sveigis Skrevet Fredag kl. 06:32 Skrevet Fredag kl. 06:32 Fy flate ,hadde det vært pris for verdens tålmodigste hadde du vunnet 💕🥳 Er grusomt trist å se hvor mye ball du har med denne bilen. Men en dag !En dag så kan du kjøre som en gal og jeg vet du lykkes . Glemmer aldri jeg testet denne ,for det var pinadø gøy . Følte jeg kjørte en racebil ,rett og slett knallgøy . Ampera reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Fredag kl. 08:27 Skrevet Fredag kl. 08:27 Detta e jo easy-peasy i forhold til alt anna du ha måtta kuka med 😄 Såg du nåken skade på slangen/radiatoren, eller va dan berre ikkje ordentleg innpå?
Slavearbeider'n Skrevet Fredag kl. 10:51 Forfatter Skrevet Fredag kl. 10:51 (endret) 2 timer siden, RF91 skrev: Detta e jo easy-peasy i forhold til alt anna du ha måtta kuka med 😄 Såg du nåken skade på slangen/radiatoren, eller va dan berre ikkje ordentleg innpå? Klarte ikke se noen skader sånn ved første øyekast. Alt var jo varmt så gadd ikke ta så mye på det. Hele slangen hadde hoppet av ansatsen på radiatoren, så jeg antar enten jeg eller fatter'n har vært så sløv at vi ikke har fått på plass splinten 100%. For my trykk kan vel ikke føre til at sånt skjer vel? Da må jo noe være alvorlig gærent? 4 timer siden, sveigis skrev: Fy flate ,hadde det vært pris for verdens tålmodigste hadde du vunnet 💕🥳 Er grusomt trist å se hvor mye ball du har med denne bilen. Men en dag !En dag så kan du kjøre som en gal og jeg vet du lykkes . Glemmer aldri jeg testet denne ,for det var pinadø gøy . Følte jeg kjørte en racebil ,rett og slett knallgøy . Ja, det begynner å bli mye med denne bilen nå. Når den først funker, herrevæla så morsom bilen er. Fikk kjørt en del i går og for å si det sånn, å kjøre daily drivern er som å kjøre en sofa i forhold. Ja du koste deg da. Den går enda bedre nå, det må du få testa en dag. Endret Fredag kl. 10:54 av Slavearbeider'n CHNilsen, Olaandref og sveigis reagerte på dette 2 1
RF91 Skrevet Lørdag kl. 09:32 Skrevet Lørdag kl. 09:32 22 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Klarte ikke se noen skader sånn ved første øyekast. Alt var jo varmt så gadd ikke ta så mye på det. Hele slangen hadde hoppet av ansatsen på radiatoren, så jeg antar enten jeg eller fatter'n har vært så sløv at vi ikke har fått på plass splinten 100%. For my trykk kan vel ikke føre til at sånt skjer vel? Da må jo noe være alvorlig gærent? Teinkte tanken på trykk i kjølesystemet, men då hadde du vel fort fått andre indikasjona slik som kvit eksos? Eg trur me får satsa på ei slapp klemma elns, da høyres mykje kjekkare ut 😎
Slavearbeider'n Skrevet Lørdag kl. 15:55 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 15:55 6 timer siden, RF91 skrev: Teinkte tanken på trykk i kjølesystemet, men då hadde du vel fort fått andre indikasjona slik som kvit eksos? Eg trur me får satsa på ei slapp klemma elns, da høyres mykje kjekkare ut 😎 Var ingen hvit eksos nei. Det kjenner jeg igjen for å si det sånn haha RF91 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå