Gå til innhold

danskiii's Alpina D5 Biturbo F11 LCI


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

9 minutes ago, Kjennern said:

Du burde se på disse her: https://www.koedbmw.com/no-no/product/7600884

:) 

Haha se der ja, ja får vel kanskje vurdere om jeg plutselig skal ha noe til veteranbilen :P

56 minutes ago, Orjan said:

Mye bedre annonse denne gangen; vil tro at denne flotte bilen får ny eier i løpet av kort tid :-)

Takker! Ja det håper jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Snagg30 said:

Dette bilde var sinnsykt tøft. Hvor mye betalte du for bildene, var det hos Trym? 

Var Trym som var fotograf ja men jeg kjøpte en pakke med rens, polering, voks og bilder fra Lid Bil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er nydelig! Flotte bilder og annonse. Men kanskje ett lite tips. Hvis en søker på 5 serie på finn og legger f.eks inn min 300hk eller andre kriterier, dukker ikke din opp som resultat dessverre. Jeg tror du vil få mange flere treff med og å annonsere den under BMW og ikke bare Alpina på Finn. Mange søker kanskje på 535d eller 550d og da vil din dukke opp som ett alternativ, det gjør den ikke nå. Se f.eks Solheim Auto som har flere Alpina biler. Dem ligger annonsert både under Alpina og BMW. Lykke til med salg, ingenting er finere enn en Alpina i mine øyne 😉👍🏻

Endret av m-blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, m-blå said:

Bilen er nydelig! Flotte bilder og annonse. Men kanskje ett lite tips. Hvis en søker på 5 serie på finn og legger f.eks inn min 300hk eller andre kriterier, dukker ikke din opp som resultat dessverre. Jeg tror du vil få mange flere treff med og å annonsere den under BMW og ikke bare Alpina på Finn. Mange søker kanskje på 535d eller 550d og da vil din dukke opp som ett alternativ, det gjør den ikke nå. Se f.eks Solheim Auto som har flere Alpina biler. Dem ligger annonsert både under Alpina og BMW. Lykke til med salg, ingenting er finere enn en Alpina i mine øyne 😉👍🏻

Takker :)

Vet du hva, det eksperimentet har jeg allerede tatt. Og når jeg la den ut under både Alpina og BMW så fikk BMW annonsen betraktelig mye mindre treff enn Alpina annonsen. Og skulle noen søke på 535d så har jeg det som søkeord i annonsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget flott annonse av ett smykke av en bil, dette er perfeksjon 😎

Jeg synes det er veldig rart at den ikke er solgt ennå? Hvordan er prisen på denne i forhold til hva det ville koste å importere en tilsvarende. For det er kanskje sånn folk tenker hvis man skal ha en slik bil, ettersom dette er relativt sjeldne saker her til lands 😀 Jeg ser på reg statistikken at det stadig kommer inn nyere brukte Alpina mens bilene på Finn.no bare står og står. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/6/2022 at 11:13 PM, Fredrik 90 said:

Meget flott annonse av ett smykke av en bil, dette er perfeksjon 😎

Jeg synes det er veldig rart at den ikke er solgt ennå? Hvordan er prisen på denne i forhold til hva det ville koste å importere en tilsvarende. For det er kanskje sånn folk tenker hvis man skal ha en slik bil, ettersom dette er relativt sjeldne saker her til lands 😀 Jeg ser på reg statistikken at det stadig kommer inn nyere brukte Alpina mens bilene på Finn.no bare står og står. 

Takker! :) 

Nei det er litt vanskelig å svare på. Jeg leita lenge etter et eksemplar som hadde rett utstyr, farge og service historikk til en grei pris. Det var store skilnader på bilene og prisen kunne variere mye, slik som i Norge, men jeg fant uten tvil den beste som var for salg i det øyeblikket.
Skal man ta inn en D5 bare for å ha en D5 så vil man få en preface med flere kilometer til en lavere pris selvfølgelig, men det var ikke målet å ta inn den rimeligste heller.

Nå er tiden kommet til jeg trenger heller en bil det ikke gjør noe om jeg laster inn betongsekker, fliser og treplank enn en denne i tiden fremover. 

Syns ikke jeg er høyt priset mtp det som er ute av D3 i samme generasjon, spesielt med tanke på det er en forskjell på 3 til 5 serie. Penger tjener jeg ikke på salget heller, har alikavell fått tilbake mer enn nok i smil per mil! :D Men det skal også en spesielt interessert til for å kjøpe en Alpina, var realisering av en drøm for meg i hvertfall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen fikk seg et skikkelig «løft» med de nye bildene, og annonsen ble mer presentabel. :)

Likevel tror jeg ikke det er de letteste bilene å selge (mest grunnet uvitenhet), men det tviler jeg på kom som noen stor overraskelse på deg. :)

Uansett er det nok en fantastisk bil, så jeg er usikker på om jeg synes så synd på deg om du «må» beholde den. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Enda for salg. Prisen justert ned til 555.000 for de som skulle ha interesse :)

 

Ellers så er det kommet en, eller kommer en, ny bil i familien. Samboeren har impulskjøpt en flunk ny iX3 som kommer i midten av Juli. Så da har vi en litt større bil enn F20 og E21 når Alpina blir solgt 😅 F20 116d kommer forsåvidt også for salg nå til sommeren :)

854B8463-200D-4594-82AF-0CFE9B8F6CC4.thumb.jpeg.f40984a5758e1c8a874f422df7d7567e.jpeg

9D7628E6-4F2D-4837-B6A2-13782CFA661E.thumb.jpeg.9494a7c4d56483a3eacd00b3a525e06b.jpeg

8AE3794C-BEB5-4CC0-A0F9-ED4DC17A1F6D.thumb.jpeg.fd9d1218d1ff5bd8b67b384013f022ec.jpeg

7B204612-113A-4542-A9AF-883FE723574B.thumb.jpeg.4e96ad3a2fb57210848bd9bd58d1bdb9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, fupsaker said:

Den gjør seg virkelig flott med M Sport! Gratulerer!

Takker :)

1 hour ago, papertiger said:

Meget fint! Gratulerer :) har dere vært fornøyde med F20’en? Den har dere vel hatt noen år?

Takker :)

Ja den ble kjøpt i 2017, så 5 år nå. Har ikke vært noe tull med den i det hele tatt, kjøpte vel også nylig utvidet service avtale/pakke. Fikk også rens, polering og keramisk coating tidligere i år. Har holdt seg utrolig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's Alpina D5 Biturbo F11 LCI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...