Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imponerende arbeid. Det er noen arbeidstimer her. Imponerende og Kjekt å se hva noen får til hjemme i garasjen🤩

Skrevet

Fantastisk arbeid, det gledes at det legges mye arbeid i et slikt prosjekt. Så man får det kanskje ikke igjen i penger, men i egen mestringsfølelse og følelse når man kjører. :) 

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var bilen kommet hjem og opp i bukken. Hjuloppheng bærer preg av å blitt kjørt noen vintre med salt på veiene, så da blir det ned med bakstilling og opp med en annen jeg har liggende som er pusset opp for ikke så lenge siden. Må nesten se litt bra ut under også når den blir så bra ellers. 

20230214_192758.jpg

Skrevet

Utrolig flott arbeid som blir lagt ned her!

E46 Touring kler M3-breddinga utrolig godt!

Helt ufattelig at BMW selv ikke har produsert M3 touring før nå.

Hvilken farge tenkte du å gå for?

Skrevet
7 timer siden, E30TurboTouring skrev:

Takk 😀 Bilen var sølv, så motorrommet er fortsatt sølv og da vil jeg finne en gråfarge som fungerer uten å måtte ut med motor for å lakke der og. Har sett på litt forskjellige farger, men tror jeg har bestemt meg for Skyscraper grey.

Veldig fin farge som hører hjemme på en M3👍

4AEB4524-23F8-4255-B2E9-32B7E718AB53.jpeg

• 3 weeks later...
Skrevet
På 15.2.2023 den 17.41, Lars S skrev:

Veldig fin farge som hører hjemme på en M3👍

4AEB4524-23F8-4255-B2E9-32B7E718AB53.jpeg

Den fargen er nydelig og vill bli super på din E46:) flott jobb som blir gjort på denne:)

• 1 year later...
Skrevet

Etter en alt for lang pause er jeg endelig igang igjen med denne. Har fått bilen sandblåst og reparert det lille som var av rust. Tilslutt er den sprøytet med Raptor bedliner. Nå begynner jobben med å få bilen kjørbar igjen slik at den kan kjøres for egen maskin når den skal på lakk.

20240406_133505.jpg

20240406_133511.jpg

Snapchat-2130817546.jpg

• 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...