mslello Skrevet August 24 Share Skrevet August 24 Endelig imponerer BMW på software. En skikkelig oppdatering på snart 3 år gammel bil. Forvarming av batteriet på knapp 👏 Ron Jeremy, ViKi, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViKi Skrevet August 24 Share Skrevet August 24 (endret) 1 time siden, mslello skrev: Endelig imponerer BMW på software. En skikkelig oppdatering på snart 3 år gammel bil. Forvarming av batteriet på knapp 👏 07.2024 oppdateringen ? Driver og installerer den i min nå. Endret August 24 av ViKi mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 24 Share Skrevet August 24 37 minutter siden, ViKi skrev: 07.2024 oppdateringen ? Driver og installerer den i min nå. Stemmer 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z800 Skrevet August 27 Share Skrevet August 27 Får opp feilmelding “sjekk av drivlinje“ drivlinjen må inspiseres, men kan kjøre videre. Forsvinner igjen, men henger igjen på appen. Noen andre som har fått sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 28 Share Skrevet August 28 Ja, er ganske sikker på at henger med feil på lys slo ut den for min del. Du har ett valg i appen når du går inn på meldingen for feilen. Der skal du kunne bekrefte at bilen starter uten feilmelding. Så vil meldingen forsvinner fra appen etter 2 - 3 turer. Tror kanskje meldingen forsvinner etter 2 - 3 turer uten feilkoden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z800 Skrevet August 28 Share Skrevet August 28 Kjørte uten henger. Feilen har kommet i bilen 3 ganger på 4 dager og forsvinner når jeg trykker på feilmelding. Men forsvinner ikke i appen. Men har fått 2stk i app Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 28 Share Skrevet August 28 Fikk en slik for 4 uker siden, ble borte etter 3-4 dager og Bavaria mente jeg ikke trengte å komme innom. Fikk time men droppet den etter 1 uke uten feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 28 Share Skrevet August 28 Jeg skrev litt om det i innlegget mitt 7. Mai. Jeg har ikke sett feilmeldingen etterpå. Den forsvant etter 3 turer uten aktiv melding i bilen. https://bimmers.no/forums/topic/815874-mslellos-gårdsplass-bmw-i4-m50/?page=58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RNJ Skrevet August 30 Share Skrevet August 30 On 8/18/2024 at 4:37 PM, RNJ said: Kjørte med henger på Ring 3 i Oslo. Plutselig kom det opp Drivetrain fault og få sekunder etterpå skrudde bilen seg av og motoren sluttet å dra. Var rett ved en bensinstasjon og fikk rullet rett inn. Bilen kunne skrus på men skrudde seg av med en gang den ble satt i Drive. Litt varierende feilmeldinger herunder high voltage fail. Ringte veihjelp og i følge han som kom var dette vanlig på i4 og iX. Før han kom så virket bilen igjen men i følge bilbergeren var det klassisk å forsøke å kjøre videre for så å stoppe etter 50 meter. 2023 modell M50 som har kjørt under 10 000 km. Noen som vet hva som er feil? Hva gjør de for å fikse feilen på verkstedet? Ikke veldig hyggelig med en bil hvor det tydeligvis er vanlig å stoppe på denne måten! Etter nesten 2 uker fikk jeg bilen tilbake fra Bilia i dag. De har angivelig renset bakre motor men mer enn det vet jeg ikke. Får håpe problemet ikke kommer tilbake! Morten B, fupsaker, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet August 30 Share Skrevet August 30 (endret) Jammen er de kreative disse forhandlerne. Nå skal altså bilene inn årlig/hver 10 000 for motorvask. Små marginer når de skal tjene tilbake pengene for produksjonen… Tenk at man kunne skifte bremser og lyspærer selv en gang i tiden. Nå kan man snart ikke vaske utvendig uten at garantien ryker. Endret August 30 av humpfy Ron Jeremy og RNJ reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 30 Share Skrevet August 30 1 time siden, humpfy skrev: Jammen er de kreative disse forhandlerne. Nå skal altså bilene inn årlig/hver 10 000 for motorvask. Små marginer når de skal tjene tilbake pengene for produksjonen… Tenk at man kunne skifte bremser og lyspærer selv en gang i tiden. Nå kan man snart ikke vaske utvendig uten at garantien ryker. Er dette BMW forhandler, eller et annet merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet August 30 Share Skrevet August 30 2 timer siden, E.H.D skrev: Er dette BMW forhandler, eller et annet merke? Forsøkte meg på en liten spøk basert på @RNJ sin nylige erfaring beskrevet innlegget over mitt. Kunne nok med fordel kastet på en 😂 eller tilsvarende for å få frem det. Sorry! Mortenej reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RNJ Skrevet August 30 Share Skrevet August 30 4 hours ago, humpfy said: Jammen er de kreative disse forhandlerne. Nå skal altså bilene inn årlig/hver 10 000 for motorvask. Små marginer når de skal tjene tilbake pengene for produksjonen… Tenk at man kunne skifte bremser og lyspærer selv en gang i tiden. Nå kan man snart ikke vaske utvendig uten at garantien ryker. Ja, kreativiteten er stor men jeg tror ikke det er den helt store butikk akkurat dette. Fikk en iX1 som lånebil mens de fikset min. Er muligens lurt å selge inne garantien går ut. På den annen side har jeg i3 og i3s som det aldri har vært problemer med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 1 Share Skrevet September 1 Koding av "iconic sound" utvendig. Ikke den høyeste lyden (slik som Porsche Taycan), men absolutt bedre enn fotgjengervarslingen. Active Sound Module -> expert mode -> E_SOUND_OUTSIDE -> fra VSG_FRONT_AND_REAR til ALL_CHANNELS fupsaker, nokiaas, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 5 Share Skrevet September 5 På 1.9.2024 den 21.11, Saltkjelen skrev: Koding av "iconic sound" utvendig. Ikke den høyeste lyden (slik som Porsche Taycan), men absolutt bedre enn fotgjengervarslingen. Active Sound Module -> expert mode -> E_SOUND_OUTSIDE -> fra VSG_FRONT_AND_REAR til ALL_CHANNELS Tenkte jeg skulle teste denne, men jeg klarer ikke å finne Active sound module i Protool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå