Gå til innhold

[solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for innspill alle. Får se litt an med spoiler, funker bra som det er også - og prisen er veldig stiv.

Hev på style 373 for gøy i dag siden jeg likevel måtte ha av ene fremhjulet. Ikke tvil om at disse felgene kler de fleste BMW’er. Hadde vært tøft oppsett om denne ble vinterkjørt, men det gjør den jo ikke :) 

8F23F72D-4254-4AFF-B70B-0E4434366151.jpeg

89B3FF7C-638D-4A82-8CBC-2BA9FD935C91.jpeg

AB90FB9C-D15E-41D0-A2FE-FBA6BAB39972.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Hvordan har det seg at bilen har fått RL-regnr? Såg bra ut fra siden med 373, men M4 krever sine konkave felger :) 

Da jeg satt på LAWYER-skiltene så har jeg lagt VH en såpass lur plass at jeg ikke klarer å finne de igjen - så da måtte jeg bestille nye skilter😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Fahad skrev:

Tro det eller ei, men synes faktisk standardpanseret er finere. Litt mer aggressive linjer på GTS-panseret, som jo er tøft, men liker ikke den åpningen de har lagt inn. Iallfall ikke når den blir så synlig, hadde kanskje vært tøffere på en bil med mørk farge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montering av litt deler i dag.

Først ut Performance hologramlysene. Ganske enkel prosess. Her kan man velge mellom BMW-logo og M-logo. Lysene kan justeres 360 grader også, så skal tilpasses til kvelden. Tar litt flere bilder da.

905EB27F-D2C2-4C51-9F8B-77152AD0A556.thumb.jpeg.44704d83bfb5defc9c55fdcf5dc0c111.jpeg

D64772F1-4057-44C3-8893-7292482F2B08.thumb.jpeg.40207560035bab53d95248b22df55707.jpeg

Så var det Performance-pedalene sin tur. Fulgte ikke med noen bruksanvisning så måtte først google hvorfor jeg hadde fått to pedaler - men var visst slik at det kunne passe manuell bil også. Antok at det var samme festemetode både på bremsen og gassen etter en rask sjekk av skruene (så seks skruer med muttere), og boret hull i gasspedalen. Men neida, denne skulle skrus med to skruer, og ikke festes med mutter i bakkant. Hipp hurra. Så når jeg hadde drillet hull der jeg skulle skru var det bare å klaske på med sikaflex. Teip for å holdes i korrekt posisjon, i morgen kommer den til å sitte dønn. Etter mye banning og steiking kom også bremsepedalen på, her var det trangt og jævlig og ikke spesielt lett å treffe på første forsøk. Elendig lys og skittent teppe, så kommer noen bedre bilder senere. 

E4EF3DED-22BF-4D8F-B500-B748CD90AEC2.thumb.jpeg.224ebdc80e4115e4fc7803ae178d6353.jpeg

Glad for at de eneste to modifiseringene som er igjen her er håndbrekk og rattdeksel. Har en tendens til å alltid bli noe kladd og merarbeid med BMW, så kanskje jeg bare skal få satt det siste bort.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Begynte å lure et øyeblikk 😄

Det er noe penere når det følger vinkelen til døra, men jeg personlig hadde kanskje bare gått for vanlig lys der.

Delte meninger om disse lysene, men synes det gjør seg på en spesiell bil - og spesielt når det er todørs. På firedørs kan det bli too much. Ble godt fornøyd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to [solgt] Walkabout sin F82 M4 [salgsbilder s. 22]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...