Bækkmann Skrevet August 4, 2019 Share Skrevet August 4, 2019 (endret) Rekkesekser blir aldri det samme igjen Å jadda, jeg har anskaffet meg en NYDELIG 650i! Jeg var så dum at jeg fjernet aldri 6-serie varslingene på finn.no appen, og plutselig dukket denne opp. Og tror du sannelig ikke den sto hos bilforhandleren 7-8 minutter unna? Jo. 🙃 Det var her jeg kjøpte min 530d F10 for noen år siden, så jeg måtte jo inn å hilse på. Bilen sto nypolert inne i hallen da jeg tenkte, dette er den fineste BMWn jeg noen gang hadde sett. F06 dilla vokste enormt på meg etter 640d. Samt det fantastiske Individual interiøret i Merino Cohiba Brown.. Bildene klarer faktisk ikke å vise for lekkert det virkelig er. 😮 Fullutstyrt, samme farge som jeg hadde, xDrive og et lass med motorkraft! og for en lyd. "Ja, vi tenkte på deg når vi tok inn denne sa selger. Vil du prøve en tur"? Etter en to-timers kjøretur hit og dit var jeg solgt. Denne måtte jeg ha. Etter en tur hjem for å regne litt budsjett og ha skrudd av skamvettet så fant jeg ut at det var bare å klemme på etter å ha sagt opp HBO abonnementet😂💲 Bilen ble importert fra Tyskland i 2015 av AUTOXO, og har hatt en norsk eier før meg. 2013 modell, produsert 02/2013. Det som er litt ergelig er at NBT ble introdusert 03/2013. Jaja Bilen har vel alt av utstyr som var mulig å få til tiden. (såvidt jeg vet?) Som alltid, litt planer er det jo Jeg synes F06 ser så utrolig mye råere med svarte vinduslister og sort grill. Chrome er veldig stilig, men på et råskinn som det her? Njææh😬 Planer (x) Utført (x) Ikke utført (x) Kanskje? (x) Shadowline lister (x) Fjerne xDrive & 650i Emblem (x) LCI M-Sport Ratt (x) "M-Performance" Spoiler (x) Sorte M6 Nyrer (x) M-Performance Pedal sett (x) Speil med integrert garasjeportåpner (x) 6WB Speedometer (x) NBT iDrive Generell Info: 2013 F06 650i xDrive 449 Hk 76 800 km Carbonschwarz Metallic - 416 M-Sport / Individual Utstyrsliste Spoiler 248 - Steering Wheel Heating 2NM - 20" Style 373 2VA - Adaptive Drive 302 - Alarm System 322 - Comfort Access 323 - Soft Close 337 - M-Sport 358 - Climate Comfort Windscreen 3AG - Backup Camera 3MB - Individual Ext.line Alu. Satinated 403 - Glas Roof, Electric 415 - Sunblind for rear window 416 - Sunblinds 423 - Floor Mats Velour (Fulgte ikke med-.- ) 428 - Warning Triangle 430 - Interior/Exterior Mirror Package 441 - Smokers Package 453 - Active Seat Ventilation Front 455 - Active seat Front Drive / Passenger 456 - Comfort Seats, Electric 464 - Skibag 488 - Lumbar Support Driver/Passenger 494 - Seat Heating Driver/Passenger 496 - Seat Heating for rear seats 4AS - Fine Wood Trim Oplar Grain Gray 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4U1 - Ceramic Embellisher for Controls 4UR - Ambient Light 508 - Park Distance Control 536 - Auxilary Heating (Webasto) 552 - Adaptive LED Headlights 5A1 - LED Fog Lights 5AC - Autom. High Beam Control 5AD - Lane Deviation Warning 5AG - Lane Change Warning 5DF - Active Cruise Control 5DL - Surround View 601 - TV Function 609 - Navigation System Professional 610 - Head Up Display 612 - BMW Assist 614 - Internet Preparation 615 - Extended BMW Online information 616 - BMW Online 654 - DAB tuner 696 - DVD Changer for 6 Discs 6AA - BMW Teleservices 6AB - Control Teleservices 6F2 - Bang&Olufsen High End Surround Sound 6NF - Ext.con.of The Music Plai.i.mobilphone 6NL - Connect Bluetooth USB Devices 6NR - BMW Apps 6UK - Night Vision 6VA - CIC Control 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 761 - Individual Sun Protection Glazing 776 - Individual Roof-lining Alcantara 7SP - Navi Profesional W.Handyprep.Bluetooth 7VG - Heat Comfort Package 7VH - Surround View Package 801 - Germany Version 879 - German Onboard Documentation 8KA - Oilservice 30.000 8SC - Country Spec. Release of Teleservice 8TF - Active Pedestrian Control 8TH - Speed Limit Info 8TN - Daytime Driving Selactable Også over til det som faktisk er gøy da, bilder! Gjør det så enkelt som å legge ut noen av annonse bildene. Det gasses.mp4 "Gåsehud" Endret April 1, 2020 av Bækkmann hanssae, tambur4, Tony Soprano og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 4, 2019 Share Skrevet August 4, 2019 Gratulerer med drømmebil & kontinentkrysser 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 4, 2019 Forfatter Share Skrevet August 4, 2019 Akkurat nå, Tony Soprano skrev: Takk takk! Det MÅ bli en Europatur med denne. Hadde egentlig planer om det nå i sommer, men bil bytte og oppussings-ferie tok overhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 4, 2019 Share Skrevet August 4, 2019 (endret) Grattis med flott bil Kan samtidig anbefale denne, legges inn og ut på 10-15 minutt med laptop og kabel. https://esstuning.com/n63tu-stage-1-e-flash-performance-ecu-software/ Endret August 4, 2019 av Hpi Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 4, 2019 Share Skrevet August 4, 2019 Regner med att du kaster ut gummimatter asap....? Inn med tekstilmatter snarest 😄 Walkabout, Mr. Erling og Bækkmann reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 4, 2019 Share Skrevet August 4, 2019 Dette er min drømmebil også, det blir ikke bedre 👍🏻 Nyt denne, BMW på sitt klassiske og beste! Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 4, 2019 Share Skrevet August 4, 2019 Gratulerer igjen med atter en rå 6 er 😀 God smak du 👍👍 Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 4, 2019 Forfatter Share Skrevet August 4, 2019 (endret) På 4.8.2019 den 20.38, Hpi skrev: Takk for det! Jeg har nå hatt bilen i to dager. Det går mer en godt nok for min del altså Nei, jeg tørr rett og slett ikke å tukle med motor, det er så forferdelig kjedelig om motor raser en gang, og så er det nok til at forsikringsselskapet ikke betaler ut. Da sitter en i saksa da. På 4.8.2019 den 20.39, Tony Soprano skrev: Regner med att du kaster ut gummimatter asap....? Inn med tekstilmatter snarest 😄 Det var planen! Men tror du sannelig ikke at velur mattene ikke fulgte med..... Men ja, du har aldeles rett! På 4.8.2019 den 20.41, Ron Jeremy skrev: Dette er min drømmebil også, det blir ikke bedre 👍🏻 Nyt denne, BMW på sitt klassiske og beste! Det er min drømmebil også nå😍 Det nytes veldig! På 4.8.2019 den 20.49, sveigis skrev: Hjertelig takk! Ikke sant! Endret November 29, 2019 av Bækkmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 4, 2019 Share Skrevet August 4, 2019 Herlig og gratulerer Sørlie Auto ja, kjøpte Velosteren der i 2014, trivelig og ryddig kar som jeg var i prat med da Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 4, 2019 Share Skrevet August 4, 2019 Gratulerer med drømmebil! BMWs på sitt absolutt beste dette, og en drømmebil for meg også. Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 5, 2019 Forfatter Share Skrevet August 5, 2019 9 timer siden, Marius2002 skrev: Takk😊 Sørlie Auto er ryddig å handle med ja, har holdt på noen år. Kan absolutt anbefale de.👍🏻 8 timer siden, papertiger skrev: Tusen takk😊 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 10, 2019 Forfatter Share Skrevet August 10, 2019 Da har jeg hatt litt over en ukes tid med bilen og jeg blir bare mer og mer fornøyd. Har tømt omtrent en og en halv tank med bensin, så det har blitt kjørt en del. Hvis det er en ting å pirke på så er det drivstoff-forbruk. Ligger i snitt på 1,3 liter på mila nå med blandet kjøring, og en del.. prøving. Det er vel ikke så gærent det da på en V8er. Dette er den første bilen jeg faktisk bruker Eco Pro modusen😂 Siden bilen var nypolert fra forhandler så benyttet jeg anledningen til vokse bilen med CC Butter Wet Wax for å få frem litt ekstra glans. Skummet ned med CC Glossworkz Auto. Ren og pen etter vask og voks. Generelt veldig pen i lakken. Noe steinsprut i front, men det må en vel bare regne med på brukt bil. Fikk også byttet skiltramme til en uten reklame. Ble ikke så fornøyd med borrelås løsningen på 640'en at jeg gidder å gjøre det på denne. så hvis noe skal gjøres med skiltløsning så må det bli magneter.. Denne har skiltfeste i front, noe 640en ikke hadde. Der var skiltramme bare skrudd i fangeren. Har ikke helt bestemt meg for hva som ser best ut.. Tok en runde innvendig i samme sleng. Fikk nesten ikke bruk for Total interiør, det finnes nesten ikke plast i interiøret! Det er plastikk deksel over dørkarmene, mellom dørkarm og baksete og på setebeltefestene på fremsetene. Ellers så er det skinn eller alcantara overalt. Herlig!! Også har jeg et sak jeg ikke helt klarer å bestemme meg for.. Skal jeg ha xDrive og 650i emblem bak, eller skal jeg fjerne de? Syns det var en veldig clean look på 640d uten emblem. Hva sier forumet? Grobian, Mathiseen, BTS og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 10, 2019 Share Skrevet August 10, 2019 Jeg stemmer for emblemfri Bækkmann, flobben og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 10, 2019 Share Skrevet August 10, 2019 Den var feit! Gratulerer med ny flott bil! Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 10, 2019 Forfatter Share Skrevet August 10, 2019 15 minutter siden, Hpi skrev: Jeg stemmer for emblemfri Jeg heller mot emblemfri jeg og 3 minutter siden, Chris A skrev: Den var feit! Gratulerer med ny flott bil! Hjertelig takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå