sveigis Skrevet Fredag kl. 15:21 Skrevet Fredag kl. 15:21 Ja Helmer dette blir knallfint uten tvil 😊 Ser du nevner et evnt salg her og på F10 og det kan jeg si med en gang,hadde pengene vært der ,så hadde den blitt sørlending uten tvil . Morro se hvordan resultatet blir tilslutt her med dørpaneler osv . Ampera og ///M-ini95 reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 19:39 Skrevet Fredag kl. 19:39 Det ble helt riktig å gå for brunt i dørlommene også. Nå gjelder det bare å få de i hus så vi får sett det ferdig montert på bil snart!
Ampera Skrevet Fredag kl. 19:48 Forfatter Skrevet Fredag kl. 19:48 8 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det ble helt riktig å gå for brunt i dørlommene også. Nå gjelder det bare å få de i hus så vi får sett det ferdig montert på bil snart! Sendt fra Nederland i dag med UPS.
Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 23:33 Skrevet Fredag kl. 23:33 3 timer siden, Ampera skrev: Sendt fra Nederland i dag med UPS. Yes! Da er det ferdig montert før julaften da. ahj og Ampera reagerte på dette 2
Ampera Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Da kom pakken fra Nederland. Resultatet er perfekt, denne løsningen vil jeg si er bedre enn og bruke skinn. Dett ser jeg frem til og komplettere med resten fra salmaker. Saltkjelen, Marius2002, mslello og 2 andre reagerte på dette 5
Saltkjelen Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg er jo inhabil, men er helt enig i at dette er det beste å gjøre innvendig i dørtrekkene. Det er vel flocking (?) eller noe slikt og gir samme følelse som hanskerommet etc. Det ble pent i brunt! Ampera reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå