Slavearbeider'n Skrevet August 7, 2019 Forfatter Share Skrevet August 7, 2019 1 time siden, Stawky skrev: Du som endte opp me denne ja, grattis! Sikla på den selv en stund ^^ Ja, visste at hvis ikke jeg tar den så kommer noen andre til å ta den. Veldig fornøyd mtp hva jeg betalte og liknende prestanda man får for samme sum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 7, 2019 Forfatter Share Skrevet August 7, 2019 Skriker etter andre nyrer, blinklys og senk MarcusSteffensen, opienor, Mathiseen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 8, 2019 Share Skrevet August 8, 2019 må nå ikke finne på å sette på noen andre felger på bilen enn disse ! heil rått med acs type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 9, 2019 Forfatter Share Skrevet August 9, 2019 6 timer siden, Ingvaldsen skrev: må nå ikke finne på å sette på noen andre felger på bilen enn disse ! heil rått med acs type 2 Liker ikke frontmontert senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 9, 2019 Forfatter Share Skrevet August 9, 2019 Liten oversikt over div temperaturer og trykk jeg har kontroll over via spilleren. Vanntemp, eksostemp, bensintrykk, kjølevann temp på pressa, difftemp, oljetrykk, innsugstemp, girkassetemp, olje temp, gir og lamba. Og alt sammen kan styres og endres via den innebygde pc'en med tastaturet jeg alltid har med på tur BjornarHS, opienor, fxslin og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 9, 2019 Share Skrevet August 9, 2019 Sånt liker jeg og ikke minst må være gull verdt når bil er trimmet 😀 Igjen liker bil veldig godt . Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 9, 2019 Share Skrevet August 9, 2019 Gratulerer med en utrolig rå bil. Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 10, 2019 Forfatter Share Skrevet August 10, 2019 17 timer siden, thomascr skrev: Gratulerer med en utrolig rå bil. Takk takk. Veldig fornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet August 11, 2019 Share Skrevet August 11, 2019 Grattis med fet bil! At den skriker etter senk synes jeg kanskje er å ta i men! Synes den satt fint som den gjør nå jeg? BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 11, 2019 Forfatter Share Skrevet August 11, 2019 2 timer siden, macrorain skrev: Grattis med fet bil! At den skriker etter senk synes jeg kanskje er å ta i men! Synes den satt fint som den gjør nå jeg? Jeg vil ha den ned 10mm foran. Er nesten lik klaring fra nav til skjermkant foran og bak. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 11, 2019 Forfatter Share Skrevet August 11, 2019 Fikk tatt en liten kattevask mellom regnbygene. Og fikk til ett kjapt lydklipp av eksos. Lyden kommer dessverre altfor dårlig frem. VID_20190811_162623.mp4 JE, BjornarHS og Mathiseen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 11, 2019 Share Skrevet August 11, 2019 hehe, den lyden var ikke i nærheten av real life opplevelse! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 12, 2019 Forfatter Share Skrevet August 12, 2019 Slenger ut noen bilder mens jeg venter på pesetas til å handle smågodt Daniel., Mathiseen, BjornarHS og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 12, 2019 Share Skrevet August 12, 2019 Flott bil! Maiken Benedicte og Slavearbeider'n reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 18, 2019 Forfatter Share Skrevet August 18, 2019 Knipsa noen bilder idag også. Også fått booket time for valsing hos valsemesteren. Dette blir den 3. bilen han valser for meg Mathiseen, BjornarHS, Maiken Benedicte og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå