Daniel. Skrevet April 2, 2022 Forfatter Share Skrevet April 2, 2022 1 time siden, Saltkjelen skrev: Herlig å få gjort litt forefallende arbeid. Spennende felgvalg, spent på hvordan disse blir seendes ut. Absolutt Er spent jeg også, selv om jeg har sett de på F1x før 😅 Men blir jo fortsatt spennende å se de på min egen bil, og med denne fargen. 1 time siden, Clarity skrev: Fine felger dette på F11. Krever litt lav kjørehøyde tho porsche grey 3? Jepp. Angående høyde så får jeg se det litt an når jeg har fått de på Tror den er en anelse høy bak. Nei Er en BMW farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 2, 2022 Share Skrevet April 2, 2022 Strøkent 👌🏻 Godt det ble riktige bremser til slutt Spent selv på hvordan felgene blir seende ut på bilen. Spesielt siden de er såpass strøkne 🤓 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 3, 2022 Forfatter Share Skrevet April 3, 2022 På 2.4.2022 den 20.32, ///M-ini95 skrev: Strøkent 👌🏻 Godt det ble riktige bremser til slutt Spent selv på hvordan felgene blir seende ut på bilen. Spesielt siden de er såpass strøkne 🤓 Takk 😅 Er spent jeg også. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 3, 2022 Share Skrevet April 3, 2022 Ferric grey? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 4, 2022 Forfatter Share Skrevet April 4, 2022 12 timer siden, Ingvaldsen skrev: Ferric grey? Jepp, Ferric Grey II for å være nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 6, 2022 Share Skrevet April 6, 2022 Ja en bremseservice må til noe som alltid er kjekt å få gjort . Det måtte felg fra skikkelig modell for å toppe prikken over i en på den ja !😅 Neida ,dette kan bli fint tenker jeg forøvrig aldri sett før på en F bil . Bra jobbet Daniel .👍 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 6, 2022 Forfatter Share Skrevet April 6, 2022 1 time siden, sveigis skrev: Ja en bremseservice må til noe som alltid er kjekt å få gjort . Det måtte felg fra skikkelig modell for å toppe prikken over i en på den ja !😅 Neida ,dette kan bli fint tenker jeg forøvrig aldri sett før på en F bil . Bra jobbet Daniel .👍 Jepp, og ikke minst kjekt å få gjort når man har både bukk og verktøy tilgjengelig på jobb For jeg har på ingen måte det pågangsmotet til å stå ute å skru som du har 😅 Hehe, ja måtte det Skulle hatt deg et sett til din du også. Har sett et par, og syns det ser bra ut på senket bil. Men blir jo artig å se det på min egen bil. Takk for det sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 6, 2022 Share Skrevet April 6, 2022 Dette blir knall og ja sånne felg har jeg lyst på om jeg fremdeles skal ha bil en stund til .😊 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 8, 2022 Forfatter Share Skrevet April 8, 2022 Da var dekk lagt på felg, og hjul montert på bilen Ganske fornøyd med resultatet, men burde nok ha valgt noen dekk uten felgbeskyttelse. Tenker og at bilen kunne vært en anelse lavere, så får se hva jeg gjør med det And-reas, Walkabout, ///M-ini95 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Ble tøft det der 👍🏻 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 9, 2022 Share Skrevet April 9, 2022 Ble meget bra! Hadde ikke senket mer, kunne dog kanskje hatt litt fetere bakdekk neste gang🤔? Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 9, 2022 Share Skrevet April 9, 2022 Det såg jo kanonbra ut 👌🏻 Uten bruk av spacere? Me like! Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 9, 2022 Share Skrevet April 9, 2022 Meget pent dette Daniel😊 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 9, 2022 Share Skrevet April 9, 2022 Flott resultat Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 9, 2022 Share Skrevet April 9, 2022 Kjempefint! Synd BMW sluttet med fine og konkave felger ved overgangen til G-serie. Daniel. og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå