Gå til innhold

Bimmers.no treff 22. mai ved Fokserød


Anbefalte innlegg

On 5/14/2022 at 7:14 PM, ///M-ini95 said:

@Grobian Blir du med i år også? :)

Det frister, skal sjekke om det lar seg gjøre! :-) I tilfelle kan det tenkes jeg er med på felles avgang fra Oslo.

Må nok trille ned med X5, men kan foreta et lite bytte på treffet, siden E60-en står på låven i Larvik, ikke så fryktelig langt unna :D Den har fortjent å se enda litt mer frisk asfalt etter å ha passert PKK uten anmerkninger forrige uke..

Endret av Grobian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å høre @sveigis, men forstår deg veldig godt. Så mye som X5n blir brukt, så skjønner jeg at den burde fikses så fort som mulig :)

 

Ellers fikk jeg et hyggelig bilde fra @BimmerFan! 

Ba han ta turen og sjekke om lokasjonen faktisk eksisterer enda. Og jaggu var parkeringsplassen like stor som sist :)

Snapchat-1083123854.thumb.jpg.bc9fae1b682e121e45afda6a46d929c4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ///M-ini95 skrev:

Kjipt å høre @sveigis, men forstår deg veldig godt. Så mye som X5n blir brukt, så skjønner jeg at den burde fikses så fort som mulig :)

 

Ellers fikk jeg et hyggelig bilde fra @BimmerFan! 

Ba han ta turen og sjekke om lokasjonen faktisk eksisterer enda. Og jaggu var parkeringsplassen like stor som sist :)

Snapchat-1083123854.thumb.jpg.bc9fae1b682e121e45afda6a46d929c4.jpg

Ja noe dritt ,men har ikke noe valg denne gangen desverre 🥵🥵,men skal prøve så godt jeg kan 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Rune-K skrev:

Ser ikke problemet @sveigis treffet er jo på søndag og da kan du jo skru fredag og hele lørdagen fram til søndags morgen kl. 0900.

Nei det er sant ,men problemet er at han som skal hjelpe meg har kun tid lørdag og søndag derfor er alt dritt ,men kom på en ide jeg skal prøve meg på imorgen som kan bli suksess muligens .

16 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Helt enig med Rune!

Jeg og ,men må nesten bøye meg litt etter han som skal hjelpe til 😊.

 

52 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Vi tar Bimmers Treffet ned til deg 8-) 10+ mann som skrur på en bil må jo gå bra 😅

 

Hadde vært det aller beste ja 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...