Kvasi Skrevet Mars 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2021 Meldt mildvær en uke fremover, jeg tok påskeferie i dag, så da avsluttet jeg dagen med å legge om til sommerhjul. Og bestille senkesett. Ble avvik fra planen om Black Evolution siden jeg vet at etter montering ville det ikke blitt justert høyde på det flere ganger, så spurte Geir hos KOED om han kunne skaffe sett med fjærer og dempere fra Supersport. Svaret var noe sånt som selvsagt og prisen var også særs overkommelig, så atter en 👍 til de/ham. DustyBimmer og Sjakalen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 17, 2021 Forfatter Share Skrevet April 17, 2021 Ble selvsagt vinter og 30cm snø etter at jeg la om før påske, men nå er forhåpentligvis sommerhjulene på for godt denne sesongen. Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 23, 2021 Forfatter Share Skrevet April 23, 2021 Leiligheten min kom ikke med egen plass i parkeringshuset og leiligheten jeg har leid plass hos til nå ble nettop solgt. Men tilfeldigehete er stadig på mitt parti, 10 min etter at jeg leverte portåpner til ny eier fikk jeg tilbud om ny plass og im in 😄 papertiger og tambur4 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2021 Pakke fra Uniaten Blir muligens litt mye men alle grunner til å fyre igang dreiebenken er gode grunner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 13, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2021 Brukt mesteparten av fridagen på jobb og høyst nødvendig pleie av bil Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 4, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2021 Det kom omsider spacere, og når de sa at pakken inneholder 2x15mm og 2x20mm så mente de at den inneholder 2x20mm. Dritt lei av svindlere altså.. Men ble bra bak da, og har bestilt til å ha foran hos noen som tilynelatende er mer pålitelige. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 11, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2021 Fikk med en mindre pen bulk når jeg kjøpte bilen og for etpar dager siden fikk jeg ny, strøken brukt, levert så da var det bare å få ut fingeren skal innrømme at jeg tenkte litt på @Fredrik 90 når jeg sto og vasket lokariskjermer Fikk også nye 10mm spacere for å ha foran i dag som ble montert samtidig, her med nylakkerte bolter til tørk Før Og etter Og så bak TLF har tydeligvis problemer med å ta brukbare bilder av bilen på tross av trippelt Leica, men nå er den snart så presentabel at jeg gidder å ta med kamera et en ettermiddag så tenker jeg det blir bilder dere blir målløse av Marius2002, Fredrik 90, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 11, 2021 Share Skrevet Juni 11, 2021 Ble fint det der Kvasi .😊 Fint når det og fyller ut litt i skjermene med spacere . Sagt det før men e91 er fine biler og denne ser ut som et fint eksemplar. Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2021 I dag var omsider dagen jeg gadd dette. Hadde jeg visst hvor mye jeg skulle plages hadde det nok blitt utsatt en stund til.. tennbrikket, Saltkjelen og hsd reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2021 Hadde til en forandring med speilrefleks, men ble skuffet når jeg så på bildene etterpå. Kamera sto på feil lysinstilling så bildene ble ikke akkurat bra. Så, ta det minst dårlige og rediger ræva av det for å vise høyden med Supersport montert. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2021 (endret) Utnyttet litt dødtid til bilvask i dag Ren og pen Endret Juni 23, 2021 av Kvasi Marius2002 og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2021 DHL tok en tur innom i dag med pakke fra andre siden av kloden ca. Har bare fått kastet den på plass og ikke lekt så mye enda men ser foreløpig ut som valuta for pengene. Mye bedre lyd ble det også 👍 sveigis, Marius2002, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 18, 2021 Forfatter Share Skrevet September 18, 2021 (endret) Ble noen høstbilder i dag. Hver gang jeg ser på bilder av bilen slår det meg hvor fornøyd jeg er med fargen. Endret September 18, 2021 av Kvasi sveigis, KKME30, Olaandref og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2022 Mange dager med mildvær og sol i nord, da må sommerhjulene på selv om det potensielt kan komme snø igjen når som helst. Etpar ganske mørke bildebevis fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maiken Benedicte Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 7 minutter siden, Kvasi skrev: Mange dager med mildvær og sol i nord, da må sommerhjulene på selv om det potensielt kan komme snø igjen når som helst. Etpar ganske mørke bildebevis Sleng på solfilm snart, på alle ruten minus frontruta selvfølgelig 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå