Marius2002 Skrevet Januar 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2022 Dagene går og bilen går. Det er kaldt og det snør og snør. Jeg gjør vel ikke stort annet enn å jobbe, måke og sove.. Heldigvis står bilen i garasje hjemme! Anyway, meldt mildvær neste uke, da er det håp om å få tatt en skikkelig shining Ellers dukket ikke det store iDrive-hjulet opp, jeg skal ha OEM-utseende og da blir det litt leting igjen. Liker det store hjulet best BimmerFan!, Tony Soprano, sveigis og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 Bytter du hele iDrive kontrolleren eller er det bare "add-on" rundt den gamle mindre kontrolleren? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2022 14 minutter siden, laffe skrev: Bytter du hele iDrive kontrolleren eller er det bare "add-on" rundt den gamle mindre kontrolleren? Du, jeg tar bare add-on Det holder i denne omgang. Men det er en del å velge mellom og derfor er oem-utseende viktig. Synes den store er bedre å bruke, høres kanskje rart ut men 🤷🏼♂️ laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 Forstår deg godt - den store ser både flottere og mer moderne ut og virker bedre å holde i. Var litt nysgjerrig på om man kunne oppdatere til ny kontrollerer og også få Touch-funksjonen oppå, men antar det er funksjon som kom på senere versjoner av NBT. Ser mye etter F20, F3x og F1x (ja - vet det er godt sprik i modellene😅) fortiden og hadde nok kommet til å gjort det samme om jeg ender med å kjøpe en bil med det lille hjulet. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2022 (endret) @laffe det skal være mulig og installere touchhjulet og få dette kodet inn, men jeg er ikke her der pr. idag Stort sprik er det, men det er fine modeller alle, så er bare å finne en som passer deg og dine behov! Denne er fin og jeg har lyst på, men utenfor budsjett pr. idag: https://bavaria.no/bruktbil/BMW/5-serie/238050528/ har ligget ute en stund, fra før jeg gikk på F31-kjøpssmellen faktisk, vet ikke hvorfor den ikke blir solgt 🤔 Jeg gleder meg til varmegrader hvor jeg kan pusle litt med bilen. Det ble nesten rett på vinterhjul etter kjøp og høststormer og kaldt, lite trivelig å holde på. Men fikk polert opp heldigvis! Endret Januar 7, 2022 av Marius2002 sveigis, fupsaker og laffe reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 2 timer siden, Marius2002 skrev: Dagene går og bilen går. Det er kaldt og det snør og snør. Jeg gjør vel ikke stort annet enn å jobbe, måke og sove.. Heldigvis står bilen i garasje hjemme! Anyway, meldt mildvær neste uke, da er det håp om å få tatt en skikkelig shining Ellers dukket ikke det store iDrive-hjulet opp, jeg skal ha OEM-utseende og da blir det litt leting igjen. Liker det store hjulet best Ja det snør og snør og Ingen vei tilbake her .😊 Liker OEM prinsippet du vil holde og rart med det ,ofte så er enkelte ting best og finest originalt . Tenker denne bilen her er en kjekk sak vinterstid og. Dette er en sånn typisk bil jeg eller vi kunne hatt neste gang . Ikke for stor ,ikke for liten akkurat perfekt .😊 Nei nå må vi se å få mildvær ,så får du vaske og jeg skru . Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 Ødelegger tråden din her nå men når det først ble snakk om OEM. Så Kastanjemannen på Netflix i jula. Der vart det med en god gammel orginal E39 i sølv med 16" hjul. Den hadde ikke fått mange poeng av meg for 10 år siden. Men nå følte jeg at det så bra ut og passet sammen 😅 Fredrik, Marius2002 og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Januar 7, 2022 Share Skrevet Januar 7, 2022 6 timer siden, Marius2002 skrev: @laffe det skal være mulig og installere touchhjulet og få dette kodet inn, men jeg er ikke her der pr. idag Stort sprik er det, men det er fine modeller alle, så er bare å finne en som passer deg og dine behov! Denne er fin og jeg har lyst på, men utenfor budsjett pr. idag: https://bavaria.no/bruktbil/BMW/5-serie/238050528/ har ligget ute en stund, fra før jeg gikk på F31-kjøpssmellen faktisk, vet ikke hvorfor den ikke blir solgt 🤔 Utrolig flott den 5-serien der, men litt over mitt budsjett. Ja stort sprik, så blir litt avveining mellom nyeste mulig bil og lavest mulig km-stand mot litt mer størrelse, komfort og plass innenfor gitt budsjett. