Bjørnar_ Skrevet August 19, 2020 Share Skrevet August 19, 2020 (endret) Etter 5 år "på andre siden" med MINI som nærmeste "BMW" handlet jeg i sommer ny hobbybil. Dette er en 2007 Z4 3.0si Coupe. Bilen er solgt ny i Sverige, og ble norsk statsborger i 2017. Jeg er eier nr 2 i Norge. Litt småtterier skal ordnes etterhvert i tillegg til det som allerede er gjort. Bilen kommer ikke til å være i utstillingstilstand, men målet er en fin bil i god bruksstand. Den er original med tanke på motor/drivverk. Understellet er originalt med Lowtec dempere/fjærer som senker 30mm, godkjent i vognkort. Hjul er originale BBS CH-R 8,5/9,5x19" som jeg har satt på nå. Endret August 19, 2020 av Bjørnar_ StigJ, mslello, Ivrig86 og 18 andre reagerte på dette 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 19, 2020 Share Skrevet August 19, 2020 Sett denne på Face og gratulerer så mye med fin Bmw.😀 Denne bør du nok få mye glede av .👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 19, 2020 Share Skrevet August 19, 2020 Flott bil! Og de BBS-felgene var utrolig snasne på den bilen! Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 19, 2020 Forfatter Share Skrevet August 19, 2020 5 timer siden, sveigis skrev: Sett denne på Face og gratulerer så mye med fin Bmw.😀 Denne bør du nok få mye glede av .👍 Håper det👌🏻🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 19, 2020 Forfatter Share Skrevet August 19, 2020 20 minutter siden, ogee1 skrev: Flott bil! Og de BBS-felgene var utrolig snasne på den bilen! Takk! Det satt 19" Alpina Classic 09-kopier på denne når jeg kjøpte den. Grunnet en skadet felg så ble dette skiftet ut med BBS. Var usikker på hvordan det kom til å bli, men jeg syns det gjør seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 19, 2020 Share Skrevet August 19, 2020 Kult at du lager tråd på denne bilen! Synes du var litt beskjeden på vegne av bilen Denne vant tross alt tittelen Fineste bilen på ZedFest 2019. PS: bare si ifra hvis du vil at jeg skal fjerne bildene fra tråden din! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 20, 2020 Forfatter Share Skrevet August 20, 2020 7 timer siden, fxslin skrev: Kult at du lager tråd på denne bilen! Synes du var litt beskjeden på vegne av bilen Denne vant tross alt tittelen Fineste bilen på ZedFest 2019. PS: bare si ifra hvis du vil at jeg skal fjerne bildene fra tråden din! Jeg syns bilen er som jeg beskrev, men oppfatningen av sånt er jo som regel litt forskjellig😉😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 20, 2020 Share Skrevet August 20, 2020 40 minutes ago, Bjørnar_ said: 8 hours ago, fxslin said: Jeg syns bilen er som jeg beskrev, men oppfatningen av sånt er jo som regel litt forskjellig😉😅 Dette har du helt rett i🤣 Er jo også ofte slik når man begynner plukke på ting så finner man ting. Veldig bra at du og denne bilen kom sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 20, 2020 Share Skrevet August 20, 2020 Gratulerer med flott Z4 Var veldig pen med BBS felgene også. Digg farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet August 25, 2020 Share Skrevet August 25, 2020 Virkelig flott Z4, som fortjener å bli tatt mer bilde av som skal legges ut her Nydelig farge og spent på interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 8, 2020 Share Skrevet September 8, 2020 Gratulerer med meget pen Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 16, 2020 Forfatter Share Skrevet September 16, 2020 (endret) Ikke så mye spennende som har skjedd her. Men bilen er i ferd med å bli "ryddet opp i" siden jeg liker det mer originalt enn deler fra Biltema/Kina etc. I tillegg til service med skift av olje/filter, kjølevæske og luft/mikrofilter har det blitt montert originale eksosstusser, ny ZHP M-girkule og nye originale nyrer. Enkelte uoriginale skruer etc i motorrom er skiftet. Innstegslister er skiftet fra en grusom Kina-variant med blinkende lys til originale. Den har også fått nye Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 foran. I tillegg har calipere på alle fire hjørner blitt overhalt og lakkert i en litt mer nøytral farge enn blå som de var, med tilhørende lufting og skifte av bremsevæske. Bilen var nylig på PKK også, der den gikk gjennom uten merknader. Bilder av interiøret og understell er fra arkivet, så her vises ikke endringer som er gjort Så har jeg rukket å gjort noe veldig spennende: kjørt med den! Blant annet en utflukt sammen med mange likesinnede fra Nebbenes via Randsfjorden til Dokka. Hadde også en liten ettermiddagstur sammen med BMWCCN Innlandet til Helgøya forrige uke. Endret September 16, 2020 av Bjørnar_ Lars S, AlexHD, Patta og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 18, 2020 Forfatter Share Skrevet September 18, 2020 (endret) Skinnet i bilen trengte litt oppmerksomhet. Produkter som er brukt er Colourlock Leather Cleaner Strong, og etterfulgt av Colourlock Leather Shield. Endret September 18, 2020 av Bjørnar_ mslello, Daniel., papertiger og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 18, 2020 Share Skrevet September 18, 2020 For en nydelig bil 😃 Z4 er nok min neste drømmebil . Hva heter fargen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 18, 2020 Share Skrevet September 18, 2020 Det ble litt av en forandring på setene 😁. Utrolig lekker bil, gjorde seg med originale nyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå