Tony Soprano Skrevet Mandag kl. 11:33 Skrevet Mandag kl. 11:33 Blir kult med gul chrono og ducktail 👏
Snagg30 Skrevet Mandag kl. 15:11 Forfatter Skrevet Mandag kl. 15:11 @fupsaker @Tony Soprano blir lekkert dette Alpinaen har fått seg nye refleks bak Skulle montere spacere men de passet dessverre ikke, må vente på nye 15mm. Junior har fått opplæring i vedlikehold av egen bil farge klattene samlet! 3 unike biler på godt og vondt Tony Soprano, BrokeBoi, Orjan og 18 andre reagerte på dette 19 2
papertiger Skrevet Mandag kl. 16:41 Skrevet Mandag kl. 16:41 Av disse tre ville jeg tippet at Forden i midten er best å kjøre. mslello, fupsaker, GtiGtr og 1 annen reagerte på dette 4
Snagg30 Skrevet Mandag kl. 16:46 Forfatter Skrevet Mandag kl. 16:46 3 minutter siden, papertiger skrev: Av disse tre ville jeg tippet at Forden i midten er best å kjøre. Ja dette var et upresist og innlegg… jeg snakket selvsagt om de bakerste, min favoritt er Toyota proace da den ble bestilt uten multimedia skjerm for vekt besparelse og minimalisme - her er det kjøreglede i fokus. Brukes dog kun på varme sommerdager mslello, laffe, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
papertiger Skrevet Mandag kl. 17:49 Skrevet Mandag kl. 17:49 1 hour ago, Snagg30 said: Ja dette var et upresist og innlegg… jeg snakket selvsagt om de bakerste, min favoritt er Toyota proace da den ble bestilt uten multimedia skjerm for vekt besparelse og minimalisme - her er det kjøreglede i fokus. Brukes dog kun på varme sommerdager godt poeng! Vi har hatt en slik Transit Connect på jobb og den var superfin å kjøre, men multimediasystemet ødelegger hele opplevelsen om man har tenkt å bruke det. Da er det bedre uten. Se litt på det som en E90 uten iDrive. Mer fokus på kjøring og purisme. Snagg30 og fupsaker reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet Mandag kl. 18:08 Forfatter Skrevet Mandag kl. 18:08 18 minutter siden, papertiger skrev: godt poeng! Vi har hatt en slik Transit Connect på jobb og den var superfin å kjøre, men multimediasystemet ødelegger hele opplevelsen om man har tenkt å bruke det. Da er det bedre uten. Se litt på det som en E90 uten iDrive. Mer fokus på kjøring og purisme. Ja ikke sant, har utrolig mye å si. Min Proace er faktisk i korteste utgave samt kun skyvedør på ene siden, mao lynrask i svinger. Tror vi snakker rundt 50-80kg vekt besparelse Markus E30, papertiger og fupsaker reagerte på dette 3
GtiGtr Skrevet Mandag kl. 19:51 Skrevet Mandag kl. 19:51 Skal ikkje kimse av at det er dei kjedelige bilane i bakkant som blant anna gjer at du kan ha dei kule bilane i front! 🤠 Flott bilpark! 🤩 Den gule skiven som du skal bytte på instrumentet, kor komisk dyrt er det om du skal kjøpe det nytt? 🤯 Snagg30 reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Mandag kl. 19:58 Forfatter Skrevet Mandag kl. 19:58 @GtiGtr helt korrekt! Jeg sjekket faktisk tidligere i dag og jeg har nå solgt snart 300 biler siden jeg begynte med dette. Og snitter nå 9 solgte pr måned, flere som har spurt om jeg ikke snart skal begynne med noe mer spennende men det å selge varebiler er ukomplisert og enkelt. Samt svært hyggelige biler å måtte reparere i ettertid. Og takk for det Porsche center Ålesund sendte pristilbud på 97.000kr Dusy, papertiger, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5
