Saltkjelen Skrevet Juli 19, 2020 Share Skrevet Juli 19, 2020 Ja, Style 128 var definitivt hakket hvassere. Kunne godt tenkt meg det hjulsettet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2020 9 hours ago, Saltkjelen said: Ja, Style 128 var definitivt hakket hvassere. Kunne godt tenkt meg det hjulsettet selv. Ja.. Men rimeligste dekkene var 3500 per stk og det har jeg ikke lyst til å ta meg råd til desverre.. kanskje eg gang til om noen år, vet ihvertfall hva som passer nå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 20, 2020 Share Skrevet Juli 20, 2020 Da får jeg være den som kommer med støttende ord, og si at det ble mye penere med originalhjula 😂 det ser ut som de Passer bilen, mens de andre ser hakket for store ut på innpress og bredde. 2 flotte biler du har her! Tidenes fineste 5 serie design (ilag med e39) og en tøff e21. Savner det å ha noe skikkelig mekanisk slik som e21 din. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 20, 2020 Share Skrevet Juli 20, 2020 Synes også originalhjulene ikke er sååå ille. De kler bilen veldig godt, selvom style 128 såklart er hvassere danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2020 1 hour ago, Evopower said: Da får jeg være den som kommer med støttende ord, og si at det ble mye penere med originalhjula 😂 det ser ut som de Passer bilen, mens de andre ser hakket for store ut på innpress og bredde. 2 flotte biler du har her! Tidenes fineste 5 serie design (ilag med e39) og en tøff e21. Savner det å ha noe skikkelig mekanisk slik som e21 din. Hehe takk 😅 Ja E21 er faktisk digg å ha. Noe så enkelt å skru på men som samtidig gir en enorm mengde med kunnskap etterhvert som man gjør og prøver ting selv! 16 minutes ago, ///M-ini95 said: Synes også originalhjulene ikke er sååå ille. De kler bilen veldig godt, selvom style 128 såklart er hvassere Nei de er ikke så ille, har bare en ting for 128 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2020 Da får vi prøve å grave opp gamle kunster med å montere combox igjen kan hende jeg trenger hjelp med koding om det ikke går med bimmercode Skal bli utrolig digg å slippe aux kanel mer samt få litt info på display/hud med styring! papertiger og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2020 Går for tiden med en arm i fatle så ikke mye som kan gjøres men en prøver. Byttet demping for få bukt med vannlekkasje i bilen. Var uten ny lim da så litt skeptisk på resultatet holder men alikevell. Gammel dritt ny vs gammel ser det var mye mer «ull» på den nye, oppgradert støydemping? fikk også montert på sorte blink deksel. Problemet her desverre er at sensor for auto park ikke går å klipse på plass. Akuratt som sensor butter 1mm før klipsa går på.. men sitter nå der foreløpig. Ble litt renere look ihvertfall, selv om bilen er veldig skitten. mslello og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 13, 2020 Forfatter Share Skrevet August 13, 2020 (endret) Da var combox på plass digg å ha streaming på plass endelig! Nå mangler en ting mindre av det essensielle. Neste er dab+ så er jeg relativt fornøyd med helheten! Alt annet blir bonus! Bimmer retrofit norway skal ha æren for koding samt mye hjelp Kommer nok et bilde av menyen også Så hadde jeg min mor og typen hennes på besøk. Ble en tur til Alnes fyr så litt bilder måtte til Skitten bil, men hey Endret August 13, 2020 av danskiii BimmerFan!, ///M-ini95, hanssae og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 14, 2020 Forfatter Share Skrevet August 14, 2020 Eu kontroll og 4hjuls kontroll idag på F10, så da er det «lånebil» 😅 BimmerFan! og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 14, 2020 Share Skrevet August 14, 2020 Du jobber bra på med dine biler! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 14, 2020 Forfatter Share Skrevet August 14, 2020 3 hours ago, Otis said: Du jobber bra på med dine biler! Hehe jo på både godt og vondt😅 må roe meg snart, lommeboka brenner 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 14, 2020 Share Skrevet August 14, 2020 Ai, ja! Kjenner til det med lommeboka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 14, 2020 Forfatter Share Skrevet August 14, 2020 2 2’er feil på eu. Hadde ikke fjerna tåkelys, kun stripsa dem opp. Så har koda bort pæresjekk samt fjernet pærer og da er det i orden. Må få tak i lysbryter uten tåkelys tenker jeg etterhvert. Så andre feilen, senkesettet selvfølgelig. Den feilen blir sletta hos vegvesenet. Har time onsdag 19 aug En annen gla nyhet!!! Oppdaget at etter combox ble kodet inn at jeg nå plutselig har dab+!! helt konge! Så slapp den utgiften senere samt utrolig digg å ha flere kanaler enn lokal kristenradio, P4 og Radio Ålesund 😅 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 19, 2020 Forfatter Share Skrevet August 19, 2020 (endret) Da var bilen godkjent med KW Street comfort coilovere Og da også slettes feil på EU Kontroll sist uke for senk ergo EU godkjent i 2 år til Endret August 19, 2020 av danskiii ///M-ini95, tennbrikket, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 19, 2020 Share Skrevet August 19, 2020 Grattis med godkjent senk da Jeg skal inn neste uke 😬 Gleder meg ikke. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå