Ingvaldsen Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden (endret) Friperiode og nye oppdrag! @E.C. Var snill å fant og hentet en jekk på finn.no så måtte en snartur dit å si godag, ikke vanskelig å se hva fritiden brukes på her. tureretur gjøvik så var bilen veldig snill på forbruket, det hjalp med ny turbo. nå skal biltemajekken pensjoneres Den hadde en lekasje så bestilte repsett som kom på døra etter 2 dager. og vipps så har jeg jekk ut livet Fikk reklamert på skeivt ratt så nå er bilen ferdig justert etter mange forsøk, men fortsatt bob bob å kjøre. Samtidig så rister det bare mer og mer! planen var jo å sende bbs på renovering, men har jo siklet lenge på @Patryck sine style 65, og vi ble til slutt enige om pris. god timing var det for når jeg var framme så har jeg punktert på ene bakhjulet. flaks kan man si! Og nå ble bilen helt forvandlet, aldri eid en så ristefri e39 siden den sølve jeg hadde i 2018. Nå går bilen dit den skal også! veldig glad jeg fikk tak i disse! om bbs rister pga billig dekk eller balansering vet jeg ikke men siden det kom over tid mistenker jeg dekk. ble nydelig syn når jeg fikk spylt av bilen. var tenkt til å aldri selge bbs men om noen er interisert så kan det la seg gjøre, tror style 65, 66 å 37 blir livets hjul på e39. siden understell nå er perfekt sett vekk i fra raklingen så kan 8hp stå for tur. fått gjort litt med garasje også, dekke er nå på plass! nå er det fuga ferdig og får provosorisk tekking i vinter for å hindre frostsprengning. neste blir 30cm eps med fall, membran og påstøp. Blir påstøp for dyrt blir det flytende verandadekke. Alt skal settes vekk til firma for å ha kvittering på tekking. skal kunne gå an å slite litt med bmw her. vinteren nærmer seg, så nå står style 66 klar Endret 20 timer siden av Ingvaldsen ahj, hennum, mslello og 22 andre reagerte på dette 25
Saltkjelen Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Jeg tør driste meg ut til å si endelig (!) forsvant BBSene til noe som er 1000% riktig på denne bilen. For en oppgradering! fupsaker og Ingvaldsen reagerte på dette 2
papertiger Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Ah, dette ble så riktig på den bilen! Og garasjen. Hva skal en si. Dette blir mekkebu+ 👌 fupsaker og Ingvaldsen reagerte på dette 1 1
M-jakob Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Wow den garasjen blir grom. Kan tenke meg det gledes til å holde på der. Og flott med nye hjul som ikke rister, hehe Ingvaldsen reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ja Jostein ,jeg må si det rett ut at de felgene du har på nå var helt riktig 😊😊 Så deilig og se en e39 sånn som din . Ellers får du FN boltreplass og skru på ser jeg .😊 Ingvaldsen reagerte på dette 1
fupsaker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ble misunnelig på både bil og garasje. Oljeutskiller i midten av garasjen eller bare drenering for vask?
Ron Jeremy Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Nydelig E39, perfekt farge og felger! Fantastisk kombo med garasjen som er på vei opp. Tidlig julegave Ingvaldsen reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 16 timer siden, Saltkjelen skrev: Jeg tør driste meg ut til å si endelig (!) forsvant BBSene til noe som er 1000% riktig på denne bilen. For en oppgradering! ble noe bedre med style 65 ja, men tror bbs hadde vært en slager om det hadde hatt samme farge og finish. 2 timer siden, fupsaker skrev: Ble misunnelig på både bil og garasje. Oljeutskiller i midten av garasjen eller bare drenering for vask? der er det kun acodrain med skikkelig sandfang fupsaker reagerte på dette 1
Patryck Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Flottflott bil, style 65 er det mest kledelige en kan ha på e39 og jeg er glad de felgene gikk til rett e39. Veldig hyggelig å treffe deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå