E.C. Skrevet Februar 1, 2023 Share Skrevet Februar 1, 2023 Wow, han der må du kjøpe "Verdens beste kompis" kopp til 😁 Herlig arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 1, 2023 Share Skrevet Februar 1, 2023 Imponerende arbeid. Det er noen arbeidstimer her. Imponerende og Kjekt å se hva noen får til hjemme i garasjen🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 2, 2023 Share Skrevet Februar 2, 2023 Fantastisk arbeid, det gledes at det legges mye arbeid i et slikt prosjekt. Så man får det kanskje ikke igjen i penger, men i egen mestringsfølelse og følelse når man kjører. Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Februar 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2023 Da var bilen kommet hjem og opp i bukken. Hjuloppheng bærer preg av å blitt kjørt noen vintre med salt på veiene, så da blir det ned med bakstilling og opp med en annen jeg har liggende som er pusset opp for ikke så lenge siden. Må nesten se litt bra ut under også når den blir så bra ellers. HakonLimseth, mr.Wreckless, M-jakob og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Februar 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2023 Takker for alle hyggelige kommentarer og tilbakemeldinger. 😀👍 Gleder meg stort til å få lakk på bilen og se hvordan den ser ut når den blir blank å fin. ehaugsnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 15, 2023 Share Skrevet Februar 15, 2023 Utrolig flott arbeid som blir lagt ned her! E46 Touring kler M3-breddinga utrolig godt! Helt ufattelig at BMW selv ikke har produsert M3 touring før nå. Hvilken farge tenkte du å gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Februar 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2023 Takk 😀 Bilen var sølv, så motorrommet er fortsatt sølv og da vil jeg finne en gråfarge som fungerer uten å måtte ut med motor for å lakke der og. Har sett på litt forskjellige farger, men tror jeg har bestemt meg for Skyscraper grey. Lars S, Lars89, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Februar 15, 2023 Share Skrevet Februar 15, 2023 7 timer siden, E30TurboTouring skrev: Takk 😀 Bilen var sølv, så motorrommet er fortsatt sølv og da vil jeg finne en gråfarge som fungerer uten å måtte ut med motor for å lakke der og. Har sett på litt forskjellige farger, men tror jeg har bestemt meg for Skyscraper grey. Veldig fin farge som hører hjemme på en M3👍 E30TurboTouring, HenrikSolberg, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 15, 2023 Share Skrevet Februar 15, 2023 Må ha gått med ufattelig mange timer med karosseriarbeid her. Meget imponerende! Blir artig og følge videre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2023 Share Skrevet Februar 15, 2023 Fantastisk flott arbeid, og kult at du gjennomfører det med coupe-front og skjermbredding. Skyscraper grey blir helt fantastisk! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mars 7, 2023 Share Skrevet Mars 7, 2023 På 15.2.2023 den 17.41, Lars S skrev: Veldig fin farge som hører hjemme på en M3👍 Den fargen er nydelig og vill bli super på din E46:) flott jobb som blir gjort på denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet April 10 Forfatter Share Skrevet April 10 Etter en alt for lang pause er jeg endelig igang igjen med denne. Har fått bilen sandblåst og reparert det lille som var av rust. Tilslutt er den sprøytet med Raptor bedliner. Nå begynner jobben med å få bilen kjørbar igjen slik at den kan kjøres for egen maskin når den skal på lakk. fupsaker, mr.Wreckless, E.C. og 7 andre reagerte på dette 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå