Gå til innhold

E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]


Anbefalte innlegg

8 timer siden, Daniel. skrev:

Jepp :D Regnet med 10-12mm var alt som måtte til ja :) Hvilken dekkdim har du foran?

Takk :)

Ja de holder seg godt, i hvertfall facelift E9x og E6x.

Den går godt ja :) Men til tross for å være en "liten" 3 serie så bikker den 1800kg med fører hehe.

Jepp, var jo forberedt på at de måtte spaces ut foran, men som nevnt så ble jeg litt overrasket over hvor langt inne de faktisk satt :lol:

Jeg synes som deg uten spacer at de står litt vell langt inn. 10 mm ble helt perfekt i mine øyne :D Tror jeg har et bilde av det et sted. Jeg kjører 225/35-19 foran i Michelin PSS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Thundercoil skrev:

Ser veldig bra ut! 👍

Takktakk 😄

11 timer siden, ahj skrev:

Jeg synes som deg uten spacer at de står litt vell langt inn. 10 mm ble helt perfekt i mine øyne :D Tror jeg har et bilde av det et sted. Jeg kjører 225/35-19 foran i Michelin PSS. 

Okei, er den dimensjonen jeg har også, men tror disse dekkene er litt smalere enn de du har. Får bestille meg noen spacers da 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig varsellampene vekke :) Var ABS sensor høyre foran OG høyre bak. Sistnevnte ga merkelig nok ikke noe feilkode når jeg brukte Carly, men det er vel ingen bombe. :P

IMG_20200427_133918.thumb.jpg.97d6a0904a3632f3adf7b5780e1f613d.jpg

Ble og byttet knirkeforing H.B, ser ut til at den gamle har vært litt av grunnen til at bilen så litt lavere ut der, samt litt mer camber 🤔

Om alt går som det skal så blir muligens coilovers montert denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

du bytter vell parevis understellsdeler før du tar hjulstillingskontroll ? regner med venstre knirkeforinger er likke gammel som høyre

Ble kun funnet stor slakk på høyre side. 

Blir uansett ikke tatt noe hjulstillingskontroll før coilovers er montert og satt seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag så var det akkurat ett år siden jeg kjøpte denne bilen 😮 Tiden flyr!

Brukt mye penger på den, men skuffende lite å vise for det utseendemessig😂

Ene parklys pæren røk for en stund siden så har kun hatt ringer på en side, men fikk i dag somlet meg til å bytte disse. En smule trangt og knotete men det gikk til slutt :) Nå har jeg LED angel eyes, og skal prøve å få byttet grøftelys og byttet til LED i de og ganske snart :)

Et dårlig bilde, men bedre enn ingenting. :)

IMG_20200504_193740.thumb.png.ecf93e60b56d77d8fc5f143c187ca966.png

Driver og å forhører meg litt rundtom angående priser på lakkering av diverse ting. Så det er et lite håp på at bilen blir pen å se på før sommeren er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen ble brukt til å endelig få montert coilovers på bilen. Var så heldig å fikk låne bukken og hjelp av en kompis, så da gikk det ganske så greit med unntak av at enkelte ting satt noe jævlig. :P Har justert det slik at det skal være innenfor hva som står i papirene, men må nok gå over det en gang til etter ting har satt seg.

IMG_20200509_205026.thumb.png.13daf012f22ddb9f7b01078ae6d7ae19.png

Kan trygt si at bakdemperene har gjort jobben sin og vel som det. Var begynt å gynge litt for noen uker siden, men hadde i grunn ikke trodd at den ene var SÅ gale. Var faktisk "delt" seg.

IMG_20200509_143940.thumb.png.8f9587400e093dd3da3cd704253a4bb9.png

Benyttet også sjansen til å få byttet grøftelysene + montert LED pærer. Var på tide det også. Webasto stod en smule i veien på venstre siden, men fikk lurt lykten ut.

IMG_20200509_180153.thumb.png.e016d9034cb7a2224dd3b19892dceac4.png

To dårlige bilder av en skitten bil (selvvask var stengt). Slik ser høyden ut nå. Ikke gale, men blir muligens justert en smule ned etter godkjenning. I hvertfall foran.

IMG_20200510_200132.thumb.png.ce5f1112913d48c2588c151e893b48bd.pngIMG_20200510_200114.thumb.png.7149025074b0046a3eace7e8871c605f.png

Sideskjørtet ser helt jævlig ut, og det gjør i grunn framfanger også. Lurer på hvilken amatør som har lakkert disse 🙄

Måtte motvillig donere noen penger til statskassen tidligere denne uken, så det satt en liten strek i regningen for meg mtp at jeg ville få ting lakkert nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ahj Takk, ble meget fornøyd! Bare få tak i spacers til hjulene foran nå. :D
@Solberg93
Takk :) Lave rails har jeg lyst å få på ja. :) Sorte nyrer blir det nok ikke. Var en av de første tingene jeg fjernet etter jeg kjøpte den.
@Thundercoil Takk :) Haha, ja det har den nok. Nå var jo ikke M-Sport understellet direkte nytt og i topp stand, men den ble i hvertfall stivere nå. Krenger mindre blant annet. Du kjenner humper litt bedre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Daniel. changed the title to E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...