Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, mslello skrev:

Endelig imponerer BMW på software. En skikkelig oppdatering på snart 3 år gammel bil. Forvarming av batteriet på knapp 👏

20240824_100042.thumb.jpg.410b4c2992a72baf7393cc45ad3a2ddb.jpg

07.2024 oppdateringen ? Driver og installerer den i min nå.

 

Endret av ViKi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ganske sikker på at henger med feil på lys slo ut den for min del.

Du har ett valg i appen når du går inn på meldingen for feilen. Der skal du kunne bekrefte at bilen starter uten feilmelding. Så vil meldingen forsvinner fra appen etter 2 - 3 turer. Tror kanskje meldingen forsvinner etter 2 - 3 turer uten feilkoden uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/18/2024 at 4:37 PM, RNJ said:

Kjørte med henger på Ring 3 i Oslo. Plutselig kom det opp Drivetrain fault og få sekunder etterpå skrudde bilen seg av og motoren sluttet å dra. Var rett ved en bensinstasjon og fikk rullet rett inn. Bilen kunne skrus på men skrudde seg av med en gang den ble satt i Drive. Litt varierende feilmeldinger herunder high voltage fail. Ringte veihjelp og i følge han som kom var dette vanlig på i4 og iX. Før han kom så virket bilen igjen men i følge bilbergeren var det klassisk å forsøke å kjøre videre for så å stoppe etter 50 meter. 
 

2023 modell M50 som har kjørt under 10 000 km. 
 

Noen som vet hva som er feil? Hva gjør de for å fikse feilen på verkstedet? Ikke veldig hyggelig med en bil hvor det tydeligvis er vanlig å stoppe på denne måten!

IMG_4868.thumb.jpeg.392108402b235aa7ccc91a6e1b885a8b.jpegIMG_4875.thumb.png.b6a6a52ca322ae338142b29696283017.png

Etter nesten 2 uker fikk jeg bilen tilbake fra Bilia i dag. De har angivelig renset bakre motor men mer enn det vet jeg ikke. Får håpe problemet ikke kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er de kreative disse forhandlerne. Nå skal altså bilene inn årlig/hver 10 000 for motorvask. Små marginer når de skal tjene tilbake pengene for produksjonen…

Tenk at man kunne skifte bremser og lyspærer selv en gang i tiden. Nå kan man snart ikke vaske utvendig uten at garantien ryker.

Endret av humpfy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, humpfy skrev:

Jammen er de kreative disse forhandlerne. Nå skal altså bilene inn årlig/hver 10 000 for motorvask. Små marginer når de skal tjene tilbake pengene for produksjonen…

Tenk at man kunne skifte bremser og lyspærer selv en gang i tiden. Nå kan man snart ikke vaske utvendig uten at garantien ryker.

Er dette BMW forhandler, eller et annet merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, humpfy said:

Jammen er de kreative disse forhandlerne. Nå skal altså bilene inn årlig/hver 10 000 for motorvask. Små marginer når de skal tjene tilbake pengene for produksjonen…

Tenk at man kunne skifte bremser og lyspærer selv en gang i tiden. Nå kan man snart ikke vaske utvendig uten at garantien ryker.

Ja, kreativiteten er stor men jeg tror ikke det er den helt store butikk akkurat dette. Fikk en iX1 som lånebil mens de fikset min. Er muligens lurt å selge inne garantien går ut. På den annen side har jeg i3 og i3s som det aldri har vært problemer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...