Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

@Saltkjelen Jaggu meg ikke en dum idé. Fordelen med pre-LCI er jo at det er mer BMW DNA i de gamle lyktene, selv om jeg ikke er noen motstander av de nye lyktene. Det er til syvende og sist helhetsopplevelsen som er viktigst, så om jeg synes at LCI interiøret er helt på trynet sammenlignet med pre-LCI, så er det nok stor sannsynlighet for at jeg går for den løsningen du viser til. 

Skrevet
53 minutter siden, Saltkjelen skrev:

@316 En må huske på at "facebook-gjengen" som roper høyt om dette er tidligere eiere av helt ordinære, lavmotoriserte familiebiler som aldri har hatt et forhold til bil eller biler med mye effekt. At en tung bil med 255-285 brede bakdekk, 544/601 hestekrefter og senk kan slite bakdekk, bør ikke akkurat komme som en overraskelse. Du greier fint å kjøre mer enn 10 000km på et dekksett.

Er nok riktig. Jeg har kjørt elbil med 300 hester og AWD siden 21 nå, den har gått 40.000 og begge sett dekk er fulle av mønster enda. Får satse på at det skyldes kjørestil og ikke bare camber hos BMW 😅

Skrevet
2 timer siden, 316 skrev:

Er nok riktig. Jeg har kjørt elbil med 300 hester og AWD siden 21 nå, den har gått 40.000 og begge sett dekk er fulle av mønster enda. Får satse på at det skyldes kjørestil og ikke bare camber hos BMW 😅

Jeg kjørte vel 16-17 000km eller noe slikt med det første dekksettet jeg hadde, men her hører det med til historien at jeg ikke var sjenert med å bruke krefter og at jeg ikke tok firehjulskontroll etter fjærbytte og senk bak. Jeg har ikke brukt bilen på et par måneder nå og er usikker på hvordan det ser ut med Conti-dekk som jeg kjører på nå, så det blir spennende å se når jeg gjør hjulskift nå etter hvert. I rettferdighetens navn skal det også sies at det er enkelte i4er som har blitt levert med hjulvinkler i alle mulige retninger, så det kan jo ha noe for seg å få dette kontrollert. Kjipe penger (ypperlig anledning til å senke :D), men det nytter heller ikke få det på garanti.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...