Gå til innhold

F10 550i F11 M550D G30 M550i

m-blå
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå fått kjørt bilen litt og må si meg meget fornøyd. Den tikker alle bokser for meg. Kjørefølelse, rattfølelse, lyd, understell og den fungerer glimrende til hverdags. Men når man trykker på knappene strammer den seg opp og åpner spjeld og div… lyden kommer mer frem og den er meget rask! Kan ikke sanmenlignes med noe av det jeg har hatt tidligere, G30 er flere hakk opp. Jeg kunne gjerne gitt den en 10’er men holder igjen på 9 da jeg aldri har prøvet en Alpina B5 og vil tro dem kanskje har tryllet enda mer?

Tørre veier og ren bil så da ble det ett par bilder i dag og.

IMG_9765.thumb.jpeg.8ffa7e9aa4da5fa5270bff36db3e42b1.jpegIMG_9766.thumb.jpeg.119f89eb17f4e0bd19c3fc931402ff64.jpegIMG_9740.thumb.jpeg.c8b7a050bbd4d9572b823655b6819ec2.jpegIMG_9752.thumb.jpeg.d75db0c3ba18de00a0f9b1e9900360a6.jpeg

Endret av m-blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griselekker bil dette, å lci lykter ble jo ett kjempeløft. Fikk meg til å leke litt med tanken selv, men når man ser det må kodes å styres på mye for å få det til så blir det fort stopp for sånne som meg 😅😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, viggo E34 skrev:

Griselekker bil dette, å lci lykter ble jo ett kjempeløft. Fikk meg til å leke litt med tanken selv, men når man ser det må kodes å styres på mye for å få det til så blir det fort stopp for sånne som meg 😅😅😅

Takker så mye, lekker den 540’en din og 👍🏻. Så på nett at det var uoriginale lci lykter som skulle være plug and play. Men ville ha originale med garanti. Fikk ett lokalt verksted som er sammarbeidspartner med GS til og bestille inn lci lykter og ga meg fast pris på 1,5 time i montering. Dem stod ved prisen men slet litt med monteringen ja da det ikke bare var plug and play. Pga blinklys også i indre lykt på lci må ledning strekkes. Og lyktene må kodes. Dem slet med og få til dette. Dem hadde bilen i nesten 3 dager og måtte få inn en» dataguru» som dem kaltte det til slutt for og få det til. Deres vanlige tester/programvare tok ikke bilen i mot. Men all ære til dem… dem ordnet opp og fikset til avtalt pris og jeg fikk låne bil av dem imens.

Endret av m-blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, LCI-lyktene er griselekre og gir et solid løft til hekken. Den ekstra kabelen som må strekkes er for de indre lampene. Disse er for bremselyset (som nå er i begge lamper). Både indre- og ytre lykt har blinklys før og etter facelift. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Ja, LCI-lyktene er griselekre og gir et solid løft til hekken. Den ekstra kabelen som må strekkes er for de indre lampene. Disse er for bremselyset (som nå er i begge lamper). Både indre- og ytre lykt har blinklys før og etter facelift. :) 

Aaa… se det👍🏻. Jeg har ikke peiling på akkurat den biten, bare skrev hva dem sa til meg på verkstedet. Men som du sier, meget fornøyd med oppgraderingen LCI lyktene gir 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutes ago, m-blå said:

Aaa… se det👍🏻. Jeg har ikke peiling på akkurat den biten, bare skrev hva dem sa til meg på verkstedet. Men som du sier, meget fornøyd med oppgraderingen LCI lyktene gir 👌

Ser mye nyere ut med en gang :) Fint oppgradering og meget bra service av verkstedet du var på. Det er på ingen måte en selvfølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, m-blå said:

Takker så mye, lekker den 540’en din og 👍🏻. Så på nett at det var uoriginale lci lykter som skulle være plug and play. Men ville ha originale med garanti. Fikk ett lokalt verksted som er samarbeidspartner med GS til og bestille inn lci lykter og ga meg fast pris på 1,5 time i montering. Dem stod ved prisen men slet litt med monteringen ja da det ikke bare var plug and play. Pga blinklys også i indre lykt på lci må ledning strekkes. Og lyktene må kodes. Dem slet med og få til dette. Dem hadde bilen i nesten 3 dager og måtte få inn en» dataguru» som dem kaltte det til slutt for og få det til. Deres vanlige tester/programvare tok ikke bilen i mot. Men all ære til dem… dem ordnet opp og fikset til avtalt pris og jeg fikk låne bil av dem imens.

Og jeg som klaget på at jeg måtte vente i nesten 6 timer hos Bavaria Oslo da de monterte LCI lykter på bilen min.😅 Selve monteringen tok visst ikke lang tid, men kodingen tok en evighet.

Jeg har allerede fått byttet en av lyktene på garanti pga krakelering på innsiden, så det er nok et klokt valg å kjøpe originale med garanti her.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, m-blå skrev:

Her er komplett oversikt, BMW Install-guide-G30-LCI-baglygter.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...