KKME30 Skrevet Februar 28, 2022 Share Skrevet Februar 28, 2022 Noe update her?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mars 18, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2022 On 2/28/2022 at 5:25 PM, kkmE30m50 said: Noe update her?😊 Ikke noe særlig @kkmE30m50 Bilen durer og går uten problemer , slik det skal være 😃 Koser meg med den hele året , men venter på våren og sommerdekk nå 😎 Ampera, tambur4, mslello og 7 andre reagerte på dette 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 18, 2022 Share Skrevet Mars 18, 2022 6 minutter siden, hanssae skrev: Ikke noe særlig @kkmE30m50 Bilen durer og går uten problemer , slik det skal være 😃 Koser meg med den hele året , men venter på våren og sommerdekk nå 😎 Det var på tide med oppdatering. Har du fått bygd deg garasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mars 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2022 On 3/18/2022 at 6:33 PM, Ampera said: Det var på tide med oppdatering. Har du fått bygd deg garasje? Nei har ikke komt i gang med garasje enda , men bilen står tørt imens 😄 Håper på å få den opp i år , har startet å planlegge 😎 fupsaker, tambur4, Ampera og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 21, 2022 Share Skrevet Mars 21, 2022 På 21.7.2021 den 16.23, hanssae skrev: Koser oss på tur 🤩 Fantastisk bil!!! 🥰 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mars 24, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2022 On 3/21/2022 at 6:05 PM, m-blå said: Fantastisk bil!!! 🥰 Takk for det , og i like måte 😃 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 24, 2022 Share Skrevet Mars 24, 2022 4 timer siden, hanssae skrev: Takk for det , og i like måte 😃 Var egentlig 650i xdrive Gran Coupe jeg skulle ha. Gran Coupe har nydelige linjer. Men alltid ett men selvfølgelig. Da jeg fant ut at den ikke var godkjent for tilhengerfeste og taklast, falt den dessverre ut for meg da vi har I3 som konebil og jeg har flere hengere osv.. Men 550’en gjør jobben den da 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mars 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2022 On 3/24/2022 at 2:37 PM, m-blå said: Var egentlig 650i xdrive Gran Coupe jeg skulle ha. Gran Coupe har nydelige linjer. Men alltid ett men selvfølgelig. Da jeg fant ut at den ikke var godkjent for tilhengerfeste og taklast, falt den dessverre ut for meg da vi har I3 som konebil og jeg har flere hengere osv.. Men 550’en gjør jobben den da 👍🏻 Det er ikke alltid det blir slik en ser for seg til å begynne med nei , jeg ville ha M6 men så kom jeg til at med vårt bruk ble det ble feil med 560 hester på bakhjulene , så da ombestemte jeg meg heldigvis og gikk for B6 med xDrive og 40 hester ekstra 😃 550'en gjør nok garantert jobben ja 👌 Flott bil med stor motor som nok er mye mere praktisk 😄 Det er noe eget med V8 , og det blir ikke mindre i tiden fremover 😎 fupsaker, Ron Jeremy og m-blå reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 29, 2022 Forfatter Share Skrevet April 29, 2022 (endret) Nå er det andre kjøretøy som må prioriteres 😄 3 stykk Husqvarna som skal vekkes til live og ta ansvar for 4 mål med hage , ei herlig tid 😃 Endret April 29, 2022 av hanssae tambur4, mslello, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 29, 2022 Share Skrevet April 29, 2022 Du kjører vel din andel elektrisk bare der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 2, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2022 @Saltkjelen Det er nok det nærmeste jeg kommer radiobil ja 😇 🤪 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2022 Blåtur i Ryfylke PatrickB, sveigis, ///M-ini95 og 19 andre reagerte på dette 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 22, 2022 Share Skrevet Juli 22, 2022 Lekkert! Og for en nydelig farge skal hente en bil i samme farge i morgen hanssae, sveigis, Snagg30 og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2022 1 hour ago, papertiger said: Lekkert! Og for en nydelig farge skal hente en bil i samme farge i morgen Takk Skal du bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 22, 2022 Share Skrevet Juli 22, 2022 5 hours ago, hanssae said: Takk Skal du bytte ? Gran Coupéen har fått innvilga videre eierskap her, så 1-serien blei solgt for noen dager siden og blir bytta ut ja fupsaker og hanssae reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå