sveigis Skrevet Desember 4, 2019 Skrevet Desember 4, 2019 Vanvittig rå bil og ikke minst hjulene som står på .😀 Husker jeg leste om disse på 90 tallet .
Carlsius Skrevet Desember 8, 2019 Skrevet Desember 8, 2019 Utrolig fin bil og fortsett med oppdateringer her! Er det originalfargen bilen blir lakkert i, og hva heter den ? E31 er virkelig en drømmebi og denne var intet unntakl
Larsinnj Skrevet Desember 8, 2019 Skrevet Desember 8, 2019 Veldig rått! Enig i at det trengs flere bilder
josulf Skrevet Desember 10, 2019 Forfatter Skrevet Desember 10, 2019 (endret) Tenkte meg en tur å se på bilen å hente felgene i morgen, har ikkje hatt tid enda 🙃 Har annosen fra 2003 da bilen ble solgt til han jeg kjøpte den i fra 😊 ny pris på den var i 1994 258000dm 😬 Når den skulle registreres så samlet eg inn info som kunne hjelpe meg En katalog fra 1991 og en fra 1993 som eg fikk fra en samler i Frankrike Min bil var ikkje lik di i katalogene men ga en pekepinn til svv når de vuderte bilen Artikkel med rød bil 😄 og 850i er ikkje 850en sånn som min men er en enkel tuning. er en artikkel eg kjøpte i Tyskland for å bevise at hamann var ekte da biltilsynet ikkje viste ka hamann var for noe 😄 Endret Januar 7, 2021 av josulf Ron Jeremy, ///M-ini95, mr.Wreckless og 4 andre reagerte på dette 6 1
josulf Skrevet Desember 10, 2019 Forfatter Skrevet Desember 10, 2019 På 8.12.2019 den 9.35, Carlsius skrev: Utrolig fin bil og fortsett med oppdateringer her! Er det originalfargen bilen blir lakkert i, og hva heter den ? E31 er virkelig en drømmebi og denne var intet unntakl Cosmos svart er fargen 🙃 bilen blir lakket i orginal fargen 😊
josulf Skrevet Desember 11, 2019 Forfatter Skrevet Desember 11, 2019 Var innom med "lakk" felger til den i dag men uheldigvis så sto den på hjul 🙃 Så fikk ikkje med meg felgene i dag får hentet de i slutten av uken 😊 Bakskjermene er tinnet og grunnet 😋 Nermer seg lakk sakte men sikkert 😊 Larsinnj reagerte på dette 1
josulf Skrevet Januar 8, 2020 Forfatter Skrevet Januar 8, 2020 Har omsider fått felgene hjem i hus 😊 Har fått 4 nye radinox liper som e litt breiere 😎 Må bare få tak i 10kantet piper 8mm og 10mm sånn eg får delt felgene, har helt gått i glemme boken å bestille😒 Har også kjøpt nye katalysatorer og et x-rør som kommer fra wokke performance 😋 BjornarHS, Ingvaldsen, Peak og 3 andre reagerte på dette 6
Larsinnj Skrevet Januar 8, 2020 Skrevet Januar 8, 2020 Det var ikke lekedekk gitt! Hvor breie blir felgene med de nye kantene? 4" kant fra før? Ikke vurdert å droppe katalysator i det hele tatt?
josulf Skrevet Januar 9, 2020 Forfatter Skrevet Januar 9, 2020 Felgene bak blir kun 11.25" 😋 og 9.25" fremme Går kun opp 0.25" i bredde noe mer en det så vil felgene stikke alt for langt ut Den har ikkje katalysator nå lengre , tok de bort da eg kjøpte den for å feilsøke, viste seg at de hva knekt inni så derfor kjøpte eg nye 😊 Larsinnj reagerte på dette 1
josulf Skrevet Januar 15, 2020 Forfatter Skrevet Januar 15, 2020 (endret) I dag kom postmannen med par pakker 😋 Endret Januar 15, 2020 av josulf viggo E34, mr.Wreckless og Ingvaldsen reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå