Kjetil^^ Skrevet Januar 30, 2024 Skrevet Januar 30, 2024 Tøff transam! Ka motor står i? Har en 86 mod sjølv🤘
liffi Skrevet Januar 30, 2024 Forfatter Skrevet Januar 30, 2024 @Kjetil^^ litt usikker men mener han prata på 305 så er noe slappe greier 🇺🇸 men sikkert artig bil å prompe rundt med på sommeren hvis den blir her så lenge💸 Kjetil^^ reagerte på dette 1
Kjetil^^ Skrevet Januar 31, 2024 Skrevet Januar 31, 2024 16 timer siden, liffi skrev: @Kjetil^^ litt usikker men mener han prata på 305 så er noe slappe greier 🇺🇸 men sikkert artig bil å prompe rundt med på sommeren hvis den blir her så lenge💸 Samme motor som eg har då, 5 liter på 190/200hk river ikkje skinnet av pølsa😂 Min er en ws6 utgave med 5 trinns manuell, så litt morro går det an og ha det 👍 liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Februar 16, 2024 Forfatter Skrevet Februar 16, 2024 535’n selges da jeg spontant har handlet å oppgradert familiebilen 🙄 påkostet over 200k siste 2år i nybygget motor, starter, coiler, plugger, dyser, batteri ++++ 245.000,- fupsaker, hemperen, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7
liffi Skrevet August 28, 2024 Forfatter Skrevet August 28, 2024 (endret) Får kanskje oppdatere litt her da 🤔 begge 535’ne er solgt, samme med Trans Am’n en 3.6 M5 å en ombygget 3.8 bil tidligere i sommer 740’n er også borte. Fikk en liten opprydding. ble hentet en 318i cab i går som skal fikses litt så se om det er noe og hente på den. Blir ikke mye men + er + 🤝 Endret August 28, 2024 av liffi paukri, skoglund, GtiGtr og 5 andre reagerte på dette 8
liffi Skrevet September 16, 2024 Forfatter Skrevet September 16, 2024 E46’n har fått seg en liten polering. Var så sykt mye lakkstøv på hele bilen så fikk vekk det. Jeg er ingen raser på polering men bedre en hva det var 🤝 ellers har jeg hentet hjem gamle bilen til fatter han solgte til en kompis. Ble ikke brukt + litt små fiks så får se om det går og få Solgt den til en ok penge fiksa eller as is. 2.7 bi turbo så sikkert en knall bruks - vinterbil. 20 k as is hvis noen er fysne på Auda! Ampera, sveigis, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7
liffi Skrevet September 17, 2024 Forfatter Skrevet September 17, 2024 Nei jaggu kom man ikke over å fikk i havn en deal på en 2001 745. Bilen har stått rett nedi gata her så gikk innom her om dagen etter å levert unga i barnehagen . Kjenner til sønna hans så bare dura innom å slo av en prat og henta bilen i stad. Fikk den til god pris da den ikke starta å han var lei. .sa bare klikk i starteren.. dro hjem og henta hengeren, fikk satt bilen i fri å dro den opp. Bytta batteri hjemme å den fyrer 😂 er jo noe annet å ta tak i her etter noen år av veien men uansett. utrolig hva man kommer over til tider Olaandref, mslello, Markus E30 og 10 andre reagerte på dette 13
Saltkjelen Skrevet September 17, 2024 Skrevet September 17, 2024 Gratulerer med E65. Personlig synes jeg E65 fremstår som et fantastisk fint pust i dagens marked. Kunne virkelig tenkt meg en selv. Flipp eller prosjekt? liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet September 17, 2024 Forfatter Skrevet September 17, 2024 Jo takk. Enda ikke lært meg å like dem helt men sikkert knall bil og kjøre med mye bra utstyr. denne skal jeg bare fikse og selge tenker jeg så om noen er int i prosjekt så gi lyd
Werther Skrevet September 17, 2024 Skrevet September 17, 2024 Fet A6. A6 2.7 var jo vanvittig dyre når de kom på markedet i 1999, må ha vært gode 700 000kr på hvite skilt? Skikkelig rikmannsbiler med hvite skilt, de der! Heller den enn den schtøgge 7-serien.... liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet September 18, 2024 Forfatter Skrevet September 18, 2024 Ja kosta noen kroner nytt. . Men han jeg handlet 7 serien av så på disse da dem var nye. Han kjørte E38 og tittet på E65 hos bmw da den kom og som han sa ordrett "nei fy f for en stygg bil" 😂 så han kjørte E38 en del år til laffe og Ampera reagerte på dette 2
liffi Skrevet September 27, 2024 Forfatter Skrevet September 27, 2024 Fikk også henta hjem M5 motoren som jeg kjøpte for 1.5 år siden😂 usett motor som ikke selger viste noe om annet han hadde fått den med no bil greier..? Spør du meg ser den nesten nybygget ut.. så dette blir spennende. Det pakkes bort for vinter. 750’n å E3’n kom seg på lokallager å B10’n fikk jeg kjørt på henger og fraktet til "verkstedet" som er blitt lager det å.. E30’n kjører jeg bort over helgen tenker jeg.. bare få tak på siste rest av deler så håper jeg den blir klar til neste sesong God helg Marius2002, danskiii, mslello og 5 andre reagerte på dette 8
Olaandref Skrevet September 27, 2024 Skrevet September 27, 2024 Den motoren der ser jaggu ikke mye brukt ut nei 👌 liffi og mr.pingu reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet September 28, 2024 Skrevet September 28, 2024 Det var en fin sammling av biler her 🥰 liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet September 28, 2024 Forfatter Skrevet September 28, 2024 Posta i feil tråd jeg 😂 disse skal da ikke flippes!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå