Clarity Skrevet Mars 26, 2022 Share Skrevet Mars 26, 2022 8 minutter siden, Lars S skrev: Ja, er ikke bare I4 som har lang leveringstid om dagen fra bmw, var innom i dag og selger sa at man fikk ikke ny M3 heller før i 2023 om man bestiller nå. Stemmer. Ble nettopp solgt en M3 comp med 6000 km, 50k i flip Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 26, 2022 Share Skrevet Mars 26, 2022 28 minutter siden, Clarity skrev: Stemmer. Ble nettopp solgt en M3 comp med 6000 km, 50k i flip Makes sense. I enda større grad enn før er jo biler ferskvare, med facelifter i tide og utide. Skal man først ha en ny og kostbar bil vil man gjerne være blant de første som har denne modellen, og det er verdt å betale for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 26, 2022 Share Skrevet Mars 26, 2022 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Tro meg…det finnes noe som er enda verre enn det igjen…De bruker M Performance navnet på en elbil!! en ELBIL!!🤪😜 Vel, jeg skal fortelle om noe langt verre enn at bokstaven M står i kombinasjon med fantastiske sekssylindrede dieselmotorer og elbil.. Det er M i kombinasjon med forhjulsdrevet firehjulstrekksystem og firesylindret bensinmotor. Pekka, fupsaker, ahj og 2 andre reagerte på dette 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 On 3/24/2022 at 1:39 PM, Årsland said: Min ble bestilt 11.06.2021. Har ikke fått noe som helst av info. Urk.. Hadde håpet alt av sommerbestillinger var behandlet.. Jeg bestilte i slutten av oktober, så da ser det veldig ut som 2023 levering for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haroni Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 Da fikk jeg bekreftet at bilen ligger i Bremenhaven i påvente av transport. Da er det håp for alle som har bestilt tidlig juni. Torolan, fupsaker og Pekka reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 Var og spottet noen biler som kommer overpriset på Finn straks Det var pene farger å se, må si jeg likte portimao meget godt! Også er det absolutt en bil som skriker etter senk, var greit med klaring kan man si. Men ellers kule biler! ViKi, Pekka, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 Angrer absolutt ikke på portimao blue etter å ha sett den nei Men blir bare litt frustrert at jeg får info at "conf. prod. week" var 13/03/22 men ble flyttet nå til 15/04/22, føler ikke at det gir mening fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViKi Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 9 timer siden, Haroni skrev: Da fikk jeg bekreftet at bilen ligger i Bremenhaven i påvente av transport. Da er det håp for alle som har bestilt tidlig juni. Hvilket ordre/bestillingsnr har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViKi Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 1 time siden, Snagg30 skrev: Var og spottet noen biler som kommer overpriset på Finn straks Det var pene farger å se, må si jeg likte portimao meget godt! Også er det absolutt en bil som skriker etter senk, var greit med klaring kan man si. Men ellers kule biler! Hvor er dette fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 8 minutter siden, ViKi skrev: Hvor er dette fra? Bavaria Ålesund, var enormt med i4. Tok kun bilde av de jeg likte ViKi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 @Snagg30 Håper de stod med nivåreguleringen i transportmodus eller noe sånt de du tok bilde av. For det var jo ekstremt på den blå og den grønne, mens den Brooklyn-gråe (?) så litt mer levelig ut. Men enig at de fortjener litt senk. Høyden ser mye mer riktig i ut i konfiguratoren til BMW enn i virkligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 Lagt ut en på Finn til 850 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 @Snagg30 De bilene står i transport modus, skal ikke være sånn 😀 Men det er virkelig en bil som tar seg godt ut. Men folk må jo ha vanlige skilt på disse bilene, mulig det bare er meg men jeg synes en elbil tar seg bedre ut med vanlige skilt. Nå er jo jeg litt sånn skilt nerd, men jeg føler fortsatt at elbil skiltene er liksom det siste lille som gir sånn kjip Think, Buddy og Reva assosiasjoner som gjør elbil "kjipt". Går en EQC med vanlige skilt her i byen, jeg synes det tar seg bedre ut. Nå har jo elbil foreningen også ryddet opp slik at dette ikke byr på problemer ved bompassering for å få elbil takst. Bare en liten ting å vurdere før dere skal hente ut bilene deres 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mars 29, 2022 Share Skrevet Mars 29, 2022 Beste argumentet jeg har sett med tanke på vanlige skilt var at de ikke ser så "gammel" ut. Ser du en med EL så vet du at den begynner å dra på åra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 30, 2022 Share Skrevet Mars 30, 2022 San Remo/Cognac er virkelig en lekker kombinasjon BMW i4 M50 | FINN.no M.J, Haroni, KireS og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå