Ampera Skrevet Februar 15 Forfatter Skrevet Februar 15 Får håpe at den får flere km dette år. m-blå, Morten B, BrokeBoi og 4 andre reagerte på dette 7
sveigis Skrevet Februar 16 Skrevet Februar 16 På 15.2.2025 den 14.52, Ampera skrev: Her ble det og ta en tur i garasjen. Måtte gjøre klar dørpaneler for salmaker. Skal lever disse nå over helga. Det er disse det er mest jobb med, skal jobbe med og se på forskjellige muligheter for og kombinere med bruk av begge farger. Resten skal leveres senere. Deksler rundt rattstammen, og noen flere. Expand Ja Ampera dette blir spennende etterhvert . Sikkert ti av ti når det er ferdig 😊😊 Ampera reagerte på dette 1
BrokeBoi Skrevet Mars 17 Skrevet Mars 17 Kom over denne videoen her om dagen.😃 v24044gl0000cvat9qnog65m2r5v80vg.mp4 mr.pingu, skoglund, Morten B og 8 andre reagerte på dette 11
Ampera Skrevet Mars 18 Forfatter Skrevet Mars 18 Før og etter, får se hvor lenge det holder. m-blå, mslello, hanssae og 9 andre reagerte på dette 11 1
Ampera Skrevet April 4 Forfatter Skrevet April 4 Klar for montering. KireS, CHNilsen, Skulebollen og 12 andre reagerte på dette 15
Snagg30 Skrevet April 4 Skrevet April 4 Om du skulle ombestemme deg https://banekjoring.com/banekjoring-rudskogen-6-april-2025 mr.pingu, Dusy, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6
Ampera Skrevet April 13 Forfatter Skrevet April 13 Da har denne fått ny plass i garasjen. Håper jeg blir klar snart med de små prosjekter. Nå mangler det noen deksler og litt rydding i motorrom. Ny felger er på plass. mslello, Marius2002, skoglund og 11 andre reagerte på dette 14
Saltkjelen Skrevet April 13 Skrevet April 13 Små detaljer som utgjør mye! Gleder meg til å se resultatet. Felgene satt som et skudd på M5en. Blir spennende å se hvordan de gamle blir på i4. fupsaker og sveigis reagerte på dette 2
Ampera Skrevet April 13 Forfatter Skrevet April 13 Denne fikk en lengre kjøretur etter vinterens dvale. Det var godt og få litt motorlyd. Denne er knapt innkjørt. Siste storservice var på km 46817, neste service er 3 juli i år, det er siste service på avtalen. Bilen er 10 år. Orjan, laffe, m-blå og 17 andre reagerte på dette 20
Ampera Skrevet April 16 Forfatter Skrevet April 16 Da ble det montert ny felger , 9,5 og 10,5 med ET28. Felgene er OEM BMW. Dekk foran 275/35x20 og bak 285/35x20 Saltkjelen, BimmerFan!, E.C. og 7 andre reagerte på dette 10
Ingvaldsen Skrevet April 17 Skrevet April 17 kan det være f10'n din som dukker opp i filmen her tro ? Ampera reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet April 17 Skrevet April 17 @Ampera Gleder meg til å se hvordan dette ser ut live! @Ingvaldsen BMW Individual er bare så ubeskrivelig vakkert. Tror jeg kunne bodd på fabrikken i en måneds tid der uten å bli lei. Ingvaldsen, sveigis og Ampera reagerte på dette 3
Ingvaldsen Skrevet April 17 Skrevet April 17 På 17.4.2025 den 19.23, Saltkjelen skrev: @Ingvaldsen BMW Individual er bare så ubeskrivelig vakkert. Tror jeg kunne bodd på fabrikken i en måneds tid der uten å bli lei. Expand vist den ikke er nedlagt så er vell kun plast å sensatec der idag mr.pingu, Saltkjelen og Snagg30 reagerte på dette 3
Ampera Skrevet April 17 Forfatter Skrevet April 17 På 17.4.2025 den 19.28, Ingvaldsen skrev: vist den ikke er nedlagt så er vell kun plast å sensatec der idag Expand Det er muligheter, her er svaret jeg fikk. BMW skriver : Ja, så som jag förstår kan man från 03/25 produktion få BMW Individual content på BMW M5. Men ni måste göra en skiss på exakt vad kunden vill ha, d.v.s en bild från t.ex. SA3 och markera vad kunden vill ha ändrat (t.ex. delar i läder, vilken färg osv). Sen skickar ni den till Sales Office, som skickar den till BMW Individual som går igenom förslaget och om det går att lösa. sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå