Ampera Skrevet Januar 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2020 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Den er vanvittig rå denne bilen 👍 Det virker også som at du ikke er redd for å bruke den ordentlig, det er bra 😀 Bilen er for å brukes, denne skal brukes, ikke hverdagsbil. Den kommer til å bli kjørt hver gang jeg skal utenfor Oslo. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2020 Da var det tid for et transportoppdrag igjen! Bilen er perfekt til å dra henger med. Her fikk jeg også prøvd bilen på skikkelige vinterveier. Hpi, Evopower, ogee1 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2020 Share Skrevet Januar 20, 2020 (endret) Er så herlig å se folk bruke slike biler ordentlig Endret Januar 20, 2020 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2020 Da har det kommet varsel om tilbakekalling og kampanjer. fupsaker og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokosaus Skrevet Januar 21, 2020 Share Skrevet Januar 21, 2020 Fantastisk bil. Men har et random spørsmål, kjørte du i Lommedalen for noen måneder siden? Tror ikke mange andre i Norge har M5 i Zanzibar metallic :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2020 Ja Sjokosaus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2020 Dagens lille jobb, bytte til sorte julbolter. opienor, mslello, BrokeBoi og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 25, 2020 Share Skrevet Januar 25, 2020 Viktige små detaljer👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2020 Da var dagen over etter å hatt en fin kjøredag på isen med det meste av M-biler, alle var helt nye! Fikk kjørt mye, det var moro og lærerikt. opienor, Runey, ahj og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billyboy Skrevet Januar 29, 2020 Share Skrevet Januar 29, 2020 (endret) Det var en bra tur, veldig gøy å få testet ut BMWer på snø og is. Ser du har fått med den blå F90''en min bak der også på siste bildet På veien opp til arrangementet stoppet jeg innom en bensinstasjon på Gol, og da var det ikke vanskelig å se at det var Ampera som var ute og luftet seg. Jeg stoppet selvsagt og slo av en hyggelig prat Vanvittig lineup av M-biler vi fikk teste denne gangen. Ramser opp (med fare for å huske feil her og der på i'er og d'er) M135i xDrive M340i xDrive X2 M35I X3 M X4 M X5 M50i X6 M50d X7 M50i M5 Competition (påsitt) M8 Coupe (påsitt) Jeg må skryte litt ekstra av M340i. Det har virkelig blitt en fin bil - interiøret har fått seg et skikkelig løft, og fremstår som hakket over 5-serie F10. På isen oppfører den seg tilnærmet helt likt F90 med tanke på lekenhet og firehjulssystem. Endret Januar 29, 2020 av Billyboy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2020 2 timer siden, Billyboy skrev: X3 M Den ene var Competition og den andre var M40d, det samme var X4 også. Vi hadde en flott kjøredag. Dette skal jeg gjøre flere ganger. Nå er jeg i gang med å planlegge kjørekurs i Tyskland, ser ut at det blir i april/mai. Legger ved en link som beskriver alternative baner og kursopplegget. https://www.bmw-drivingexperience.com/content/dam/grpw/websites/bmw-drivingexperience_com/6_About/6_4_infomaterial/BMW-M-Race-Track-Experience-2019.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2020 Den store vaskedagen. Tony Soprano, hanssae, Diiesel og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2020 Den store vaskedagen, bilen fikk en vask etter lørdagens transportoppdrag, så parkert trykt i garasjen. fupsaker, Ron Jeremy, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 23, 2020 Share Skrevet Februar 23, 2020 Du kjører mye med henger, er det bare privat hele tiden? Eller tar du på deg oppdrag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2020 49 minutter siden, Otis skrev: Du kjører mye med henger, er det bare privat hele tiden? Eller tar du på deg oppdrag? Kun privat, det blir slik når barn skal pusse opp hus, da er det kjekt med en pappa som kan hjelpe til. Barna har heller ikke førekort for å dra henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå