sveigis Skrevet Februar 20 Skrevet Februar 20 2 timer siden, Ron Jeremy skrev: Ville dratt det så langt som å si at dette blir rent erotisk. G30 M5 som ingen andre, respekt! Her blir ord fattige! Ja det er jeg helt enig i .
Ampera Skrevet Februar 20 Forfatter Skrevet Februar 20 Trenger sårt en vask Saltkjelen, Marius2002, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7
Ampera Skrevet Mandag kl. 17:42 Forfatter Skrevet Mandag kl. 17:42 Litt lettere og gjøre rent når noe mangler. Slavearbeider'n, sveigis, BrokeBoi og 14 andre reagerte på dette 17
Ampera Skrevet Tirsdag kl. 15:47 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 15:47 1 time siden, BrokeBoi skrev: Nytt ratt som skal inn her? Ja, det kommer. Marius2002, Tore Høgvold og BrokeBoi reagerte på dette 3
BrokeBoi Skrevet Tirsdag kl. 19:13 Skrevet Tirsdag kl. 19:13 Mistenker at du ikke nøyer deg med noe så simpelt som M-Performance eller CS ratt. Ser for meg at det blir noe skreddersydd tartufo her!👍 Om det kommer på karbonratt med LED lys så kommer jeg til å anta at denne bilen har blitt stjålet og at tyven har hacket seg inn på bimmers-kontoen din. sveigis, mr.pingu, Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 1 1 10
Ampera Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Etter og ha slurvet med vedlikeholds lading av batteri. For noen dager siden skulle inn i bilen, alt var svart. Koblet til lader, ville ikke ta lading. Koblet til en større i dag. Alle varsellamper blinker og alarm uler. Fikk noen timer, men lys og alarm kommer og går. Brukte startkabler fra F10. Alle lys kom på, bilen starter. Lot den gå en 10 min, Koblet til lading og nå tar batteri i mot. Har aldri sett så mange feilmeldinger. APP har ikke hatt kontakt med bil siden 28.11. fupsaker reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå