Saltkjelen Skrevet Lørdag kl. 18:20 Skrevet Lørdag kl. 18:20 Style 312 er alltid en innertier, men Alpinahjulene i 21" sitter som et skudd. Meget appetittelig oppsett! m-blå, Lars S og fupsaker reagerte på dette 3
Ron Jeremy Skrevet Lørdag kl. 19:24 Skrevet Lørdag kl. 19:24 Disse Alpina felgene er min favoritt også. Hadde disse faktisk på en Sort, 05’ E83 for maaange år siden. Stilrent, klassisk og lekkert! m-blå reagerte på dette 1
m-blå Skrevet i går, 09:20 Forfatter Skrevet i går, 09:20 15 timer siden, papertiger skrev: Å herliga London… det var jo innertier og vel så det. Min favoritt også! Går en hvit F11 525d pre-LCI M Sport i området her med Alpina-felger, det ser også bra ut. Likte den litt “meaty” dekkdimensjonen fra 7-serie. Hadde selv Hankook Ventus Evo dekkene på min F11 når vi kjøpte den, og de var veldig bra. Ikke stjernemerka men fullstendig null avvik i dekkdim foran/bak på 245/275 19. Bortsett fra at det ble høydekast i dekk og felger så solgte de. Er jo et tidligere bilde her fra en som hadde 303M på sin med Hartge senk, det også såg helt mega ut: Ja dem satt fint på bilen. Tar en felger fra 7 serien så sitter dem som regel fint på 5 serien pga lavere offset. Sånn som 303M du viser på bildet, løp og kjøp 😉 Saltkjelen reagerte på dette 1
papertiger Skrevet i går, 14:59 Skrevet i går, 14:59 (endret) 5 hours ago, m-blå said: Ja dem satt fint på bilen. Tar en felger fra 7 serien så sitter dem som regel fint på 5 serien pga lavere offset. Sånn som 303M du viser på bildet, løp og kjøp 😉 Ja får jeg tak i noen til neste sesong så absolutt kanskje, har en sesong igjen på de dekka jeg har på nå så får i alle fall bruke opp de først dekk har blitt så hinsides dyrt at det blir fort 15-20 lapper på et sett med 20" på toppen av felgene. Noe mer fornuftig med 12-13k for 19" med stjernemerking. Endret i går, 15:00 av papertiger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå