Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Z800 skrev:

Selger sier at det er bekreftet produksjon av min bil i september, men den er ikke gått i “lås“. 3 dager igjen av september nå så dette ser skralt ut. Og hva menes med gått i “lås“? 
Det ble også nevnt at alle som hadde bestilt innen september 21 kom til å få bilen i 22…..

Jeg bestilte 16 sept. så det er vel lov å håpe da👍😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et familiemedlem fikk igår beskjed av selger om at bilen har fått chassisnr og er under produksjon - bilen skal visst ankomme en gang i løpet av oktober. Han fikk for et par uker siden en telefon om å droppe M868 for å være garantert levering i år, noe han pent takket nei til - han skulle ha 20". 

Endret av jorg1s1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snagg30 skrev:

Jeg leser alltid «KITH» med Mike Tyson sin stemme. Ellers enig, dette er flott :D Får du din i4 snart?

Nja, det utsettes og utsettes. Er dog svært usikker på hva jeg skal gjøre med interiøret, da jeg ikke helt får det som jeg vil uansett måte, så sånn sett er det jo "greit" nok at den er forsinket. Sitter igjen med disse dilemmaene:

Alt. 1:
Bestille bilen med svarte M-sportsseter i vernasca og sy om hele interiøret, inkludert alle plastikkdeler i svart merino.
Fordeler: Trenger ikke tenke på fargesammensetning da alt går i ett.
Ulempe: Sobert og litt kjedelig, men eksklusivt nok.

Alt. 2:
Bestille bilen med svarte M-sportsseter i vernasca og sy om hele interiøret, inkludert alle plastikkdeler i merino tartufo.
Fordeler: Deilig farge.
Bakdeler: Nedre del av dashbord er sort, brun midtkonsoll og brune dørtrekk ser litt malplassert ut mot svart nedre del av dashbord.

Alt. 3:
Bestille bilen med sportsseter med ventilering i terino tartufo slik at man får brun underdel av dashbord, og kjøpe et sett brukte M-seter fra 3/4/X3/X4 og sy om resten.
Fordeler: Bilen kommer med merino tartufo i VIN (kan dog kodes som en ettermontering for de andre alternativene), sort og brunt vil gli naturlig inn i hverandre, og det gjør det mulig å ettermontere M-sportsseter med ventilering.
Bakdeler: Dyrt og litt risikosport.

Må gå en runde eller tre med meg selv for å finne ut av hva jeg bør gjøre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Bestille bilen med sportsseter med ventilering i terino tartufo slik at man får brun underdel av dashbord, og kjøpe et sett brukte M-seter fra 3/4/X3/X4 og sy om resten.
Fordeler: Bilen kommer med merino tartufo i VIN (kan dog kodes som en ettermontering for de andre alternativene), sort og brunt vil gli naturlig inn i hverandre, og det gjør det mulig å ettermontere M-sportsseter med ventilering.
Bakdeler: Dyrt og litt risikosport.

Får du ikke montert inn F90 seter i min da? I så fall har jo jeg et par ekstra seter liggende :) 

Ellers tror jeg alternativ 1 ikke er så dårlig, selv om jeg personlig foretrekker farget skinn så er det pent i sort og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Enig i at brunt er penest, men føler det er litt halvferdig når nedre del av dashbordet er svart. Om man da skal trekke midtkonsollen i tartufo, så ender denne opp i en svart bunn - som kanskje ser litt halvferdig ut.

2056423408_Skjermbilde2022-09-30kl_19_52_18.thumb.png.1161aba440c3c05e5dd3668ac915b8b4.png
881545452_Skjermbilde2022-09-30kl_19_52_33.thumb.png.05f17432776b338f345380f2398159c7.png

Ja absolutt, har selv vært i dialog med Marc Schilten i Cools bekledingen og startet prosess med å spikre en plan for X3M’n, vi vender snuten dit neste år på familie ferie og en liten makeover på X3’n slik nedre del blir i hvitt merino og litt andre ting som blir forandret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2022 den 18.39, Saltkjelen skrev:

BMW kan hvis de vil, eller BMW i samarbeid med KITH kan hvis de vil. Skinn der det skulle vært mulig å få skinn fra fabrikk!

bmw-i4-m50-kith-02.jpg
bmw-i4-m50-kith-01.jpg
bmw-i4-m50-kith-04.jpg
bmw-i4-m50-kith-03.jpg

Er jaggu spent på prisen. Og spesielt siden det bare skal lages syv eksemplarer. Lekkert er det hvertfall.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, fupsaker skrev:

Er jaggu spent på prisen. Og spesielt siden det bare skal lages syv eksemplarer. Lekkert er det hvertfall.. 

Dette kan bestilles fra Individual, men de gir ikke pris før de får en konkret forespørsel. Ut i fra det jeg vet av erfaring, kan du nok regne med en pris på ca. 150.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...