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2022 @mslello jepp, rart hvordan smaken endrer seg Så samme serie og samme bil er lagt merke til og kommentert i heimen 😎 @laffe en får vurdere, det skal jo driftes også F31 liker jeg skikkelig godt iallefall og mye bil og BMW for pengene. Tight og fin, litt knirk i interiør, men en overlever. Noe får man enkelt fikset også mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2022 (endret) Gyda traff idag. Kjørte rett hjem etter jobb og parkerte bilen trygt i garasjen. Fruen: Hvor er ungen? Jeg: i barnehagen? Fruen: Hvorfor har du ikke hentet henne? Jeg: Skal det nå, bare parkere bilen trygt først og så hive på meg regnklær og gå. Fruen: Seriøst?!? Parkerte du bilen her for og så gå å hente henne i drittvær? Jeg: Riktig… Fruen: oh my god, oh my god, oh my god…. Så har jeg fått hørt det i hele dag at jeg og femåringen kunne være ute i storm, men ikke bilen… "for bilen er så jævla viktig" var det vel ordrett det hun sa Er ikke husløs enda 🙋🏼♂️ Endret Januar 12, 2022 av Marius2002 BimmerFan!, papertiger, Daniel. og 16 andre reagerte på dette 3 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Haha, beste jeg har lest på lenge! Viste posten til min bedre halvdel, hun sa rett ut at hun revurderer å få unger med meg nå Marius2002, Snagg30 og StigJ reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Haha nydelig, rett og slett nydelig. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2022 (endret) @Dusy @papertiger ikke ødelegg en god historie med sannheten? Neida, det er helt sant det over… det skal derimot sies at barnehagen kun er 4-500 meter unna bolig OG at ungen er i ei utegruppe/friluftsgruppe som uansett var ute hele dagen. Ungen har skikkelige klær slik at hun var varm og tørr og liker å være på tur Sånn, da er det ikke så ille likevel og @Dusy du kan få barn med din bedre halvdel igjen. Endret Januar 13, 2022 av Marius2002 Ampera, Dusy, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 13, 2022 Share Skrevet Januar 13, 2022 On 1/7/2022 at 10:30 AM, Marius2002 said: @laffe det skal være mulig og installere touchhjulet og få dette kodet inn, men jeg er ikke her der pr. idag Stort sprik er det, men det er fine modeller alle, så er bare å finne en som passer deg og dine behov! Denne er fin og jeg har lyst på, men utenfor budsjett pr. idag: https://bavaria.no/bruktbil/BMW/5-serie/238050528/ har ligget ute en stund, fra før jeg gikk på F31-kjøpssmellen faktisk, vet ikke hvorfor den ikke blir solgt 🤔 Jeg gleder meg til varmegrader hvor jeg kan pusle litt med bilen. Det ble nesten rett på vinterhjul etter kjøp og høststormer og kaldt, lite trivelig å holde på. Men fikk polert opp heldigvis! Ang. den F11'en. Synes kanskje den virker for dyr i forhold til 1) utstyrsnivå 2) km-stand, 3) alder, selv om F11 520d xdrive holder seg meeeget bra i pris sammenlignet når jeg så på de for 1-2 år siden. Denne har ligget en god stund men ble solgt i går ser det ut som: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=240952759 Godt utstyrt norsk bil med komplett pakke foruten NV (skinntrukket dashbord bl.a.). Bare litt høyere km-stand enn den blå, men mye mer utstyr. Denne har også ligget en god stund og prisen er nok alt for høy på tross av veldig lav km-stand: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=243967607 Svensk bil men også med full pakke foruten NV (skinntrukket dashbord bl.a.). Steget opp til G31 520xd eller F11 530xd med "normal" km-stand er ikke stort fra denne. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2022 @papertiger du har nok rett, men en blir litt betatt av den blåfargen, tror det er det som gjør det papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå