Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Skulebollen skrev:

Tror selgeren din er en smule optimistisk? Jeg bestilte 21 juni og får den tidligst juni 🙄

Det er godt mulig, men jeg forholder meg bare til informasjonen jeg får - og som jeg også skrev; "sensommeren 2022 dersom kvotene/ukene gis i samme mengde som de nettopp fikk". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mslello skrev:

TeslaBjørn har testet lysene på i4. Den lystesten når han står i ro for å lyse opp gården er litt meningsløs da. Du får ikke laserfunksjon, uten at bilen kjører over 60 km/t og adaptiv funksjon står på.

Laserlys gjør seg aller best på landevei eller motorvei uten veibelysning. Kjørte en G30 med Laser på Autobahn i mørket, helt fantastisk...skal absolutt ha dette på min egen bil neste gang. Det å ha en halv kilometer med sikt foran seg i mørket gir en veldig trygghetsfølelse :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Snagg30 skrev:

Merkelig artikkel, de 15 mest populære elbilene men tar ikke med i4?..

https://dinside.dagbladet.no/motor/de-15-mest-populaere-elbilene/75290111

Er vel ikke levert ut så mange i4 enda, dreier seg vel om registrerte biler dette?

image.thumb.png.17905e9fafbb2932e823e3e99e433ecc.png

Registrert 51 i4 totalt, så det ramler da stadig inn noen.

https://elbilstatistikk.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, StigJ skrev:

Det hørtes litt lite ut🤔 Har forstått det som det ble levert ut 12 kundebiler før jul pluss demobilene til forhandlere ble registrert etter jul. Må være mer enn 11 forhandlere i Norge?

 

I følge elbilstatistikk.no ble det registrert 23 i januar.

Endret av mslello
La til tekst om 23 i januar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mslello skrev:

Det hørtes litt lite ut🤔 Har forstått det som det ble levert ut 12 kundebiler før jul pluss demobilene til forhandlere ble registrert etter jul. Må være mer enn 11 forhandlere i Norge?

 

I følge elbilstatistikk.no ble det registrert 23 i januar.

Søkte både på i4 og på WBY31. Kom samme antall opp. Vet dog ikke hvor kjapt den siden oppdaterer seg. 

Ser at den siste i4en som er registrert der er fra 6/1. Så er nok ikke helt oppdatert tenker jeg. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, StigJ skrev:

Søkte både på i4 og på WBY31. Kom samme antall opp. Vet dog ikke hvor kjapt den siden oppdaterer seg. 

Nei, får det ikke til å stemme med bare januar heller. For min står på lista du la ut. Den ble registrert 14.12.2021. Går minst 23 i4 M50 på veien iallfall :) Fra Mars og April ser det ut som det blir ett veldig vanlig syn i følge Facebook gruppa. Mange som har fått varsel om levering rundt uke 12 ser det ut som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...