Gå til innhold

Min 2020 M5 Competition


Ampera
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Den er vanvittig rå denne bilen 👍 Det virker også som at du ikke er redd for å bruke den ordentlig, det er bra 😀

Bilen er for å brukes, denne skal brukes, ikke hverdagsbil. Den kommer til å bli kjørt hver gang jeg skal utenfor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det var en bra tur, veldig gøy å få testet ut BMWer på snø og is. Ser du har fått med den blå F90''en min bak der også på siste bildet :D På veien opp til arrangementet stoppet jeg innom en bensinstasjon på Gol, og da var det ikke vanskelig å se at det var Ampera som var ute og luftet seg. Jeg stoppet selvsagt og slo av en hyggelig prat ;)

Vanvittig lineup av M-biler vi fikk teste denne gangen. Ramser opp (med fare for å huske feil her og der på i'er og d'er)

M135i xDrive
M340i xDrive
X2 M35I
X3 M
X4 M
X5 M50i
X6 M50d
X7 M50i
M5 Competition (påsitt)
M8 Coupe (påsitt)

Jeg må skryte litt ekstra av M340i. Det har virkelig blitt en fin bil - interiøret har fått seg et skikkelig løft, og fremstår som hakket over 5-serie F10. På isen oppfører den seg tilnærmet helt likt F90 med tanke på lekenhet og firehjulssystem.

Endret av Billyboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Billyboy skrev:

X3 M

Den ene var Competition og den andre var M40d, det samme var X4 også.

Vi hadde en flott kjøredag. Dette skal jeg gjøre flere ganger.

Nå er jeg i gang med å planlegge kjørekurs i Tyskland, ser ut at det blir i april/mai.

 

Legger ved en link som beskriver alternative baner og kursopplegget.

 

https://www.bmw-drivingexperience.com/content/dam/grpw/websites/bmw-drivingexperience_com/6_About/6_4_infomaterial/BMW-M-Race-Track-Experience-2019.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
49 minutter siden, Otis skrev:

Du kjører mye med henger, er det bare privat hele tiden? Eller tar du på deg oppdrag?

Kun privat, det blir slik når barn skal pusse opp hus, da er det kjekt med en pappa som kan hjelpe til. Barna har heller ikke førekort for å dra henger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...