Gå til innhold

Min BMW i4 M50 i San Remo green. Solgt tilbake til Tyskland!


fupsaker
 Share

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Kanskje komme seg over på ett Porsche forum da eller?

Jeg har fortsatt en i3 også, så folk skal få se den også. 😁 Porschen blir kanskje på et minimum her inne. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Geir Anders skrev:

Gratulerer med Porsche. Som nevnt tidligere, er og forblir ett godt nivå over på det aller meste. Har bare sitti på en slik, men liker designet godt, samt kvaliteten er veldig god :)

Takk for det! Gleder meg til å oppleve den på nært hold og som familiebil. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
1 time siden, fupsaker skrev:

Oppdatering i dag: Bilen ankommer Bavaria tirsdag neste uke, rett på klargjøring og lakkbehandling. Og overleveres innen utgangen av uka, slik det ser ut nå. :) 

Spennende 😊

kom selv akkurat igjen fra Bavaria nå og var å så på samme bil og jeg må si det rett ut ,for noen linjer og for en flott bil .

Du dere som har skaffet sånn misunner jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! :D Herlig fargekombinasjon. Gleder meg til å lese mer om betraktningene dine rundt i4 vs Taycan. E-Golfen min føles veldig, veldig, veeeldig stusselig opp mot disse ja :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Masterchief skrev:

Innbiller meg i4 gjør 90% av jobben til 50% av prisen. Men må innrømme Taycan er noe mere spesielt! Du vurderte ikke denne i grønn da?       Håper du kommer med dine betraktninger mellom disse. Litt Porsche hær må tåles!

Det gjør den helt sikkert, Men nå har ikke jeg betalt det dobbelte for Taycanen, uten at jeg skal gå inn på summen den faktisk endte på. :) Jeg skal komme med betraktninger, men siden i4 først kommer neste uke tør jeg ikke komme med noen som sammenlikner den med i3en vår. :D 

14 timer siden, Dusy skrev:

Se der ja! :D Herlig fargekombinasjon. Gleder meg til å lese mer om betraktningene dine rundt i4 vs Taycan. E-Golfen min føles veldig, veldig, veeeldig stusselig opp mot disse ja :D 

Takk og takk. :) Gleder meg selv. 😛 Hehehe, eGolf er da en fin bil det også! 

12 timer siden, papertiger skrev:

Rålekker bil 😍

Takk, kamerat. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min BMW i4 M50 i San Remo green. Solgt tilbake til Tyskland!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...