Fahad Skrevet Desember 7, 2018 Share Skrevet Desember 7, 2018 Ble perfekt! Gleder meg enda mer til å få min nærmere bakken nå! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 7, 2018 Share Skrevet Desember 7, 2018 Ser ut som du har slengt på noen fete spacere også?! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2018 (endret) 15 minutter siden, E.H.D skrev: Ser ut som du har slengt på noen fete spacere også?! Glemte selvfølgelig å nevne det. Custom spacere. 19mm foran og 21mm bak. Endret Desember 7, 2018 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Desember 7, 2018 Share Skrevet Desember 7, 2018 Digger bilia skøyen! For en en butikk Ikke verst m3`en heller nå. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 7, 2018 Share Skrevet Desember 7, 2018 (endret) Den siger vel framme over det neste halve året? Synes det ser perfekt ut jeg ikke redd for å skade lakken med bakhjulene så langt oppunder og ut i hjulbuen? Tenker på steinsprut etc Endret Desember 7, 2018 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2018 4 timer siden, Evopower skrev: Den siger vel framme over det neste halve året? Synes det ser perfekt ut jeg ikke redd for å skade lakken med bakhjulene så langt oppunder og ut i hjulbuen? Tenker på steinsprut etc Fjærene er brukt på min tidligere M4, vil nok ikke gå lenger ned. Bilen skal brukes minimalt, så det går nok bra😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2018 5 timer siden, stoltbmwelsker skrev: Digger bilia skøyen! For en en butikk Ikke verst m3`en heller nå. Må gjerne komme å hilse da🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Desember 7, 2018 Share Skrevet Desember 7, 2018 Er det original sotfilm bak? Denne hadde kledd lysesere film frem til a stolpe. God jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2018 13 minutter siden, Conquest skrev: Er det original sotfilm bak? Denne hadde kledd lysesere film frem til a stolpe. God jul Helt enig, men dessverre originalt. Ikke fan av solfilm. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 11, 2018 Share Skrevet Desember 11, 2018 Ble helt rått med senk og ikke minst spacere! Synes 666-hjula kler bilen veldig bra, ville beholdt de. Men kunne kanskje også vært tøft med noen felger i bronse/gull/kobber-farge, kunne stått bra til fargen på lakken lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2018 På 11.12.2018 den 2.41, Walkabout skrev: Ble helt rått med senk og ikke minst spacere! Synes 666-hjula kler bilen veldig bra, ville beholdt de. Men kunne kanskje også vært tøft med noen felger i bronse/gull/kobber-farge, kunne stått bra til fargen på lakken Lagt ut 666 felgene på finn. Fine priser på 763M felgene hos oss, med RDC ventil og Michelin Cup 2 dekk. Får håpe det blir salg. Ellers så har bilen fått helt nye vinterhjul. Ble 641M. Synes disse så bra ut👍 Også ble luft tanken lakkert i bilens farge: fupsaker, Diiesel, Fahad og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Vinterhjulene så meget bra ut lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Nice, nice, nice lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranger1000 Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 2 timer siden, lagunilla skrev: Lagt ut 666 felgene på finn. Fine priser på 763M felgene hos oss, med RDC ventil og Michelin Cup 2 dekk. Får håpe det blir salg. Ellers så har bilen fått helt nye vinterhjul. Ble 641M. Synes disse så bra ut👍 Også ble luft tanken lakkert i bilens farge: Ligger de 763'ene på om jeg tør spørre? De kommer til å passe veldig bra! Er nok noen fordeler med å jobbe hos Bilia ser jeg, synes 641 med vinterdekk var så friskt priset, selv med god rabatt, at jeg lot det ligge og lar bilen stå i garasjen. I3'en får gjøre jobben :) lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 For en nydelig bil du har annskaffet deg :). Perfekt på alle måter . lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå