liffi Skrevet April 12 Forfatter Skrevet April 12 Ja er vel 140 illsinte hester 😅 må bestille noe nye plugger å gi den er service men fikk seg en vask å liten polering i dag 👍🏻 Ampera, skoglund, Olaandref og 5 andre reagerte på dette 8
Olaandref Skrevet April 12 Skrevet April 12 Ha resultat det der 😃 Bare å sette S38en i den nå 🤩 liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 12 Forfatter Skrevet April 12 Njæ. Har jo en 3.6 som jeg lurte på å ha i E30’n ettersom planen å ha den i E3’n utgikk.. 😅🤔 men nei, denne skal nok selges med is motoren ja Olaandref reagerte på dette 1
sveigis Skrevet April 12 Skrevet April 12 Så straks mye bedre ut med litt pleie 😊😊. liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 26 Forfatter Skrevet April 26 Da var is’n solgt å hentet! Lå vel på nett en drøy time 😅 hadde plan om eu men fant mer rust i gulv så ble for mye jobb for en "rask" eu å flipp. Fått gjort litt så nesten alt av lys funker og bytta plugger, kabler å coiler så var kjørbar. La den ut for 25000,- fikk folk til å vise interesse. Raske små kroner i sekken. kommer mulig en å ser på Cabben i dag så får vi se. Må få ferdig 745’n også snart 🥶 Ampera, danskiii, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
liffi Skrevet Juni 2 Forfatter Skrevet Juni 2 Glemte helt cabben.. den ble solgt men ikke uten kamp, akulator og en coil bestemte seg for å ryke i det skælken hektet bilen… så han booka seg på hotell og jeg fikk sendt bilen på verksted hos en kompis da jeg måtte på jobb, byttet også plugger på’n. så få den 745’n ferdig snart så begynner det og tynne seg ut litt. Nå er sommeren her og det går i båt så fort tiden å været er tilstedet danskiii, sveigis og Ampera reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå