag med voks Midtkonsollen er også vokset Hoho! Dette blir rått! fxslin, Gorg, Designer og 5 andre reagerte på dette 8
Slavearbeider'n Skrevet September 4, 2018 Skrevet September 4, 2018 Bytt til Vorreininger B fra Koch så slipper du å ødelegge listene rundt vinduene Magne. Like god om ikke bedre enn Nerta. magneten reagerte på dette 1
ahj Skrevet September 4, 2018 Skrevet September 4, 2018 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Bytt til Vorreininger B fra Koch så slipper du å ødelegge listene rundt vinduene Magne. Like god om ikke bedre enn Nerta. Er det Nerta som gjør listene slik? 😮 Det viste jeg ikke og jeg som har akkurat kjøpt en 5 liter med Nerta. magneten reagerte på dette 1
fxslin Skrevet September 4, 2018 Skrevet September 4, 2018 Det ser skamrått ut! Tenker flaut på mine egne biler... Vet du hva som er brukt på skinnet? Autoglym? magneten og andreaskarm reagerte på dette 1 1
Slavearbeider'n Skrevet September 4, 2018 Skrevet September 4, 2018 21 minutter siden, ahj skrev: Er det Nerta som gjør listene slik? 😮 Det viste jeg ikke og jeg som har akkurat kjøpt en 5 liter med Nerta. Nerta gjør listene slik. Jeg sleit med det samme på ubehandlet alu. Og blank sorte lister som Magne. Bytta til Vorr B, aldri vært noe problem siden. Hvis du akkurat har kjøpt ville jeg returnert den og dratt til Car Spa og kjøpt Vorr B der. magneten reagerte på dette 1
magneten Skrevet September 4, 2018 Forfatter Skrevet September 4, 2018 (endret) Vorreininger B fra Koch Chemie er notert, @Slavearbeider'n! @Tollefsen anbefalte også Koch Chemie. 3 timer siden, fxslin skrev: Det ser skamrått ut! Tenker flaut på mine egne biler... Vet du hva som er brukt på skinnet? Autoglym? Ja, fy flate! Han har brukt Kenotek sin Textile Cleaner. Og en børste. Kanskje ikke akuratt lik børste, da.. Endret September 4, 2018 av magneten Slavearbeider'n, fxslin, sandersander og 3 andre reagerte på dette 2 4
ahj Skrevet September 4, 2018 Skrevet September 4, 2018 9 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Nerta gjør listene slik. Jeg sleit med det samme på ubehandlet alu. Og blank sorte lister som Magne. Bytta til Vorr B, aldri vært noe problem siden. Hvis du akkurat har kjøpt ville jeg returnert den og dratt til Car Spa og kjøpt Vorr B der. Fader altså 💩 Blir litt vanskelig da jeg allerede har brukt over en liter av den allerede. Men da får alle naboene nyte den såpa, mens jeg får bruke den som er bra 😅 magneten reagerte på dette 1
Tollefsen Skrevet September 4, 2018 Skrevet September 4, 2018 Koch Chemie Vorreiniger B og Nerta Blue Diamond kan fint brukes ahj og magneten reagerte på dette 2
mcelg Skrevet September 4, 2018 Skrevet September 4, 2018 Oi helsiket, ble toppers detta! Burde gjort noe med lister/lykter selv kjenner jeg. Er egentlig ganske sikker på at jeg har steinsprutsamlere og ikke lykter på min. magneten reagerte på dette 1
awt Skrevet September 5, 2018 Skrevet September 5, 2018 På 1.9.2018 den 11.22, RF91 skrev: Her trengs da bildebevis 😅 Glemte det litt ut, men: Den begynner å dra litt på årene ser jeg. RF91, uglefossen, Designer og 4 andre reagerte på dette 2 5
RF91 Skrevet September 5, 2018 Skrevet September 5, 2018 54 minutter siden, awt skrev: Glemte det litt ut, men: Den begynner å dra litt på årene ser jeg. Strøken lell 😂 magneten og awt reagerte på dette 1 1
magneten Skrevet September 6, 2018 Forfatter Skrevet September 6, 2018 (endret) Gliset er hentet hjem fra Førre Bilpleie Ser noelunde blank ut? Den har fått seg 1-2 stegs lakkorrigering, og er vokset med Swissvax Blau-Weiss Her tar jeg ut tulle-luft-filter-svampen for å rense den. Sånn, vet du! Den var temmelig filthy Skal få være ren og pen sine siste dager i M Dreien Smårent i motorrommet Vi kan ta med blits også Bilen ser temmelig grei ut den også Jeg skulle trille ut i solen for å knipse litt photatoes, men det yret ganske mye. Så vi holdt oss under taket Gaanske fine lykteglass nå Felgene og calipperene er kjeramisk coatet. Sinnsyk latterlig heftig vannskrekk Alt bremsestøv (fra turen hjem) forsvant ved en bitteliten skvett fra vannslangen i garasjen! Suuper clean Interiøret fikk seg også en runde. Skinn ble renset, karbonlistene og -midtkonsollen fikk seg et lag med voks! Makan til shine nå altså! Hofmeister Kinken er sort igjen, og blank som aldri før Blanke pianolakk-lister rundt vinduene Litt flere bilder av interiøret Vi kan jo teste blitsen her også Fjongt eller hva, @stoltbmwelsker? Endret September 6, 2018 av magneten StigJ, papertiger, Havers og 3 andre reagerte på dette 6
StigJ Skrevet September 6, 2018 Skrevet September 6, 2018 Lekkert! Når kommer du nedover til messa? jeg skal være med å rigge i kveld, men skal ikke være med i helgen. magneten reagerte på dette 1
ahj Skrevet September 6, 2018 Skrevet September 6, 2018 19 minutter siden, magneten skrev: Skal få være ren og pen sine siste dager i M Dreien Så vi snakker CSL til helgen? magneten reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå