sveigis Skrevet Desember 3, 2020 Share Skrevet Desember 3, 2020 Gratulerer med ny E39 og støtter Saltkjelen her ,ser meget pen ut i denne fargen .😊 Og ikke minst den jobben du gjør med div rust prep ,den vil gagne deg videre. Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Desember 3, 2020 Share Skrevet Desember 3, 2020 Gratulerer med ny bruksbil. Fikk min første tur bak rattet i E39 igår på mange år. en '97 520. Utrolig god bil å kjøre. samtidig virker den fortsatt moderne. Blei rimelig overaska hvor moderne og sprek den var opp mot min E34. Føltes som en lagt mere moderne bil, og står ikke langt bak mange nye biler idag. Var langt stillere der inne enn i e-golfen vi har her i gården. (har den av en grunn, koster omtrent ingenting for ungdommene å kjøre, og har begrenset aksjonsradius :-D). Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 3, 2020 Share Skrevet Desember 3, 2020 Fantastisk flott E39. Den lakkfargen var bare helt perfekt. Fortjener et godt veteranliv denne. Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Desember 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2020 11 timer siden, Saltkjelen skrev: Blir spennende å se hva du har fått tak i! For øvrig fin E39 til du har anskaffet seg. Den ser unektelig ryddig ut i titansølv, med M-parallell og med orange blinklys. Jo takk! Meget hel og grei bil sånt sett. Faktisk er denne Arktissølv, med ettermontert M-pakke. Men syns nesten denne fargen er enda litt finere en Titansølv 😄 4 timer siden, sveigis skrev: Gratulerer med ny E39 og støtter Saltkjelen her ,ser meget pen ut i denne fargen .😊 Og ikke minst den jobben du gjør med div rust prep ,den vil gagne deg videre. Jo takk😄 grei bil denne her 528'n. Men savner manuell giring i en slik bil. For den blir veldig lat, og ikke minst tørst med tung utveksling og automat.. 🙈 Satser på at litt behandling vil lønne seg i det lange løp. Greit å sikre seg at det holder, når man først har lagt en del penger i en slik gammal trave 😄 4 timer siden, Mortenej skrev: Gratulerer med ny bruksbil. Fikk min første tur bak rattet i E39 igår på mange år. en '97 520. Utrolig god bil å kjøre. samtidig virker den fortsatt moderne. Blei rimelig overaska hvor moderne og sprek den var opp mot min E34. Føltes som en lagt mere moderne bil, og står ikke langt bak mange nye biler idag. Var langt stillere der inne enn i e-golfen vi har her i gården. (har den av en grunn, koster omtrent ingenting for ungdommene å kjøre, og har begrenset aksjonsradius :-D). Takk for det. Unektelig gode biler, disse her gamle 😄 1 time siden, *MrB* skrev: Fantastisk flott E39. Den lakkfargen var bare helt perfekt. Fortjener et godt veteranliv denne. Tusen takk, og morro det faller i smak. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Desember 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2020 Lite som skjer her om dagen, fikk vasket av bilen etter sist tur for noen uker siden, fikk til og med tatt noen bilder😀 Ellers har jo masse morrodeler til bilen blitt kjøpt inn, så jeg tenkte å dele hva jeg har fått hjem til nå😎 Brukte M-Lokari skjermer, her må en fikses/kjøpes ny med tiden hvertfall. Ny brukt tannstang i strøken tilstand. 😄 Ny glassluke kassett, da luka som står på er småskeiv og rimelig ripet opp glass...😔 Belyste dørhåndtak fra E38 facelift! M50B25 Innsug, til motoren. Må handle adapterkit til dette, med tiden. Fikk også taki ett uhyre sjelden Individual interiør listesett, "Birke blau" 😁. Disse tror nok mange har blandede følelser på, men jeg syns disse her er helt konge😎 Men vi får se, vet ikke om de blir brukt engang da jeg egentlig er særdeles fornøyd med de som står i bilen fra før 😄 Ekte orginalt skinndashbord med tilhørende B-stolper i skinn, midtkonsoll, armlene fra M5 luxury package, dette er nok det råeste jeg har fått henda på noen gang😎😎 Det var alt for denne gang, men more to come 😁 gleder meg til å montere disse delene nå snart😎 BjornarHS, Ingvaldsen, hsd og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 Her var det mye god saker, som venter på montering! Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 15, 2020 Share Skrevet Desember 15, 2020 Ser veldig bra ut nå 😁 Mye tøffe deler du har skaffet deg også 🙂 Nye brukisen så ikke så dum ut heller 👍🏼 Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Desember 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2020 5 timer siden, Otis skrev: Her var det mye god saker, som venter på montering! Ja, det har jo blitt litt 😄 5 timer siden, Daniel. skrev: Ser veldig bra ut nå 😁 Mye tøffe deler du har skaffet deg også 🙂 Nye brukisen så ikke så dum ut heller 👍🏼 Har trua på dette, ja😄 Nye brukisen er grei den, men selvsagt ikke noe plettfritt emne😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 17, 2020 Share Skrevet Desember 17, 2020 Ja, dette er edle saker du har fått has på her! Gleder meg til å se delene på plass. Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 17, 2020 Share Skrevet Desember 17, 2020 33 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ja, dette er edle saker du har fått has på her! Gleder meg til å se delene på plass. Støttes herifra og 😀. Særegne ting er alltid gøy . Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 17, 2020 Share Skrevet Desember 17, 2020 På 15.12.2020 den 19.40, Evenlode skrev: Har trua på dette, ja😄 Nye brukisen er grei den, men selvsagt ikke noe plettfritt emne😀 Er vel ikke mye E39 igjen i Norge som kan kalles "plettfritt" uansett 😂 sveigis og Evenlode reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Desember 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2020 2 timer siden, Daniel. skrev: Er vel ikke mye E39 igjen i Norge som kan kalles "plettfritt" uansett 😂 Forsåvidt mye sant i det 😂 riktig formulert er den vel endel over snittet, hvertfall 😝 Blir nok uansett solgt når vinteren er over. Så får jeg håpe at 523'n heller kan brukes, så fremt jeg får gjort ferdig det gjenstående de neste par månedene🤦♂️😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Desember 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2020 5 timer siden, Saltkjelen skrev: Ja, dette er edle saker du har fått has på her! Gleder meg til å se delene på plass. Vil påstå det er etpar godbiter her, ja😄 gleder meg til å få dem på plass også! 4 timer siden, sveigis skrev: Støttes herifra og 😀. Særegne ting er alltid gøy . Særegne ting er noe av det beste som er 😄 Alltid gøy med duppeditter som de fleste andre ikke har 😀 Saltkjelen, S. Gunstad og Turbo-HF reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 19, 2020 Share Skrevet Desember 19, 2020 Veldig flotte biler. Hadde en drøm om å fikse opp en E39 en gang, det ble ikke noe av, men herlig å kunne følge med her. Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 23, 2020 Share Skrevet Desember 23, 2020 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå