StigJ Skrevet Juli 22, 2019 Share Skrevet Juli 22, 2019 Yikes! den var så dyr den ja. Men så nå ut til at den funket bra. Jeg bruker denne: https://bilnerden.no/koch-chemie-pol-star-alcantara-tekstil-og-skinnrens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2019 48 minutter siden, StigJ skrev: Yikes! den var så dyr den ja. Men så nå ut til at den funket bra. Jeg bruker denne: https://bilnerden.no/koch-chemie-pol-star-alcantara-tekstil-og-skinnrens Litt bedre prisa den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2019 StigJ, Saltkjelen, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2019 Lite som skjer her om dagen bortsett fra vask og kos. Skal til Stavanger på fredag for å få med meg Danski sitt BMW treff. Skal også innom Forus dekkservice da for å rett fremfelgene. Disse er det en antydning til kast i, så får håpe dette hjelper. ChrisP, mslello og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2019 Liten update på de småtingene jeg har drevet med i helgen. Nytt luftfilter og kupefilter ble installert: Bilen ble levert på Forus Dekkservice for felgretting En liten tur på kvadrat før det ble BMW treff på Sola: Walkabout, papertiger, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 29, 2019 Share Skrevet Juli 29, 2019 Var det bra oppmøte på treffet? Fikk ikke anledning, ble Suldalshelg og vannski på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2019 43 minutter siden, papertiger skrev: Var det bra oppmøte på treffet? Fikk ikke anledning, ble Suldalshelg og vannski på meg. nei, var litt labert denne gangen. Desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 16, 2019 Forfatter Share Skrevet September 16, 2019 Lite nytt å melde, men bilen har fått nye motorfester. Det hjalp Begge de gamle var veldig defekte og man kan se tydelig på bilde at feste er ødelagt. Man kunne også se i motorrommet hvor motoren hadde tatt borti karrosseriet. danskiii, BimmerFan!, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 16, 2019 Share Skrevet September 16, 2019 Ble felgene bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 16, 2019 Forfatter Share Skrevet September 16, 2019 52 minutter siden, Otis skrev: Ble felgene bra da? Ja, tror det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 26, 2019 Share Skrevet September 26, 2019 Denne har jeg ikke fått helt med meg, grattis med pen F10! Veldig sjeldent jeg liker sølvfargede biler, men her bare framhevet det linjene på bilen veldig godt og så generelt bra ut andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 27, 2019 Forfatter Share Skrevet September 27, 2019 På 26.9.2019 den 12.26, Gabz skrev: Denne har jeg ikke fått helt med meg, grattis med pen F10! Veldig sjeldent jeg liker sølvfargede biler, men her bare framhevet det linjene på bilen veldig godt og så generelt bra ut Takker, digger sølvfargen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2020 (endret) En liten oppdatering her i fra. Startet for en liten stund på prosjekt garasje. Har kommet ett godt stykke på vei, og har nå fått kledd alle vegger, samt listet og foret vinduer. Valget falt på MDF planel selv om jeg har hørt at mange mener disse ikke egner seg for garasje. Nå har jo AWT her inne hatt like på veggene noen år og de har holdt godt så tok samme sjangse. Jeg har ikke valgt å isolere vegger, men skal isolere tak. Garasjen skal ikke være oppvarmet til vanlig, men kun oppvarmet ved behov. For ventilasjon har jeg løst med å installere en vifte for inn luft og en vifte på utluft. Disse styrer jeg via WIFI strømplugger hvor jeg har lagt inn en plan på når de går på og av. Jeg har også investert i en rotor avfukter for sikkerthetsskyld for å holde luftfuktugheten nede. Slik så garasjen min ut: Nå Disse bildene er litt gamle, og mangler listing langs mur ned. Jeg har også fått installert noen flere stikkkontakter samt fått rydda mer. Jeg skal nå i nærmeste fremtid begynne på gulvet da det skal fliselegges. Taket skal kles med takplater. Har allerede hatt det første skruprosjektet. Ny bremser i forbindelse med EU kontroll. Greit å ha kontroll på fuktighet Endret Mai 20, 2020 av andreaskarm Walkabout, BimmerFan!, HenrikSolberg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 20, 2020 Share Skrevet Mai 20, 2020 Ja her ser det jo ut til å være på stell . Er jo klart at med så fin bil ,må man ha garasje 😀👍. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 20, 2020 Share Skrevet Mai 20, 2020 Ja, kan vel trygt si garasjen fikk seg et løft. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå