Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det ser glorete og gammeldags ut med cognac-farget plast under dashbordet.
Var ikke klar over at det var skinn også der, hadde egentlig tenkt å velge bort skinntrukket dashbord pga at man egentlig ikke ser noe av det. Skjermene fyller jo hele synsvinkelen omtrent.  Min gamle 5serie har utrolig bra kvalitet på dashbordet, selv om det er plast, så om det er samme materiale syntes jeg det er greit nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men for meg ser det ut som dørene er kledd i en type "Cognac farget skinn" på midt delen for så å gå over til cognac farget "mykplast" på nedre del av darshbordet... hmmm...greit nok kanskje, men føler det blir litt mer premium med med trukket sort nappaskinn på øvre del og sort merinoskinn på underdelen selv om man ikke får med seg Cognac fargen. Å vente helt til våren med bestilling for å kanskje få valgt Cognac med skinn under BMW Individual, og da kanskje ikke få bilen før godt ut i 2023 er uaktuelt😄

.... Kan jo være det ser anderledes når jeg ser det "live"... 😉  Får ta en tur bort til BMW og se om de har noen biler med aktuelle setefarger og dashbord varianter😁

Endret av Juul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Prøver meg på et spørsmål til her jeg🤭 Når man konfigurerer med oppgradert skinn på dashbord, er det umulig å se på bildet om det forandrer seg til skinn på øverste del av døra slik det gjør på f.eks. 440i. I teksten for oppgraderingen for i4 står det ikke noe om skinn på dør, men det gjør det jo heller ikke for 440i.... det er egentlig samme tekst. Spurte om dette hos Baviria, men de kunne ikke svare på dette....

Kanskje noen her på forumet vet noe....🤞🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Juul skrev:

Heisan. Prøver meg på et spørsmål til her jeg🤭 Når man konfigurerer med oppgradert skinn på dashbord, er det umulig å se på bildet om det forandrer seg til skinn på øverste del av døra slik det gjør på f.eks. 440i. I teksten for oppgraderingen for i4 står det ikke noe om skinn på dør, men det gjør det jo heller ikke for 440i.... det er egentlig samme tekst. Spurte om dette hos Baviria, men de kunne ikke svare på dette....

Kanskje noen her på forumet vet noe....🤞🙂

Ser ut som det muligens ikke kommer med skinn på dørene på i4 som med andre biler fra BMW med skinntrukket dash. Dette var det jeg fant ut, må si det er skremmende at Bavaria ikke evner å finne ut dette for deg.
 

Dette er fra GC konfigurator

EBA49396-396C-4C56-926B-0510EBD59A41.thumb.jpeg.9d859dc161c3544b1a2cc6c9fde93f96.jpeg

Og dette var i4 konfigurator

B946C331-7A97-4635-9B42-954ABA3A1C5B.thumb.jpeg.858d530c6362cf6dcf8b6cc5dc437e50.jpeg

 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, Snagg30 said:

(...) må si det er skremmende at Bavaria ikke evner å finne ut dette for deg.

Skulle til å skrive det samme før jeg så du kom meg i forkjøpet.

32 minutes ago, Juul said:

Spurte om dette hos Baviria, men de kunne ikke svare på dette....

Det virker svært så amatørmessig at det er svaret du får? Om jeg kjøper en ny bil forventer jeg jo at selger hos forhandler vet hva som er inkludert i det jeg selger. Litt for mange spørsmål i denne tråden som omhandler ting som jeg ser som selvsagt at selger enten 1) bør inneha kunnskap om eller 2) bør kunne tilegne seg kunnskap om. Folk legger tross alt igjen en del penger i ekstrautstyr, og da bør det kunne forventes at en får opplyst om hva en får for disse pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2021 den 13.17, Snagg30 skrev:

Ser ut som det muligens ikke kommer med skinn på dørene på i4 som med andre biler fra BMW med skinntrukket dash. Dette var det jeg fant ut, må si det er skremmende at Bavaria ikke evner å finne ut dette for deg.
 

Dette er fra GC konfigurator

EBA49396-396C-4C56-926B-0510EBD59A41.thumb.jpeg.9d859dc161c3544b1a2cc6c9fde93f96.jpeg

Og dette var i4 konfigurator

B946C331-7A97-4635-9B42-954ABA3A1C5B.thumb.jpeg.858d530c6362cf6dcf8b6cc5dc437e50.jpeg

 

Ser det står her ja... veldig skuffende. Siden skjermen også dekker over halve dashbordet ser jeg ikke så stor grunn til å velge skinntrukket. Bruker heller de 9.300.- på Activ Protection og Setevarme bak 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, papertiger skrev:

Mulig flere har sett denne, men her vises i4 i San Remo Green, nydelig farge.

Må si San Remo Green virker mer og mer spennende etter hvert som jeg ser bilder og filmer av den. Èn ting er i alle fall sikkert - det må bli US-lykter så man får de orange sidemarkeringslysene. Herregud så lekkert! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mslello skrev:

Bare vent til lille prinsessa de vokser ut av barneseter. Da blir det nok varme i baksetet ditt også 😉

Jeg har alt både klima og varme i baksetene, bare tull og vas. Men for å få digitalt klimapanel på G30 så må man har firesoners klima som også har varme i setene bak. Hver gang jeg har hatt folk der så må jeg sjekke at ikke varmen i setene er satt på, gidder ikke å kjøre rundt ukesvis med varmesetene på bak bare fordi passasjerene glemte å skru dem av. På elbil vil jo dette ha også ha en liten betydning for strømforbruket, nei dette synes jeg bare er en gimmik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...