Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, B. Sveigdalen skrev:

Dette er rått. 🤩 Veldig interessant å lese innlegget over om målsettingen og planlegging av disse felgene. Leste meg opp på teorien bak dette da jeg planla lepper og tønner til AC felgene mine, men det er tross alt et standardprodukt og en del ting kommer da av seg selv. Her har du faktisk konstruert felgen fra bunnen av. 

Takk og takk 🤩

En veldig dyr, tidkrevende og stressende prosess. Så kan ikke si at det var favoritt-delen av dette prosjektet. Men det er veldig kult med et oppsett jeg vet at jeg ikke kommer til og se noen andre plasser. For dette er det eneste settet i verden, naturligvis. Jeg stresser enda over hvor bra fitmenten egentlig blir. Synes at ET18 bak ble litt høyt, men det var jo det målene mine viste. ET4 fremme synes jeg var lavt, men igjen så er det jo det jeg har målt meg frem til. Jeg kommer nok ikke til og senke skuldrene før jeg får testa de på bilen. Også er jo spørsmålet, blir 305/25R20 på bakfelgene og se dumt ut? blir felgene alt for innpakka i dekk? Mulig jeg må ned på 295 for og få en litt penere profil på dekkene, men jeg vil jo helst over 3-tallet på dekk. Kun fordi det er kult med breie dekk. Er mye tanker som surrer 😂

men jo, det er jo en noe enklere prosess når man allerede har et senter man skal måle tønner og kanter til. Men det er mye man skal ta hensyn til der også! Kanskje litt mindre knot, men er dyrt og ta feil der også 😅

Skrevet
2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Jeg kjørte med 305/25-20 på min tidligere E60 (godkjent i vognkort, til og med). Kjør på, sier nå jeg! :) 

Må prøves ihvertfall! Bare redd det ikke kler felgene. Men det vet jeg jo ikke før jeg har prøvd 🤠 målet er og få det godkjent her også. Har noen triks oppi ermet, tror jeg 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...