Gå til innhold

Min 2020 M5 Competition


Ampera
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Ampera skrev:

Det er utrulig hvor fort motor oppnår normal temperatur. Mellom første og andre bilde er det 2 minutter. Temperatur ut -11. Normal temperatur har motor etter 10 minutter.

E1F45E62-BDB2-4C42-8E09-81304CD57DBD.jpeg

FFAC32E0-F541-40E2-9254-0215142A2AAD.jpeg

AF3FB2D6-9E4E-49A0-92B6-DA17F141F2CB.jpeg

Er når jeg ser disse målingene jeg tenker på at jeg gleder meg til Rudskogen igjen 😊😊.

Får aldri glemt det hvor gøy det var .

Sånne bøker som du har der er alltid morro og lese .

Har noen stykker jeg og av diverse slag dog ikke m5 boken .

Blir kjekt å se oppdateringer av interiøret nå fremover og jobben som blir gjort,ser meget ut 😎

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sveigis skrev:

Er når jeg ser disse målingene jeg tenker på at jeg gleder meg til Rudskogen igjen 😊😊.

Får aldri glemt det hvor gøy det var .

Sånne bøker som du har der er alltid morro og lese .

Har noen stykker jeg og av diverse slag dog ikke m5 boken .

Blir kjekt å se oppdateringer av interiøret nå fremover og jobben som blir gjort,ser meget ut 😎

 

Setet er ledig, får legge opp til noen flere runder da. 😊


Regner med at alt er ferdig fra salmaker innen utgangen av januar, alt ved dørpaneler  er klart. Skal få tatt bilder av alle deler når alt er klart, før det blir montert sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn M5 bok står godt plassert i bokhylla mi, begynner å bli litt hyllemeter med bil-litteratur her nå 😂

Ellers så må jeg jo si at denne tråden er en av de triveligste å følge med på her inne for tiden. Blir det for mye "elbil propaganda" så er det hyggelig å lese etter par sider her om ordentlige biler 😎

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

En sånn M5 bok står godt plassert i bokhylla mi, begynner å bli litt hyllemeter med bil-litteratur her nå 😂

Ellers så må jeg jo si at denne tråden er en av de triveligste å følge med på her inne for tiden. Blir det for mye "elbil propaganda" så er det hyggelig å lese etter par sider her om ordentlige biler 😎

Takk for det!
 

Kan jo legge inn et bilde med Elbil og M5, har jo 2 el biler men er mest glad i bensin. For meg er elbil, handlevogn. Dette var den første av kundebilene som Opel leverte ut, fikk den 16.mai 2017. Jeg akseptere at elbil er kommet, men jeg kommer til å kjøre bensinbil så lenge jeg lever.

B470035B-7CBE-4F12-9559-F952DA00DD8D.jpeg

Endret av Ampera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jo nettopp det som er så fint med dagens bilpark - man kan velge og vrake utifra ønsker og behov. Blir nok en M-bil med bensin neste gang en M550d skal byttes ut. :) 

Er det salmakeren som setter sammen delene igjen, eller tar du det selv? Si ifra når ting nærmer seg, så får jeg kommet ned og tatt en titt (evt. hjulpet deg med remonteringen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Er det salmakeren som setter sammen delene igjen, eller tar du det selv? Si ifra når ting nærmer seg, så får jeg kommet ned og tatt en titt (evt. hjulpet deg med remonteringen).

Jeg skal ta alt selv, når det er klart fra salmaker. Da kan jeg ta bilder og dokumentere alt. Gir deg beskjed når alt er klart.   Vi kan snakkes om dette med demontering, montering når alt er i hus.

Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GreenE36Cab skrev:

Hvordan er det egentlig med verdi på bilen når den i utgangspunktet har individual interiør og man modifiserer det slik?

Det er ikke modifisering, det er å oppgradere. Her er det snakk om å oppgradere plast deksler, med deksler kledd med skinn. Verdi er det markedet betaler når denne skal selges! Eie bil er aldri noe gullgruve. Lev i dag, kan være for sent i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ampera skrev:

Det er ikke modifisering, det er å oppgradere. Her er det snakk om å oppgradere plast deksler, med deksler kledd med skinn. . 

Jo det blir en slags modifisering da du endrer på det bilen ble levert med.. Men samtidig er det en oppgradering. Det er vel uansett en bra ting å gjøre, da helheten blir hevet et par hakk med skinn vs plast

13 minutter siden, Ampera skrev:

Verdi er det markedet betaler når denne skal selges! Eie bil er aldri noe gullgruve. 

Det er nå sant. Er sjeldent det å eie bil ender med pluss til slutt, om man ikke har en rimelig spesiell bil som øker i verdi år etter år.. Er jo noen av dem også men sjansen for at bilen man selv kjører skal øke i verdi er vel minimal

15 minutter siden, Ampera skrev:

Lev i dag, kan være for sent i morgen. 

Det var ikke kritikk, det var et reelt spørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...