GtiGtr Skrevet Mandag kl. 20:06 Skrevet Mandag kl. 20:06 Kulet å sjå at det går såpass bra! Er litt tryggare å selge biler som ansatt en å selge i eget firma, men den potensielle oppsiden er jo dertil enda større når man er flink, noko du beviselig er Men om det går så bra at du bruker 97k på å bytte papirplaten på instrumentet, då trur eg at eg også må starte for meg sjølv istedet 😛 fupsaker reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Mandag kl. 20:20 Forfatter Skrevet Mandag kl. 20:20 @GtiGtr takk igjen for hyggelige ord. Jeg er enig her men det er litt av grunnen til at jeg holder meg til de bilene jeg gjør. Jeg hadde f.eks. motorhavari på en bil jeg solgte før jul, mitt første havari og noe bekymret for kostnaden. Men vi fant brukt motor til 9000kr med 43.000km slik at totalen med arbeid ble 30.000kr. La oss si dette hadde vært en premium bil, da hadde nok jula blitt litt ødelagt 30k er kjedelig men en ubetydelig sum i det store bildet. Gevinsten på andre siden er stor og så langt er det verdt risikoen Jeg har på ingen måte godtatt det tilbudet nei! Jeg takket pent nei også kjøpte jeg fra en delebil i Sverige. Så får jeg heller krangle med de angående PAW om de skulle bli vanskelig, fikk blod på tann etter sist oppgradering og bytter denne og selv, ser ut til å vær enkelt arbeid GtiGtr, Markus E30, Skulebollen og 2 andre reagerte på dette 3 2
BrokeBoi Skrevet Mandag kl. 23:47 Skrevet Mandag kl. 23:47 8 hours ago, Snagg30 said: Tenk at du for noen år siden snakka med meg om rakrør eksos på 330e. Nå har du både M3, Alpina D3 og 911, og fetere biler skal det bli fremover, det er jo rene GTA Ålesund dette her. Fortsetter du på denne måten er det ikke lenge til du skal kjøpe et eget helikoper også.😅Synes du skal bytte brukernavn til OrakeletFraÅlesund.😎 fupsaker, Ingvaldsen, Eystein Ose og 2 andre reagerte på dette 3 2
Orjan Skrevet i går, 06:06 Skrevet i går, 06:06 Tommy L Grarage har en del fine videoer om sin 991.2… Sport Chrono i gult - ..og sport design spoiler: fupsaker reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden @BrokeBoi Haha ja det føles ut som en evighet siden nå, mye har skjedd jeg sitter å romantiserer om en rød Ferrari 488 spider på finn om dagene, det er fare for at det skjer med tiden. Frem til da er jeg fornøyd slik ting er! jeg var i dag å kikket på et større lokale 160m2. Det frister å bytte da plassen hadde vært nydelig, m.a.o. Ingen helikopter enda @Orjan var faktisk han jeg hentet inspirasjon på ducktailen, tok seg utrolig bra ut på film! lekkert Orjan, Tony Soprano, BrokeBoi og 4 andre reagerte på dette 6 1
E.C. Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Blir nok en fin match mot resten av bilen med gult på chrono, litt artig at man kan gjøre en slags 90-talls /tidlig 00-talls opplegg med å bytte bakplater på enkelte instrumenter på Porsche. Hadde ikke bilene og delene vært såpass dyre så tror jeg at de hadde fort blitt like populære som BMW blant folk som liker å skru selv og modifisere litt. Hvordan er det med deletilgang på de litt eldre bilene kontra BMW? Har de fortsatt en tankegang om at alt skal være tilgjengelig for alle biler de har produsert? BMW har jo begynt å kjipe ut såpass at enkelte 15 år gamle biler ikke får nye deler lengre og det er jo ganske kjipt.
Snagg30 Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden (endret) @E.C. Har et inntrykk av dette er ganske utbredt på Porsche og når det kommer til modifisering. Kommer støtt og stadig biler på finn med forskjellige modifiseringer og veldig mange dropper PAW ser det ut til. Er og svært mange etter markeds firmaer som tilby et godt utvalg av forskjellige oppgraderinger på lik linje med BMW osv. Det stemmer de har fortsatt ei greie at alle biler skal være mulig å kjøpe deler til, og 2/3 av alle 911’er bygd er fortsatt på veien. Her er Porsche Classic katalog som viser at du kan søke opp deler til den aller første modellen, Porsche 356 som ble laget, ganske kult! Porsche Classic er vell til for å nettopp holde alle 911’er med deler uavhengig av årstall. for de som vil se enda litt mer https://www.porsche.com/international/accessoriesandservice/classic/ Endret 17 timer siden av Snagg30 E.C. reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå