sanders54 Skrevet April 16 Share Skrevet April 16 Ser ut som det kommer nye batterier i 2025 på i4. Merkelig nok ett helt år etter facelift. https://www.bmwblog.com/2024/04/06/bmw-i4-upgraded-motors-battery-2025-report/ papertiger, fupsaker og På Utkikk reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMM Skrevet April 21 Share Skrevet April 21 (endret) Prøvde M-sportstolene i dag, og synes ikke de var gode. Spesielt nakkestøtten, da den på ingen måte følger hodefasongen, men står ut som en kul. Dersom man på langtur lener hodet på nakkestøtten, tviler jeg på at det er særlig behagelig i lengden. foringen langs sidene av sittedelen er også hardere, og mer ubehagelig å hvile lårene mot. Endret April 22 av SMM Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 22 Share Skrevet April 22 BMW kjører på med live-show og greier når i4 LCI offentliggjøres onsdag 24. april. Ryktene skal ha det til at i4 M50 blir i4 M60 (i så fall blir det første gang "60" brukes på noe lavere enn 5-serie), men at dette først skjer 07/2025 i forbindelse med en batterioppdatering. Det blir artig å se hva LCI vil innebære, men tenker G22 4-serie legger føringene for hva en kan forvente. Forhåpentligvis er det noe artig LCI snacks som vi pre-LCI eiere kan ettermontere. nokiaas, fupsaker, uglefossen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 Dette var som forventet. Mer eller mindre helt likt som G22/G23 LCI. fupsaker, Marius2002, uglefossen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 18 minutter siden, Saltkjelen skrev: Dette var som forventet. Mer eller mindre helt likt som G22/G23 LCI. Ikke så mye mer enn baklysene jeg kunne tenkt meg.. Rita G, Ron Jeremy, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 Bort med skinntrukket airbag og rattvarmeknapp, og inn med flat bunn og racing-dott på toppen av rattet. Dotten er laget for å sørge for at de som tidligere ikke skjønte om regnsensoren var på (den gangen man hadde en knapp), nå skal også enkelt skal forstå at hjulene peker rett frem når dotten står mot nord. Og fra ambientbelysning under dashbordlistene til friskluftdysen. Chris A, fupsaker, mslello og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMM Skrevet April 25 Share Skrevet April 25 Hva synes dere om at nedre delen av rattet er flat? Personlig liker jeg best rundt ratt, har ingen problemer med at rattet er i veien når jeg stiger inn/ut av bilen. Marius2002, laffe og nokiaas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 25 Share Skrevet April 25 1 time siden, SMM skrev: Hva synes dere om at nedre delen av rattet er flat? Personlig liker jeg best rundt ratt, har ingen problemer med at rattet er i veien når jeg stiger inn/ut av bilen. Fæl trend med urunde ratt. Ikke er det pent, ikke er det digg å ratte med og ikke er det behov for den angivelige ekstra plassen for å få ut det innerste beinet. fupsaker, uglefossen, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 (endret) Comfort Access. Er det "kick to open" bagasjeromsluke på alle årsmodeller som har CA? Eller er det noen med CA som ikke har dette? Sjekker opp i4 M50 for nok et familiemedlem. Endret Juli 2 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 2 timer siden, Marius2002 skrev: Comfort Access. Er det "kick to open" bagasjeromsluke på alle årsmodeller som har CA? Eller er det noen med CA som ikke har dette? Sjekker opp i4 M50 for nok et familiemedlem. Utgangspunktet er at alle biler med comfort access har "kick to open" bagasjeromsluke, men denne ble midlertidig fjernet på helt tilfeldige biler/produksjonsbatcher som følge av komponentmangel. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 (endret) 24 minutter siden, Saltkjelen skrev: Utgangspunktet er at alle biler med comfort access har "kick to open" bagasjeromsluke, men denne ble midlertidig fjernet på helt tilfeldige biler/produksjonsbatcher som følge av komponentmangel. Okei, jeg mente å huske at noen ikke fikk dette, derfor jeg lurte. Mulighet til å finne dette ut av VIN eller må en bare spør forhandler? Endret Juli 2 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 1 time siden, Marius2002 skrev: Okei, jeg mente å huske at noen ikke fikk dette, derfor jeg lurte. Mulighet til å finne dette ut av VIN eller må en bare spør forhandler? Jeg tror muligens de berørte bilene har "32X" i utstyrslisten. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 (endret) Forøvrig var det på en del modeller i korona også deaktivert men var styre-enheten likevel installert (få biler). Fleste av disse 32X-biler finnes det en dummy-enhet med bare 30k Ohm motstand. I dette tilfelle kan man bytte ute bare styre-enheten uten a ta av hele fangeren. Litt trangt men mulig. Til sist; det finnes også 32X-biler hvor både styre-enhet og sensor mangler i sin helhet. 61 13 22_DELIVERY STOP_ REPLACE “SMART OPENER” CONTROL UNIT.pdf BMW Group - AIR 2022-09-06 .pdf Endret Juli 2 av mr.pingu Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 2 Share Skrevet Juli 2 @Saltkjelen og @mr.pingu - takk! Ble mye klokere. mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juli 4 Share Skrevet Juli 4 Noen av dere som har erfaring med i4 og G30? Kjørt rundt i en G30 530i med comfort seter et par uker nå, og lysten på BMW har jo virkelig kommet tilbake. Jeg må ha el og iX50 og i5 blir for dyrt, da er det i4 igjen. Hvordan er bagasje og baksete plass på i4 vs G30 med comfort seter(de tar vel litt plass vs standard seter?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå