Slavearbeider'n Skrevet Mars 14, 2020 Share Skrevet Mars 14, 2020 Spotta deg på Tonsenhagen, ga deg en tommel opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 19, 2020 Share Skrevet Mars 19, 2020 På 23.2.2020 den 17.08, Ampera skrev: Den store vaskedagen. Puhh...For en bil du har .😀. Feil,biler du har het det visst .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2020 Da var denne klargjort med sommerdekk, vinterdekk vasket og klar for lagring mørkt og tørt. Ron Jeremy, mslello, Erlandhaugen og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2020 Det er viktig å trekke til hjulboltene med riktig moment. papertiger, Patta, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 22, 2020 Share Skrevet Mars 22, 2020 Det var en smart dekkoppbevaring med et kjekt trekk. Hvor får en tak i slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2020 (endret) 1 time siden, papertiger skrev: Det var en smart dekkoppbevaring med et kjekt trekk. Hvor får en tak i slikt? Hjulbrettet fikk jeg kjøpt fra min dekkforhandler. Det er meget praktisk. Trekk får du kjøpt hos Bilextra, det er tilgjengelig i flere størrelser, dette er ikke det største. Kan kjøpes fra Automateriell, Wurth, Rodon & co. Endret Mars 22, 2020 av Ampera ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2020 Da var tiden inne for å skifte til sommerhjul. Kjekt med kloss til jekken som passer inn. Riktig moment på hjulboltene er viktig. fupsaker, danskiii, mslello og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 28, 2020 Share Skrevet Mars 28, 2020 Liker både kloss,jekk og bil 👍👍 Hvor skaffet du sånn kloss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2020 52 minutter siden, sveigis skrev: Liker både kloss,jekk og bil 👍👍 Hvor skaffet du sånn kloss? Hos GS. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2020 Da ble det montert dekor. Diiesel, hanssae, BTS og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2020 Da var det tid for en vask! Reset, BjornarHS, E.H.D og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juni 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2020 Søndag ble brukt til å få tatt en lengre tur med MC. Det var lite trafikk, herlig kjøring på småveier. Måtte ut og kjøre en tur for å teste ut ventilasjon i seter, det er perfekt på slike varme dager. mslello, fupsaker, Mathiseen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Juni 7, 2020 Share Skrevet Juni 7, 2020 On 12/12/2019 at 6:03 PM, Ampera said: Da måtte jeg kjøpe alternative vinterfelger, BMW kunne ikke levere de jeg hadde bestilt før uti mars 2020. Da falt valget på OZ LEGGERA HLT Gloss sort i 10 x 20 ET 25, med Pirelli Winter SottoZero 3 runflat 275/35 R20 102V XL , runflat Det ble bra. Hvordan var det å kjøre med 20" gjennom vinteren? Jeg har vurdert å skaffe meg 19" til G30 for vinteren, men 20" ser uten tvil best ut. Jeg frykter bare at dette vil gå veldig mye utover kjørekomforten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juni 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2020 5 minutter siden, BrokeBoi skrev: Hvordan var det å kjøre med 20" gjennom vinteren? Jeg har vurdert å skaffe meg 19" til G30 for vinteren, men 20" ser uten tvil best ut. Jeg frykter bare at dette vil gå veldig mye utover kjørekomforten. For min del er det ingen problemer med komforten, 95 % av vinterkjøring er på bar vei. Vinterdekk støyer mindre enn sommerdekk. Jeg hadde demobilen til BMW Norge, den satt det 19» jeg merket ikke noe forskjell i komforten. BrokeBoi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juni 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2020 Skvettlapp foran ? Beskytter både din bil og de som kjører bak mot søle og steinsprut. Men ikke for M5. For å forebygge slitasje på dørstokker fant jeg i USA følgende. Dette ble bestilt. Har handlet en del på nettet tidligere, men maken til rask levering har jeg ikke opplevd tidligere. Følgende ble bestilt og jaggu sto pakka på døra når jeg kom hjem fra jobb i dag. AUTOTECKNIC CARBON FIBER FRONT SPLASH GUARDS - F90 M5 Small rock chips can cause unsightly damage to your beloved F90 M5, and AutoTecknic has specifically designed the carbon fiber splash guards to not only prevent damage caused by smaller rock chips but also to guard against water puddles and newly paved tar on the road. These AutoTecknic carbon fiber splash guards utilize the original mounting location and skillfully made in 3K twill weave carbon fiber by our master craftsman for the perfect aesthetic and fitment. Installation is easy and straightforward and will take no longer than 20 min for both sides. The package includes a pair of the carbon fiber splash guards and rivets for the F90 M5 and F90 M5 Competition. Confirmed June 5, kl. 22.00. Past step: On its way June 7 Past step: Out for delivery June 7 Current step: Delivered June 8, pakken levert før kl.16.00 fupsaker, Ingvaldsen, BrokeBoi og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå