Gå til innhold

Ehaugsnes E46 M3 - vurderer salg..


turbojugen
 Share

Anbefalte innlegg

Lykke til med salg .😊

Ja av og til så er det sånn som du nevner og har selv vært der i sin tid .

Man kan føle det vondt nå men Gud hvor deilig å bli kvitt tingene om man først har bestemt seg .

Denne bilen kan hvertfall neste man nyte godt av sånn som du har styrt med denne .

Tenk hvor mye kos du får med e53 nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var triste nyheter Erlend, men jeg skjønner veldig godt prioriteringen din :( Denne her ryker nok fort, og jeg håper jo at denne blir på forumet i hvert fall. Vel gjennomført bil som har fått de riktige oppgraderingene og pleien! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2023 den 7.59, StigJ skrev:

*roterundtiskuffaetterfirehundreogfemtitusenlaks* 😭 tomt...

 

Lykke til med salg. Denne skulle jeg virkelig gjerne hatt!

Hehe, jo takk. Håper den forblir her inne. Dette er en bil jeg trygt kan selge til «kjentfolk»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2023 den 9.39, sveigis skrev:

Lykke til med salg .😊

Ja av og til så er det sånn som du nevner og har selv vært der i sin tid .

Man kan føle det vondt nå men Gud hvor deilig å bli kvitt tingene om man først har bestemt seg .

Denne bilen kan hvertfall neste man nyte godt av sånn som du har styrt med denne .

Tenk hvor mye kos du får med e53 nå 😊

Takk for det! Veldig tungt og gå og konstant ha dårlig råd, så det letter meg nok mye og få ned utgiftene når denne blir solgt. Blir nok og unne seg en langtur i e53 neste år siden det ikke nle råd til tur i år😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, E.C. skrev:

Det ble dårlig stemning hjemme da jeg sa at jeg lurte på om jeg skulle kjøpe en M3. Var noen argumenter om at man ikke kunne ha 5 biler og sånt. 🙄

Om det er 5 biler som er problemet, så kjøper du bare en til? 6 biler bør en jo ha??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk vært null respons på bilen etter annonsering på noen facebook-grupper. Aner ikke om den er for høyt priset eller om det er pga årstiden, eller renta - eller kanskje en blanding av alt. Har og vært litt i tenkeboksen om og prøve og jobbe litt mer, samt ordne med noe fast lønn fra dekkfirma. Slik at jeg faktisk han ha bilen iallefall en sesong til.. 😃 får se. Fant imidlertidig et bilde til fra acr ;

32830D13-70D1-4A20-9F22-4E94E0EBFD75.jpeg.3eaade1c333accc3071a0f4fdf3ecd32.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt bil, og noe jeg selv kunne ha tenkt meg. Jeg var dessverre ikke så kjapp at jeg rakk å handle e46 m3 før jeg personlig syns prisene er for nærme e92 m3. Hjelper heller ikke at renta stiger heller :P. Kommer alltid til å ha forkjærlighet til e46 chassiet. Dog etter 9 år som e46 som bruksbil, og jeg er redd det blir flere når jeg ser fantasiprisene på gamle e6x og f1x så står jeg litt ved ett skille på om jeg skulle ha fulgt "drømmen" og handlet en e46 m3 som sommerbil eller vente litt, tro det eller ei, men det kan nok bli litt mye e46 😂

Bare riktig person titter fram, så burde denne bli solgt kjapt, spesielt de som vet historikken på hva som er gjort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke noe feil med bilen eller isolert sett prisen, men hvis man skulle ta 450k på fullfinans over 8 år så blir det fort i underkant av 7000 kr i måneden + forsikring. Et par tanker med 98' så er du fort oppe i nesten 10k/mnd. Og dette nivået vil jo holde seg en stund. Ikke akkurat det man velger når huslån som har gått opp med samme type beløp det siste 1,5 året. "Kids" som skal ha seg en M-bil i noen uker kjøper vel som regel ikke på slutten av sesongen heller.

Mange som selger unna "unødvendige" ting når økonomien kniper, men i tilfelle renter så gjør jo dette for alle samtidig og da havner alt på markedet samtidig og prisene presses ned. Kan hende du er heldig og finner en som har økonomi til å kjøpe nå og bla opp prisantydning, men det er nok ikke så dumt å knipe litt og beholde bilen, om man har mulighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid kjedelig når økonomien blir slik. Men bil er bil og livet generelt er viktigere 👍. Om du har mulighet, og ikke er helt avhengig av frisk kapital. Så ville jeg ventet med å selge. Er en tøff periode mange må sette seg inn i nå. Men heldigvis blir det bedre etterhvert for de fleste ( vanskelig å si når, men uansett 🙂). Du kan selvfølgelig ha flaks at noen er på utkikk etter en slik, og vil ha en som er på nivået din er priset til. Men er redd for at du må ned i pris om den skal gå raskt i tilfelle. Uansett, prisen du har satt er nok realistisk, men desverre få som vil kjøpe slik det er nå.

Legg den ut på kanalen" European cars for sale" på Facebook også 👍 eksport er jo i vinden nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...