idapederse Skrevet Januar 26, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2023 10 timer siden, Saltkjelen skrev: Knallbra, gleder meg til montering! Jeg også! 😁 Blir moro dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Januar 30, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2023 (endret) Nå begynner det å skje litt greier her 😃 Føles som en ganske stor oppgradering, og det er opp og vedtatt at trelistene er kommet for å bli. 🥰 Det kommer forhåpentligvis en skikkelig tråd om dette mot slutten av helga, litt avhengig av om det som gjenstår går smertefritt eller ikke. Endret Januar 30, 2023 av idapederse BimmerFan!, HakonLimseth, mslello og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 30, 2023 Share Skrevet Januar 30, 2023 Jeg hadde a52 og fine grain bamboo på min forrige e61, synes det var en flott kombinasjon. Så dette blir nok minst like flott! idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Januar 30, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2023 16 minutter siden, Otis skrev: Jeg hadde a52 og fine grain bamboo på min forrige e61, synes det var en flott kombinasjon. Så dette blir nok minst like flott! Kult! Da må det jo bli like bra her tenker jeg 😅 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 30, 2023 Share Skrevet Januar 30, 2023 Så ekstremt mye penere og eksklusivt! Lekkert idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Januar 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2023 14 timer siden, Snagg30 skrev: Så ekstremt mye penere og eksklusivt! Lekkert Takk og takk! De nye listene gir en helt annen følelse av førermiljøet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 31, 2023 Share Skrevet Januar 31, 2023 Ser bra ut idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 31, 2023 Share Skrevet Januar 31, 2023 Sobert! Rett og slett lekkert og sobert. idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Januar 31, 2023 Share Skrevet Januar 31, 2023 Ser mye bedre ut En 5-serie verdig! Gleder meg til å se resten ferdig. idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 1, 2023 Share Skrevet Februar 1, 2023 Nydelig som vanlig! Gleder meg å se det live! idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Februar 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2023 21 timer siden, Reef89 skrev: Ser bra ut 16 timer siden, papertiger skrev: Sobert! Rett og slett lekkert og sobert. Tusen takk! Veldig fornøyd med disse selv 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Februar 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2023 12 timer siden, Mortenej skrev: Ser mye bedre ut En 5-serie verdig! Gleder meg til å se resten ferdig. Ja, helt klart! Dette ble jo en helt annen verden. Gleder meg skikkelig til å vise frem resten som er gjort og i ferd med å bli gjort også! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Februar 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2023 2 timer siden, ahj skrev: Nydelig som vanlig! Gleder meg å se det live! Takk og takk! 😊 Det ble over all forventning, dette! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 1, 2023 Share Skrevet Februar 1, 2023 Blev mer liv i interiøret nå ja. Lekkert! idapederse reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Februar 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2023 Klare for modifisering: CHNilsen, Ampera, HakonLimseth og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå