Gå til innhold

Bimmers.no treff 22. mai ved Fokserød


Anbefalte innlegg

46 minutter siden, idapederse skrev:

Jeg stemmer for at du reforhandler litt der angående maling og skraping. Søndag er tross alt hviledag! 😅

Haha ja ,men nå er det sånn laget at jeg har sluppet unna mye pliktarbeid i den senere tid så følte jeg bør være med å bidra her 😊

En annen ting vi skal ha et svært selskap her om 14 dager og da måtte visst ting være bra .😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rune-K skrev:

Må innrømme at jeg slet litt da naboen spurte hva jeg hadde drevet med i dag.

Først brukte jeg nesten to timer på å komme meg dit for så og parkere på en øde plass i Sandefjord. Så brukte jeg litt over 3 timer på og rusle rundt der og snakke med andre som også hadde brukt like lang tid. Når jeg skulle hjem igjen så orket jeg ikke motorvei så da fant jeg noen småveier så jeg brukte mye lenger tid på tilbaketuren. 

Alt i alt en fin dag. Men vi er vell ikke normale noen av oss?

Akkurat sånn vi liker det Rune .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Haha ja ,men nå er det sånn laget at jeg har sluppet unna mye pliktarbeid i den senere tid så følte jeg bør være med å bidra her 😊

En annen ting vi skal ha et svært selskap her om 14 dager og da måtte visst ting være bra .😅

Ja, da er det kanskje greit å ha ting på stell. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hva tenker folket? Begynner å bli en stund siden sist. Hadde vært gøy å fått til en ny runde før tempen synker og bilene lagres for enda en vintersesong :)

@sveigis @BimmerFan! @Slavearbeider'n @Ampera @Lars89 @idapederse@idapederse @Fredrik90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Hva tenker folket? Begynner å bli en stund siden sist. Hadde vært gøy å fått til en ny runde før tempen synker og bilene lagres for enda en vintersesong :)

@sveigis @BimmerFan! @Slavearbeider'n @Ampera @Lars89 @idapederse@idapederse @Fredrik90

Ja gjerne men kan ikke til neste helg 😊

Vi bør absolutt få til dette og gjerne enda flere herifra .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, sveigis skrev:

Ja gjerne men kan ikke til neste helg 😊

Vi bør absolutt få til dette og gjerne enda flere herifra .

Jeg kommer hjem fra ferie denne helgen her, så fra og med neste helg er jeg fleksibel så det holder.

Håper vi får arrangert noe innen september er omme, fra og med oktober er det vel ikke garantert fint vær 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg vi gjør det enkelt å setter foreløpig dato som enten 16. eller 17. Avhengig av hva som får flest tilhengere. 

Hva tenker folket? Lørdag for mange er muligens familiedag eller evnt bytur på kvelden, så kanskje søndag formiddag passer best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...